Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Tak 3 sekundy je uz celkem dlouho. Vecinou by to melo chytnout do 1 sekundy.

Ja ted mimo jine testuju palivo E85 Ethanol. Prvni tankovani jsem udelal 1:1 a auto startovalo bych rekl jeste lepe nez na cisty benzin. Proste na drcnuti jak pri studenem tak teplem motoru. Ted jsem vcera z hecu natankoval skoro do prazdne nadrze skoro plnou nadrz cisteho E85.Dal jsem tam cca 37litru hoho hnusu. POkud se s autem jezdi v normalnich otackach, od 2000-3000ot.min tak opravdu nevidim zadny patrny rozdil v chovani motoru. Rano byl mraz -7C a rikal jsem si ze asi auto bude mit problem, coz se dalo ocakavat. Takze prvni startovani jen zablaflo. Po druhem startovani asi 2 sekundy uz to chytlo ale zase chiplo. Chvilku jsem pockal a pak uz motor po 3startovani behem 2sekund chytnul a nechcip. Takze kdyz to zhruba spocitam, co jsem mel v nadrzi. Tak je to pomer 40:3 E85 : N95 Takze skoro cisty E85. A auto naskocilo, teda az po chvilce i pri -7C. Takze to ted pres zimu budu michat priblizne 1:1 a vudim jak yto bdue mit dopad na spotrebu, zda se da neco usetrit.

  • 4 týdny později...

Tak mě ta moje 1,4 Mpi za studena chytí na brnknutí ale jak se zahřeje tak se taky 2krát až 3krát protočí a pak chytí ale nikdo mi zatím s tímto neporadil ??

Mě to dělá taky a neřeším :) Je to prostě záhadný motor. Nikde mě ale nenechala ..

Ja som na starej 1.3BMM Felde, ked občaš zlobilo štartovanie, preventívne vytiahol a očistil Hallov snímač na zotrváku - viem, že táto súčiastka bola aj na "modernejších" 1,3MPI a občas spôsobovala blbnutie auta po zohriatí. Ak sa nachádza aj na 1,4Mpi, tak prečo ho neskúsiť vyčistiť.

Dobrý den, mam dotaz na odborníky, jake jsou nejlepší svíčky pro 1,4 50kw ATZ jedná se mi poměr cena -kvalita, a pokud by to bylo možne i odkaz kde je koupit, pročetl jsem tu nějake příspěvky a každy chváli něco jiné, tak nechci koupit ptákovinu, děkuji

Přidám jen svou zkušenost..tedy asi jako další příspěvek uživatele, který pochválí, to co vyzkoušel. Chci jen říct, že se tu asi nenajde žádnej uživatel, kterej by vyzkoušel tolik svíček, aby ti byl schopnej říct, která je ta nejlepší, protože ta možná ani neexistuje.

Měl jsem 3-bodový orig, u kterých se asi po 35000km docela opalil prostřední hrot elektrody

Pak i 1-bodový brisk obyč. asi taky na 40000km

Nakonec jsem skončil u 1-bodového Brisku Platin 1mm, je sice dražší, ale po 50000km nebyla známka opotřebeni.

Myslím si že bude tady více názorů ale já jezdím celou dobu na Brisk DR -15 TC a bez nějakých problémů,zkoušel jsem i DR-14TC mám tam Chip a jezdilo to bez nejmenších problímů, vyměním je jednou za dva roky cca. 30tis km. A cena je asi tak kolem 75-80kč / kus ???

tak jsem koupil Brisk DR -15 TC, uvidíme jak se osvědčí, pak napíšu reference, a nevídete kde se da koupit levně na motor ATZ originál lambda za katalizatorem (ta druhá)?

