Srpen 19, 200817 r To je zase debata, skončilo to jako obvykle u oblíbené disciplíny úchylů, pružného zrychlení na co nejpodtočenější kvalt. Ještě že nemá htp šestku, už bysme tu měřili pružné zrychlení na šestku ze 70 na 140kmh... kolik z vás pravidelně "zrychluje" ze 60 na 100 kmh na pátý převodový stupeň? Proč raději neřešíte reálné situace, kdy se z motoru ždímá výkon a může jít o život, tedy předjíždění. Výsledky pružného zrychlení z 80 na 120 kmh na třetí rychlostní stupeň by už ale asi pro kovboje základních motorizací tak příznivé nebyly, že?
Srpen 19, 200817 r Promin, to je ale "my o voze, ty o koze". Bavime se prave o subjektivne vnimane dynamice... A to je přesně ono, subjektivně ti to jede jako drak odspoda, protože to po ani po vytočení nejede o moc lépe. Jak je vidět na grafu, trojhrnek má do linearity hooodně daleko... Upraveno Srpen 19, 200817 r od malcolm
Srpen 19, 200817 r To je zase debata, skončilo to jako obvykle u oblíbené disciplíny úchylů, pružného zrychlení na co nejpodtočenější kvalt. Ještě že nemá htp šestku, už bysme tu měřili pružné zrychlení na šestku ze 70 na 140kmh... kolik z vás pravidelně "zrychluje" ze 60 na 100 kmh na pátý převodový stupeň? Proč raději neřešíte reálné situace, kdy se z motoru ždímá výkon a může jít o život, tedy předjíždění. Výsledky pružného zrychlení z 80 na 120 kmh na třetí rychlostní stupeň by už ale asi pro kovboje základních motorizací tak příznivé nebyly, že?
Srpen 19, 200817 r Autor ! ! ! ! houmr - je pravda to co píšeš, kde 1.2 končí 1.4 začíná o tom není pochyb a v tom je ten motor 100% lepší * * * Mluvíme tady o tom že 1.2 má lepší akceleraci aspon ta naše na 1, 2 rychlestní stupen do určitých otáček ale pak je to bláto.
Srpen 19, 200817 r Marceliusis: jasne moze mat vdaka kratsim prevodom a este aj jednou vlastnostou ze sa to lahsie roztaca teda ide do otacok. Maverick: jazdil som s HTP 40 do mesta v pohode dokonca som s krizovatiek vyrazal medzi prvymi a raz som trhol pasouta 307 ale je pravda ze som vtedy jazdil plny pri akceleracii. preto hovorim ze v meste v pohode mimo uz to bolo slabe. 47 je na to lepsie a dokaze celkom drzat krok s 1,4. teraz trochu porovnanie ak clovek jazdi v rozmedzi 2-3t ot. tak sa da povedat ze 40kW je zhruba narovnako s 1,4 55kW ale hlavne v rozsahu 2-2,5 tak je to rovnake ziaden rozdiel. 47kW HTP drzi krok s 1,4 vdaka kratsim prevodom a to je to co by mi vadilo teda aj vadi na HTP 47 je vyssie otacky. jednoducho ta 1,4 55kW toci cca pri 90 ci 100-ke na 4-ke tolko ako HTP 47 na pätke. ja mam pri dialnicnej rychlosti 130 (3650), 140 (3900), rovne 4000 to toci pri 145km/h. pokial viem tak HTP 47 ma uz pri 130 cez 4000ot. a to je dovod co sa mi nepaci na tom lahke prevody, lenze s tazsimi by sa zase motor trapil. ta 1,4 ma aj jednu vyhodu ze ked ides 130 na dialnici a potrebujes pridat tak to este trochu taha. p.s.: vsetko ma vyhody a nevyhody. mne sa napr. na 16V 55kW nepaci ze s dvojky na trojku je velky skok, hlavne to citit pri nalozenom aute v klukatom kopci, kde musis dvojku tahat hodne vysoko ak nechces trojku trapit a akcelerovat s plnym. ukazka su tatry alebo napr. vernar stupanie cely kopec na dvojke. Upraveno Srpen 19, 200817 r od houmr
Srpen 19, 200817 r Autor .... tak pozor na VOSÍ HNÍZDO---- MPi to je mazec to ani je kapitolka, jezdil jsem s ní a mám šedivý vlasy.......
Srpen 19, 200817 r jak to tak celé pročítám, tak bych asi vám všem (majitelé 40, 47, 55 a 74kW) navrhoval sraz někde na letišti a hold to všechno postavit vedle sebe, vzít nějakého kameramana, měřiče (dále maséry, stopéry, batožináry, nástěnkáry ) a hold to všechno vyzkoušet v reálu a pak porovnávat. Třeba by to bylo velmi zajímavé
Srpen 19, 200817 r To by nepomohlo. Aj tak by sa všetci vyhovárali na zakrivenie zemegule a podobné veci. Myslím že všetko rozumné tu už bolo povedané a ďalej to nepovedie k ničomu.
Srpen 19, 200817 r 74kW strachy nebudou spát, se budou bát že jim 47kW natrhou prdel a nakonec radši nepřijedou...
Srpen 19, 200817 r Tak tu mala kulturna vlozka..je to z Mimone Zelena - to som ja 16v Strieborny - Bobik MPi Kameraman - 1.2 12v Cervena - asi Ptica 1.2 12v Najlepsie su tie hlody zucastnenych a posunte si to na 1:45 tam to zacina... a podotykam startoval som posledny a trosku neskor (nevidel som na startovaca) http://fr.youtube.com/watch?v=_BwUcDOl_5o Upraveno Srpen 19, 200817 r od Bemo
Srpen 19, 200817 r Tak grafik nemam momentalne u sebe, musel bys pockat az do pristiho tydne, budu zpet z dovolene. Kazdopadne je to ale tak, ze rucicka se dostane do svisle polohy (tedy na 90°C na teplomeru) ve chvili, kdy je skutecna teplota 75°C (tolerance nejakej ten stupen sem tam) a odejde vic doprava smerem k cervenemu poli ve chvili, kdy skutecna teplota prekroci 115°C (tolerance nejakej ten stupen sem tam) + v tomto pripade varovna signalizace. Tohle uz neni Favo nebo Felicie, kde teplomer ukazoval podle odporu cidla primo zavisleho na teplote chladici kapaliny, ale zde to jiz ridi vsechno software a ten je proste takhle naprogramovanej. Díky moc Koukám tolerance jako bejk, to je tam ten teploměr opravdu pro srandu...
Srpen 19, 200817 r bemo: hezký, hlavně jak htp ujede mpi BTW pěkně jsi zaspal NEzaspal ,nevidel som a potom som uz isiel podla pohybu ostatnych Ale vsetko sa na dobre obratilo ...
Srpen 19, 200817 r U těhle slabej trochu otáčkovejch motorů stačí jednou blbě zařadit a nevyhraje ten, co by vyhrát mohl. Ať už HTP nebo 100koník...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.