Přejít na obsah

1.4 16V 74kw- je líná....


Marceliusis

Doporučené příspěvky

To je zase debata, skončilo to jako obvykle u oblíbené disciplíny úchylů, pružného zrychlení na co nejpodtočenější kvalt. Ještě že nemá htp šestku, už bysme tu měřili pružné zrychlení na šestku ze 70 na 140kmh... :kol-52: kolik z vás pravidelně "zrychluje" ze 60 na 100 kmh na pátý převodový stupeň? Proč raději neřešíte reálné situace, kdy se z motoru ždímá výkon a může jít o život, tedy předjíždění. Výsledky pružného zrychlení z 80 na 120 kmh na třetí rychlostní stupeň by už ale asi pro kovboje základních motorizací tak příznivé nebyly, že? lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Promin, to je ale "my o voze, ty o koze". Bavime se prave o subjektivne vnimane dynamice...

A to je přesně ono, subjektivně ti to jede jako drak odspoda, protože to po ani po vytočení nejede o moc lépe. Jak je vidět na grafu, trojhrnek má do linearity hooodně daleko...

Editováno: , autor: malcolm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je zase debata, skončilo to jako obvykle u oblíbené disciplíny úchylů, pružného zrychlení na co nejpodtočenější kvalt. Ještě že nemá htp šestku, už bysme tu měřili pružné zrychlení na šestku ze 70 na 140kmh... :kol-52: kolik z vás pravidelně "zrychluje" ze 60 na 100 kmh na pátý převodový stupeň? Proč raději neřešíte reálné situace, kdy se z motoru ždímá výkon a může jít o život, tedy předjíždění. Výsledky pružného zrychlení z 80 na 120 kmh na třetí rychlostní stupeň by už ale asi pro kovboje základních motorizací tak příznivé nebyly, že? lol

:palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Marceliusis: jasne moze mat vdaka kratsim prevodom a este aj jednou vlastnostou ze sa to lahsie roztaca teda ide do otacok.

Maverick: jazdil som s HTP 40 do mesta v pohode dokonca som s krizovatiek vyrazal medzi prvymi a raz som trhol pasouta 307 ale je pravda ze som vtedy jazdil plny pri akceleracii. preto hovorim ze v meste v pohode mimo uz to bolo slabe. 47 je na to lepsie a dokaze celkom drzat krok s 1,4.

teraz trochu porovnanie ak clovek jazdi v rozmedzi 2-3t ot. tak sa da povedat ze 40kW je zhruba narovnako s 1,4 55kW ale hlavne v rozsahu 2-2,5 tak je to rovnake ziaden rozdiel.

47kW HTP drzi krok s 1,4 vdaka kratsim prevodom a to je to co by mi vadilo teda aj vadi na HTP 47 je vyssie otacky. jednoducho ta 1,4 55kW toci cca pri 90 ci 100-ke na 4-ke tolko ako HTP 47 na pätke. ja mam pri dialnicnej rychlosti 130 (3650), 140 (3900), rovne 4000 to toci pri 145km/h. pokial viem tak HTP 47 ma uz pri 130 cez 4000ot. a to je dovod co sa mi nepaci na tom lahke prevody, lenze s tazsimi by sa zase motor trapil.

ta 1,4 ma aj jednu vyhodu ze ked ides 130 na dialnici a potrebujes pridat tak to este trochu taha.

p.s.: vsetko ma vyhody a nevyhody. mne sa napr. na 16V 55kW nepaci ze s dvojky na trojku je velky skok, hlavne to citit pri nalozenom aute v klukatom kopci, kde musis dvojku tahat hodne vysoko ak nechces trojku trapit a akcelerovat s plnym. ukazka su tatry alebo napr. vernar stupanie cely kopec na dvojke.

Editováno: , autor: houmr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak to tak celé pročítám, tak bych asi vám všem (majitelé 40, 47, 55 a 74kW) navrhoval sraz někde na letišti a hold to všechno postavit vedle sebe, vzít nějakého kameramana, měřiče (dále maséry, stopéry, batožináry, nástěnkáry lol ) a hold to všechno vyzkoušet v reálu a pak porovnávat. Třeba by to bylo velmi zajímavé :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tu mala kulturna vlozka..je to z Mimone

Zelena - to som ja 16v

Strieborny - Bobik MPi

Kameraman - 1.2 12v

Cervena - asi Ptica 1.2 12v

Najlepsie su tie hlody zucastnenych a posunte si to na 1:45 tam to zacina... a podotykam startoval som posledny a trosku neskor (nevidel som na startovaca) :smich:

http://fr.youtube.com/watch?v=_BwUcDOl_5o

Editováno: , autor: Bemo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak grafik nemam momentalne u sebe, musel bys pockat az do pristiho tydne, budu zpet z dovolene.

Kazdopadne je to ale tak, ze rucicka se dostane do svisle polohy (tedy na 90°C na teplomeru) ve chvili, kdy je skutecna teplota 75°C (tolerance nejakej ten stupen sem tam) a odejde vic doprava smerem k cervenemu poli ve chvili, kdy skutecna teplota prekroci 115°C (tolerance nejakej ten stupen sem tam) + v tomto pripade varovna signalizace.

Tohle uz neni Favo nebo Felicie, kde teplomer ukazoval podle odporu cidla primo zavisleho na teplote chladici kapaliny, ale zde to jiz ridi vsechno software a ten je proste takhle naprogramovanej.

Díky moc :palec2: Koukám tolerance jako bejk, to je tam ten teploměr opravdu pro srandu... :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...