Upraveno od sullysun

dík za odkaz ale 2000,- je nejlevněji ? tak to je draha sranda :kol-72:

je to lambda, takze se tomu nediv ;) pred kat je jeste drazsi,

a nebo kup CHINU za 990 kc ;) jednou nastartujes a muzes kupovat novou ;)

me tedka lambdy taky habrujou, ale spis to bude ridici jednotkou nez lambdou ;)

Ak by som mohol otázku pre odborníkov na 1,4MPIčka. Ktoré motory, podla označenia sú tie EUROIV a ktoré sú EUROIII? (taktiež by som k tomu poprosil, že ktorý je 44kw a ktorý je 50kW) A taktiež kolko by každý z tých motorov mal mať priemernú a mestskú spotrebu? Díkes!

Ahojte, predom sa velmi hlboko ospravedlňujem za spam ale chcem si toto raz a navždy upresniť, lebo napr. teraz jeden kamarát chce, nech mu pomôžen pri kúpe OHV Fábie a rád by som teda vedel, že ktoré typové označenie motora je ktorá emisná norma.

Zatiaľ, čo som tu dosť počítal, tak mi to vychádza, že:

44KW - AZE - EURO III, tj ta menej žravá. (AZF EUROIV pažravá)

50KW - AME- EURO III, tj ta menej žravá. (AQW EUROIV pažravá, ATZ je aká?)

Taktiež by ma zaujímalo, že aký je kategoricky rozdiel medzi tými EUROIII a IV v litroch na spotrebe? A ktoré sú podľa váš živšie?

zivejsi bude urcite 50 kw verze, ja mam 44kw a je tam prodleva mezi plynem, 50 kw verze by to meli mit uz odstranene,... ale pomaha tomu taky chip ;)

ale vic ti k tomu reknou asi jiny odbornici

jinak ja mam typ AZF a ze by mi nejak zavratne zrala to teda vubec,....prumerna spotreba je tam kdyz chci cca 5,7 - 6,1 l/100km kdyz nechci a jezdim mesto tak neni problem 8,5 - 12 l/100km ale zalezi na stylu jizdy,... i ve meste muzes udelat dobrej prumer kdyz budes predvidat a nebudes jezdit brzda plyn ;)

Mám zkušenost jenom se starými motory s jednou lambdou EU2. Verze 44kW měl plyn.pedal na reakci lepší než 50kW verze, tam se to prý zlepšovalo díky chipu. Z doslechu EU2 měli spotřebu a výkon motoru lepší než EU3,4.

Fabia 1,0 měla neustále problémy s druhou lambdou, kde vyskakovala kontrolka motoru.

post-4187-0-89301300-1330677043_thumb.jp

Ďakujem velmi pekne za vaše poznatky a hlavne za tu tabulku!!

Nemáš zač. Tady je ještě jedna na konkrétní motory.

post-4187-0-13229000-1330681325_thumb.jp

podle fotky vypada vyborne, jen uz osobne bych nechtel takovyto interier, je tam vsechno videt a sem rad ze se toho tedka zbavuju, ale interier je malickost ;)

co se tyce auta?

barva cervena, pekna ;) udajne nebourane, se serviskou kilometry docela ujdou vybava komfort na obrazkach to vypada pekne ;) ale tod otazka jaka je realita ;) samozrejme by to chtelo projit podvozek ;) a vsechno mozny ;)

Za ty prachy bych do toho rozhodně nešel... Kámoš nedávno sehnal za 70000,-kč Fabii Combi 2002 Comfort v metalize, lite kola, tažné adp. A to nejdůležitější je, že to má motor 1,9 TDI PD. Sice jsme pro to auto museli jet přes 300km, ale oplatilo se. Takže bych raději hledal a chvilku si počkal, ono se to někdy vyplatí.

Tak rátame s tým, že aspoň na tých 2600EUR (65000Kč) to pôjde spustiť. Bohužial na Slovensku sa v tejto cenovej kategórií dízle nevyskytujú(aspoň teda nie TDI od VW) a pokiaľ hej, sú to studne na peniaze a vonkoncom nie dobré kúpy. Taktiež tomu známemu by dízel nebol na nič, lebo jazdí echt krátke a mestské trasy.

