1.8T Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 na kluzkým začneš hrabal - ale hrabe ti jen jedno kolo a druhý stojí - to zpusobí diferencial který pustí 100% výkonu jen na jedno kolo Podle čidel ABS řj pozná tento stav a to kolo co se protáčí začne normální brzdou přibrždovat a tím začne přenášet točivý moment i na to druhé kolo které stoji - To že stojí je tím že má pod sebou míň kluzský povrch...to znamená když na něj přeneseš výkon rozjedeš se. (a nebo stojíš na zimním stadioně co postavili omylem do kopce a začneš i couvat ) Protože ta regulace zjištění stavu - přibrždění-zjištění stavu-přibrždění probíhá kadencí samopalu vz58 tatatatata.... ta brzda vlastně kmitá a to jsou ty rány. v zímě na kluzkém rozjezd do kopce - suprová věc je to moc poznat!!!! Je to vlastně elektronická uzávěrka diferáku (samo opravdové uzávěrce se to nevyrovná a je to jen časově omezené kvuli přehřátí brzdy..) ještě do toho zasahuje ASR které ti začne omezovat točák.... prostě hrabat s málem plynu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikee.man.cz Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 dík za vysvětlení, už můžu klidně spát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 Myslel jsem, že EDS funguje do rychlosti 40 km/h a za mimořádných okolností může fungovat i ve vyších rychlostech. Mě to ale funguje i v 60 km/h nebo i 80 km/h. Jak to máte vy? Co jsem vypozoroval u mě, tak to EDS funguje opravdu asi jen do 40km/h, u tebe bude asi nějaká chyba a nebo máš nějaký extra spešl EDS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 24. Únor 2009 Sdílet Vloženo 24. Únor 2009 No doufám, že to rozbité nemám. Vag asoň nic nepíše. Je fakt, že když se třeba rozjíždím, tak napřed to pěkně chroustá a po té čtyřicítce to už pěkně klouže a hrabe, to je fakt, to by odpovídalo. Ale jak jsem řádil na letišti, tak jsem vytočil dvojku, při tom to už hrabalo, vrazil tam trojku a pak jsem přidal a pěkně to chroustalo - klasické EDS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 24. Únor 2009 Sdílet Vloženo 24. Únor 2009 Tak pokud to nedělá nějakou neplechu a sepíná se to EDS při nerovnoměrném prokluzu kol, tak bych to neřešil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 24. Únor 2009 Sdílet Vloženo 24. Únor 2009 Já to taky neřeším, jen mě zajímá, jak přesně to je s tím EDS. Jestli třeba někdy nemůže sepnout ve vyšší rychlosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 24. Únor 2009 Sdílet Vloženo 24. Únor 2009 Chápu, na toto ti (nám) musí odpovědět někdo, kdo o tím ví víc než my Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 27. Únor 2009 Sdílet Vloženo 27. Únor 2009 EDS funguje do rychlosti 40 km/h. U mna je to niekde do 50 km/h tachometrickych. Takto to funguje u vsetkych octavii. Po prekroceni rychlosti sa system uz nazapina. Vyssie funguje uz iba ASR, ktore funguje v podstate na takom istom principe, akurat ze vie zasiahnut aj do otaciek motora a tie regulovat. Auto si samo spomaluje resp. ubera plyn a pridava. Verzia octavie 4x4 bez ohladu na motorizaciu ma funkciu EDS aktivnu az do rychlosti 80 km/h. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.