malcolm Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 To je zase debata, skončilo to jako obvykle u oblíbené disciplíny úchylů, pružného zrychlení na co nejpodtočenější kvalt. Ještě že nemá htp šestku, už bysme tu měřili pružné zrychlení na šestku ze 70 na 140kmh... kolik z vás pravidelně "zrychluje" ze 60 na 100 kmh na pátý převodový stupeň? Proč raději neřešíte reálné situace, kdy se z motoru ždímá výkon a může jít o život, tedy předjíždění. Výsledky pružného zrychlení z 80 na 120 kmh na třetí rychlostní stupeň by už ale asi pro kovboje základních motorizací tak příznivé nebyly, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malcolm Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 (editace) Promin, to je ale "my o voze, ty o koze". Bavime se prave o subjektivne vnimane dynamice... A to je přesně ono, subjektivně ti to jede jako drak odspoda, protože to po ani po vytočení nejede o moc lépe. Jak je vidět na grafu, trojhrnek má do linearity hooodně daleko... Editováno: 19. Srpen 2008, autor: malcolm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 To je zase debata, skončilo to jako obvykle u oblíbené disciplíny úchylů, pružného zrychlení na co nejpodtočenější kvalt. Ještě že nemá htp šestku, už bysme tu měřili pružné zrychlení na šestku ze 70 na 140kmh... kolik z vás pravidelně "zrychluje" ze 60 na 100 kmh na pátý převodový stupeň? Proč raději neřešíte reálné situace, kdy se z motoru ždímá výkon a může jít o život, tedy předjíždění. Výsledky pružného zrychlení z 80 na 120 kmh na třetí rychlostní stupeň by už ale asi pro kovboje základních motorizací tak příznivé nebyly, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marceliusis Vloženo 19. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 ! ! ! ! houmr - je pravda to co píšeš, kde 1.2 končí 1.4 začíná o tom není pochyb a v tom je ten motor 100% lepší * * * Mluvíme tady o tom že 1.2 má lepší akceleraci aspon ta naše na 1, 2 rychlestní stupen do určitých otáček ale pak je to bláto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 (editace) Marceliusis: jasne moze mat vdaka kratsim prevodom a este aj jednou vlastnostou ze sa to lahsie roztaca teda ide do otacok. Maverick: jazdil som s HTP 40 do mesta v pohode dokonca som s krizovatiek vyrazal medzi prvymi a raz som trhol pasouta 307 ale je pravda ze som vtedy jazdil plny pri akceleracii. preto hovorim ze v meste v pohode mimo uz to bolo slabe. 47 je na to lepsie a dokaze celkom drzat krok s 1,4. teraz trochu porovnanie ak clovek jazdi v rozmedzi 2-3t ot. tak sa da povedat ze 40kW je zhruba narovnako s 1,4 55kW ale hlavne v rozsahu 2-2,5 tak je to rovnake ziaden rozdiel. 47kW HTP drzi krok s 1,4 vdaka kratsim prevodom a to je to co by mi vadilo teda aj vadi na HTP 47 je vyssie otacky. jednoducho ta 1,4 55kW toci cca pri 90 ci 100-ke na 4-ke tolko ako HTP 47 na pätke. ja mam pri dialnicnej rychlosti 130 (3650), 140 (3900), rovne 4000 to toci pri 145km/h. pokial viem tak HTP 47 ma uz pri 130 cez 4000ot. a to je dovod co sa mi nepaci na tom lahke prevody, lenze s tazsimi by sa zase motor trapil. ta 1,4 ma aj jednu vyhodu ze ked ides 130 na dialnici a potrebujes pridat tak to este trochu taha. p.s.: vsetko ma vyhody a nevyhody. mne sa napr. na 16V 55kW nepaci ze s dvojky na trojku je velky skok, hlavne to citit pri nalozenom aute v klukatom kopci, kde musis dvojku tahat hodne vysoko ak nechces trojku trapit a akcelerovat s plnym. ukazka su tatry alebo napr. vernar stupanie cely kopec na dvojke. Editováno: 19. Srpen 2008, autor: houmr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 Že vás to ešte baví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 Lukynoo ze co tak po HTP a 16V najlepsie je MPI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 MPi rulezzzz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marceliusis Vloženo 19. