Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

na kluzkým začneš hrabal - ale hrabe ti jen jedno kolo a druhý stojí - to zpusobí diferencial který pustí 100% výkonu jen na jedno kolo Podle čidel ABS řj pozná tento stav a to kolo co se protáčí začne normální brzdou přibrždovat a tím začne přenášet točivý moment i na to druhé kolo které stoji - To že stojí je tím že má pod sebou míň kluzský povrch...to znamená když na něj přeneseš výkon rozjedeš se. (a nebo stojíš na zimním stadioně co postavili omylem do kopce a začneš i couvat :D )

Protože ta regulace zjištění stavu - přibrždění-zjištění stavu-přibrždění probíhá kadencí samopalu vz58 tatatatata.... ta brzda vlastně kmitá a to jsou ty rány. v zímě na kluzkém rozjezd do kopce - suprová věc je to moc poznat!!!!

Je to vlastně elektronická uzávěrka diferáku (samo opravdové uzávěrce se to nevyrovná a je to jen časově omezené kvuli přehřátí brzdy..)

ještě do toho zasahuje ASR které ti začne omezovat točák.... prostě hrabat s málem plynu...

dík za vysvětlení, už můžu klidně spát. -_-

Myslel jsem, že EDS funguje do rychlosti 40 km/h a za mimořádných okolností může fungovat i ve vyších rychlostech. Mě to ale funguje i v 60 km/h nebo i 80 km/h. Jak to máte vy?

Co jsem vypozoroval u mě, tak to EDS funguje opravdu asi jen do 40km/h, u tebe bude asi nějaká chyba a nebo máš nějaký extra spešl EDS lol

No doufám, že to rozbité nemám. Vag asoň nic nepíše. Je fakt, že když se třeba rozjíždím, tak napřed to pěkně chroustá a po té čtyřicítce to už pěkně klouže a hrabe, to je fakt, to by odpovídalo. Ale jak jsem řádil na letišti, tak jsem vytočil dvojku, při tom to už hrabalo, vrazil tam trojku a pak jsem přidal a pěkně to chroustalo - klasické EDS.

Tak pokud to nedělá nějakou neplechu a sepíná se to EDS při nerovnoměrném prokluzu kol, tak bych to neřešil ;)

Já to taky neřeším, jen mě zajímá, jak přesně to je s tím EDS. Jestli třeba někdy nemůže sepnout ve vyšší rychlosti.

Chápu, na toto ti (nám) musí odpovědět někdo, kdo o tím ví víc než my :)

EDS funguje do rychlosti 40 km/h. U mna je to niekde do 50 km/h tachometrickych. Takto to funguje u vsetkych octavii. Po prekroceni rychlosti sa system uz nazapina. Vyssie funguje uz iba ASR, ktore funguje v podstate na takom istom principe, akurat ze vie zasiahnut aj do otaciek motora a tie regulovat. Auto si samo spomaluje resp. ubera plyn a pridava.

Verzia octavie 4x4 bez ohladu na motorizaciu ma funkciu EDS aktivnu az do rychlosti 80 km/h.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.