Zajtra to pôjdeme pozrieť a dám vedieť

EDIT: Ak môžem ešte jednu otázku - síce to nepatrí vôbec do tejto kategórie - ale ako to je s čapmi na predných ramenách na Fabke? Od výroby sú tam nitované a keď sa menia, tak sa odvŕtajú a nové sa prišróbujú? Kedy sa cca menia?

Preto sa pýtam, lebo na Felicií bolo toto celkom fajn miesto na overenia počtu km, pretože väčšina do 100tis km mala vždy len pôvodné, ktoré boli prichytené nitmi. Ked už boli šróbované, tak to znamenalo, že sú menené... (samozrejme mohlo byť menené celé rameno, prípadne niekedy odišli skorej/neskôr ale tak zbežne sa dalo podľa toho orientovať)

Upraveno od PaveloSK

tak jsem koupil Brisk DR -15 TC, uvidíme jak se osvědčí, pak napíšu reference, a nevídete kde se da koupit levně na motor ATZ originál lambda za katalizatorem (ta druhá)?

takže dík za rady, po výměně svíček se auto sklidnilo a je takové jiné :kol-47: a po vyměně lambdy a vynulovaní chýb zmizela kontrolka na palubovce, takže zatím ok jak to ovlyvnílo spotřebu uvidím tak za 200-300km aby to bylo trochu testováne, takže jěště jednou dík

tak se vracím, najeto kolem 300km, stejne trasy než před výměnou, spotřeba je stejna 9l ale co mě udivuje nejvíc na delší trasy mi špatna lambda udělal menší spotřebu než těď ta nová , nevíte čím to je ? neni předce normálni aby to mělo opačný vlyv, místo spotřeby niž stoupla ? měněná byla lambda za kat, svíčky, vzd. filtr, olej + filtr, termostat, po vyměně smazané chyby ve vagu ted nic nehlási, přečištěná klapka (základní nastavení uděláno), da se jěště neco jině vyměnit nebo dat nejaké základní nastavení celeho systemu? jezdim stejně, žadna těžka noha a jak říkam štve mě že je ted spotřeba na delší trasy vyšší než byla při špatne lambdě :kol-26:

Nevím zcela přesně, co dělá lambda 2 za kat. Osobně si myslím, že pouze vyhodnocuje funkci lambdy 1 a učinnost katalyzátoru a hlavně v případě chyby otravuje kontrolkou motoru a běh motoru je možná v nouzovém režimu.

Osobně vím, že nouzový režim je šetrnější na motor. Také vím, že motory EU2 žerou méně než EU4 (je to paradox, ale cím lepší emise, tím víc to žere)

Otázky zní:

- jaká byla spotřeba uplně původně (v zimě)?

- snímač teploty vody, je v pořádku? (proměřít teplotu budíku a v diagnostice, proměřit odpor na 2-pol snímači - při teplotě vody studeného motoru okolo 20°C je odpor 2000ohm, při 0°C i třeba 6000ohm a při teplotě 80°C je to okolo 300ohm)

- netěsnící nebo ucpaný výfuk?

Nebo je špatná lambda 1 a tam je potřeba to také proměřit.

vyfuk je novy (od vlnovce až po konec), snímač by měl byt taky ok, a původni spotřeba myslíš od nova? to nevím ja to koupil od 100t km ale v lete do bylo 7-8 v zime 10-12 , ale pokud jsem šel v noci, prázdne silnice lehka noha dalo se jet i za 6 ted se nejak pod 8 nedostanu na stejnem useku, připada mi to jako kdyby auto neco drželo a nemohlo se s toho dostat

Zajímavé...teď mě momentáně nic extra nenapadá, člověk by si musel pohrat s VAGem přímo na autě (měřené hodnoty)....snad jen, že by ti přibržďovaly brzdy...ale to je jen takovej nápad do prázdna.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.