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 .... tak pozor na VOSÍ HNÍZDO---- MPi to je mazec to ani je kapitolka, jezdil jsem s ní a mám šedivý vlasy....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 jak to tak celé pročítám, tak bych asi vám všem (majitelé 40, 47, 55 a 74kW) navrhoval sraz někde na letišti a hold to všechno postavit vedle sebe, vzít nějakého kameramana, měřiče (dále maséry, stopéry, batožináry, nástěnkáry ) a hold to všechno vyzkoušet v reálu a pak porovnávat. Třeba by to bylo velmi zajímavé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 To by nepomohlo. Aj tak by sa všetci vyhovárali na zakrivenie zemegule a podobné veci. Myslím že všetko rozumné tu už bolo povedané a ďalej to nepovedie k ničomu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 no právě, všechno zde bylo řečeno (napsáno) a teď by měla přijít na řadu realita Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marceliusis Vloženo 19. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 To je pravda, pojdte se někde sejít.. DÍKY VŠEM ZA PŘÍSPĚVKY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 Dobrý nápad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 74kW strachy nebudou spát, se budou bát že jim 47kW natrhou prdel a nakonec radši nepřijedou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malcolm Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 (editace) A teď tu o perníkové chaloupce Editováno: 19. Srpen 2008, autor: malcolm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 (editace) Tak tu mala kulturna vlozka..je to z Mimone Zelena - to som ja 16v Strieborny - Bobik MPi Kameraman - 1.2 12v Cervena - asi Ptica 1.2 12v Najlepsie su tie hlody zucastnenych a posunte si to na 1:45 tam to zacina... a podotykam startoval som posledny a trosku neskor (nevidel som na startovaca) http://fr.youtube.com/watch?v=_BwUcDOl_5o Editováno: 19. Srpen 2008, autor: Bemo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marceliusis Vloženo 19. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 co ten chuděra vzádu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 Tak grafik nemam momentalne u sebe, musel bys pockat az do pristiho tydne, budu zpet z dovolene. Kazdopadne je to ale tak, ze rucicka se dostane do svisle polohy (tedy na 90°C na teplomeru) ve chvili, kdy je skutecna teplota 75°C (tolerance nejakej ten stupen sem tam) a odejde vic doprava smerem k cervenemu poli ve chvili, kdy skutecna teplota prekroci 115°C (tolerance nejakej ten stupen sem tam) + v tomto pripade varovna signalizace. Tohle uz neni Favo nebo Felicie, kde teplomer ukazoval podle odporu cidla primo zavisleho na teplote chladici kapaliny, ale zde to jiz ridi vsechno software a ten je proste takhle naprogramovanej. Díky moc Koukám tolerance jako bejk, to je tam ten teploměr opravdu pro srandu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malcolm Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 bemo: hezký, hlavně jak htp ujede mpi BTW pěkně jsi zaspal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 bemo: hezký, hlavně jak htp ujede mpi BTW pěkně jsi zaspal NEzaspal ,nevidel som a potom som uz isiel podla pohybu ostatnych Ale vsetko sa na dobre obratilo ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 U těhle slabej trochu otáčkovejch motorů stačí jednou blbě zařadit a nevyhraje ten, co by vyhrát mohl. Ať už HTP nebo 100koník... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marceliusis Vloženo 19. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 tak že rychle řadit..... mezi plyn..... a sláva vás nemine Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 to ma bobik iba stitok s MPI inak tam ma 1,4 16V 55kW inak aj 16V je vlastne MPI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.