Přejít na obsah

1.8T RS a LPG


iviak

Doporučené příspěvky

caves chalani..no takze konecne mam ten plyn v erese,zatial som velmi spokojny,nic nieje vidno tankovaci ventil mam pod naraznikom a srubuje sa nanho ta redukcia co je vyzsie odfotena..,ale co ma prekvapilo najviac je ze na plyne ide ako trafena a vobec netrha a neskube ako na benzine..hmm..z toho skubania som bol uz zufali a uz sa mi to ani nechcelo riesit,lebo nikto si s tym nevedel dat rady a bola komplet premerana a vsetky hodnoty ok..co vy na to?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapáci s plynem jsem taky spokojen a at se naftáci jdiu zahrabat s cenou!!!Plyn je nejlevnější a při dnešní technologii-která jde stále dopředu, nepoznáte rozdíl ve výkonu. Jsem max spokojen! No nevim jakou kubaturu příště, ale chtěl bych zkusit i 1,8t. Ted mám 2,0 a pěkne se mi jede, žádnej rychlík ale jede krásně. Disla jsem neměl a ani nechci. Ta zima dává dislum pěkně zabrat!!!!! lol:p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak tak, u okty to zrovna nejde, páč tam neni místo :feve:

ale je :) sice ne pod vičkem.. hledal jsem tak dlouho až ho našel :p nejspíš budu první kdo to tak má, kdybych to měl mít v narazniku tak bych do toho nešel!! Jezdím na plyn skoro 2 měsíce, 3500KM spotřeba 8,9l +litr benalu na 100km průměrně to ukazuje o litr vice i dle palubního PC.(cesta 300km jen na plyn dálnice-okreska-město plynula jízda ktera čuchla i k 210km/h po dotankováni za 7l Cena u nás 14.50 co víc si přát a výkon já teda rozdl nepoznal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

Zdarec chlapi

mám oktavku kombika 2.O r.v.02 rok přestavěnou na lpg

To už je moje třetí auto na lpg takže nějaké zkušenosti už také mam ale u té oktavky ne zas tolik. ;)

Nedavno jsem musel do servisu protoze to nechtelo přepínat z benolu na plyn a na volnoběch to chcípalo.Tak jsem tam auto nechal dva dny

zacaloval jsem 2200.-kc. Prej jsem musel nekde nabrat nekvalitní plyn,proto to udajně zas.alo vstřiky a rozleptalo nejake gumičky.

Prej se stím tedka setkavaj často a že se do republiky dostal nekvalitní plyn.

me jde vo to jestl me netahaj za nos když to mam ještě v zaruce a nezku...li tam neco když to přestavovali na lpg.

Davat každej rok dva litry za to že je udajně nekvalitní plyn to se me opravdu nechce :aggressive:

Tak jestli mate nějaké zkušenosti tak dejte vědět................Dík :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Zdarec chlapi

mám oktavku kombika 2.O r.v.02 rok přestavěnou na lpg

To už je moje třetí auto na lpg takže nějaké zkušenosti už také mam ale u té oktavky ne zas tolik. ;)

Nedavno jsem musel do servisu protoze to nechtelo přepínat z benolu na plyn a na volnoběch to chcípalo.Tak jsem tam auto nechal dva dny

zacaloval jsem 2200.-kc. Prej jsem musel nekde nabrat nekvalitní plyn,proto to udajně zas.alo vstřiky a rozleptalo nejake gumičky.

Prej se stím tedka setkavaj často a že se do republiky dostal nekvalitní plyn.

me jde vo to jestl me netahaj za nos když to mam ještě v zaruce a nezku...li tam neco když to přestavovali na lpg.

Davat každej rok dva litry za to že je udajně nekvalitní plyn to se me opravdu nechce :aggressive:

Tak jestli mate nějaké zkušenosti tak dejte vědět................Dík :)

Taky se mi to stalo ale vyměnili mi to v zaruce. HL-Propan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím,

uvažuju o přestavbě mojí OCT1 RS 1.8T 132kw AUQ 2004 na LPG... Důvody jsou 2... Samozřejmě levnější náklady na ujeté km a celkový dojezd. To beru jako kladné stránky. Spíš by mne ale zajímaly ty záporné... Jako problémy s případným poškozením dílů, celkově vliv na motor, atd...

Dík za Vaše zkušenosti...

Ovosh

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak je to alternativni pohon se vsema vyhodama a nevyhodama. Zaklad kvalitni montaz a kvalitni nastaveni pak to bude fungovat bez problemu.

Vydrz motoru je na jedne strane zkracena tim ze v plynu nejsou zadne aditiva na druhou stranu prodlouzena ze spalovani plynu netvori pevne necistoty.

Presne ti nikdo nerekne. 1,8T je jeste docela poctive udelanej motor, myslim teda aspon co je vevnitr motoru, takze bych se nebal.

Myslim si ze treba po 300 000km na plyn clovek bude muset pretesnit ventily, nebo uz budou sedla tak zaklepana ze to bude na repas hlavy. Naklady na tuto opravu jsou jen zlomkem toho co clovek usetril provozem na alternativni palivo.

Clovek musi myslet i na servis a udrzbu navic, ktera je s LPG systemem spojena...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...