Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

To je zase debata, skončilo to jako obvykle u oblíbené disciplíny úchylů, pružného zrychlení na co nejpodtočenější kvalt. Ještě že nemá htp šestku, už bysme tu měřili pružné zrychlení na šestku ze 70 na 140kmh... :kol-52: kolik z vás pravidelně "zrychluje" ze 60 na 100 kmh na pátý převodový stupeň? Proč raději neřešíte reálné situace, kdy se z motoru ždímá výkon a může jít o život, tedy předjíždění. Výsledky pružného zrychlení z 80 na 120 kmh na třetí rychlostní stupeň by už ale asi pro kovboje základních motorizací tak příznivé nebyly, že? lol

Promin, to je ale "my o voze, ty o koze". Bavime se prave o subjektivne vnimane dynamice...

A to je přesně ono, subjektivně ti to jede jako drak odspoda, protože to po ani po vytočení nejede o moc lépe. Jak je vidět na grafu, trojhrnek má do linearity hooodně daleko...

Upraveno od malcolm

To je zase debata, skončilo to jako obvykle u oblíbené disciplíny úchylů, pružného zrychlení na co nejpodtočenější kvalt. Ještě že nemá htp šestku, už bysme tu měřili pružné zrychlení na šestku ze 70 na 140kmh... :kol-52: kolik z vás pravidelně "zrychluje" ze 60 na 100 kmh na pátý převodový stupeň? Proč raději neřešíte reálné situace, kdy se z motoru ždímá výkon a může jít o život, tedy předjíždění. Výsledky pružného zrychlení z 80 na 120 kmh na třetí rychlostní stupeň by už ale asi pro kovboje základních motorizací tak příznivé nebyly, že? lol

:palec2:

  • Autor

! ! ! ! houmr - je pravda to co píšeš, kde 1.2 končí 1.4 začíná o tom není pochyb a v tom je ten motor 100% lepší * * *

Mluvíme tady o tom že 1.2 má lepší akceleraci aspon ta naše na 1, 2 rychlestní stupen do určitých otáček ale pak je to bláto.

Marceliusis: jasne moze mat vdaka kratsim prevodom a este aj jednou vlastnostou ze sa to lahsie roztaca teda ide do otacok.

Maverick: jazdil som s HTP 40 do mesta v pohode dokonca som s krizovatiek vyrazal medzi prvymi a raz som trhol pasouta 307 ale je pravda ze som vtedy jazdil plny pri akceleracii. preto hovorim ze v meste v pohode mimo uz to bolo slabe. 47 je na to lepsie a dokaze celkom drzat krok s 1,4.

teraz trochu porovnanie ak clovek jazdi v rozmedzi 2-3t ot. tak sa da povedat ze 40kW je zhruba narovnako s 1,4 55kW ale hlavne v rozsahu 2-2,5 tak je to rovnake ziaden rozdiel.

47kW HTP drzi krok s 1,4 vdaka kratsim prevodom a to je to co by mi vadilo teda aj vadi na HTP 47 je vyssie otacky. jednoducho ta 1,4 55kW toci cca pri 90 ci 100-ke na 4-ke tolko ako HTP 47 na pätke. ja mam pri dialnicnej rychlosti 130 (3650), 140 (3900), rovne 4000 to toci pri 145km/h. pokial viem tak HTP 47 ma uz pri 130 cez 4000ot. a to je dovod co sa mi nepaci na tom lahke prevody, lenze s tazsimi by sa zase motor trapil.

ta 1,4 ma aj jednu vyhodu ze ked ides 130 na dialnici a potrebujes pridat tak to este trochu taha.

p.s.: vsetko ma vyhody a nevyhody. mne sa napr. na 16V 55kW nepaci ze s dvojky na trojku je velky skok, hlavne to citit pri nalozenom aute v klukatom kopci, kde musis dvojku tahat hodne vysoko ak nechces trojku trapit a akcelerovat s plnym. ukazka su tatry alebo napr. vernar stupanie cely kopec na dvojke.

Upraveno od houmr

Že vás to ešte baví. -_-:t:t:t

Lukynoo ze co tak po HTP a 16V najlepsie je MPI :);)

MPi rulezzzz :rock:

  • Autor

.... tak pozor na VOSÍ HNÍZDO---- MPi to je mazec to ani je kapitolka, jezdil jsem s ní a mám šedivý vlasy.......

jak to tak celé pročítám, tak bych asi vám všem (majitelé 40, 47, 55 a 74kW) navrhoval sraz někde na letišti a hold to všechno postavit vedle sebe, vzít nějakého kameramana, měřiče (dále maséry, stopéry, batožináry, nástěnkáry lol ) a hold to všechno vyzkoušet v reálu a pak porovnávat. Třeba by to bylo velmi zajímavé :palec2:

To by nepomohlo. Aj tak by sa všetci vyhovárali na zakrivenie zemegule a podobné veci. :D Myslím že všetko rozumné tu už bolo povedané a ďalej to nepovedie k ničomu.

no právě, všechno zde bylo řečeno (napsáno) a teď by měla přijít na řadu realita

  • Autor

To je pravda, pojdte se někde sejít.. :p

DÍKY VŠEM ZA PŘÍSPĚVKY

Dobrý nápad -_-

74kW strachy nebudou spát, se budou bát že jim 47kW natrhou prdel lol a nakonec radši nepřijedou...

A teď tu o perníkové chaloupce lol

Upraveno od malcolm

Tak tu mala kulturna vlozka..je to z Mimone

Zelena - to som ja 16v

Strieborny - Bobik MPi

Kameraman - 1.2 12v

Cervena - asi Ptica 1.2 12v

Najlepsie su tie hlody zucastnenych a posunte si to na 1:45 tam to zacina... a podotykam startoval som posledny a trosku neskor (nevidel som na startovaca) :smich:

http://fr.youtube.com/watch?v=_BwUcDOl_5o

Upraveno od Bemo

  • Autor

co ten chuděra vzádu :)

Tak grafik nemam momentalne u sebe, musel bys pockat az do pristiho tydne, budu zpet z dovolene.

Kazdopadne je to ale tak, ze rucicka se dostane do svisle polohy (tedy na 90°C na teplomeru) ve chvili, kdy je skutecna teplota 75°C (tolerance nejakej ten stupen sem tam) a odejde vic doprava smerem k cervenemu poli ve chvili, kdy skutecna teplota prekroci 115°C (tolerance nejakej ten stupen sem tam) + v tomto pripade varovna signalizace.

Tohle uz neni Favo nebo Felicie, kde teplomer ukazoval podle odporu cidla primo zavisleho na teplote chladici kapaliny, ale zde to jiz ridi vsechno software a ten je proste takhle naprogramovanej.

Díky moc :palec2: Koukám tolerance jako bejk, to je tam ten teploměr opravdu pro srandu... :angry:

bemo: hezký, hlavně jak htp ujede mpi lol BTW pěkně jsi zaspal :D

bemo: hezký, hlavně jak htp ujede mpi lol BTW pěkně jsi zaspal :D

NEzaspal ,nevidel som a potom som uz isiel podla pohybu ostatnych :D Ale vsetko sa na dobre obratilo ...

U těhle slabej trochu otáčkovejch motorů stačí jednou blbě zařadit a nevyhraje ten, co by vyhrát mohl. Ať už HTP nebo 100koník...

  • Autor

tak že rychle řadit..... mezi plyn..... a sláva vás nemine

to ma bobik iba stitok s MPI inak tam ma 1,4 16V 55kW inak aj 16V je vlastne MPI ;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.