Přejít na obsah

Už byl zase dlouho klid aneb můj oblíbený motor 2.0TDI


jirkaK

Doporučené příspěvky

o tom, že motory mají ve skutečnosti zpravidla větší výkon se tady už psalo několikrát. Ovšem to, co je v tý tabulce je spíš pro zasmání. Bylo by asi zajímavý vědět, jak a na čem tohle naměřili. A víc než výkon jsou zábavný ty krouťáky. Dovedeš si představit, že výrobce pustí do provozu motor, kterej by měl téměř o 80 Nm vyšší krouťák. Mluvim o tý RS. Převodovka a spojka jsou dimenzovaný na 350 Nm. Trochu mysli, než něčemu uvěříš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JirkaK:Je to Top-Executive v černý barvě....

Luke:Jj,dnes když jsem to tu pročítal,tak jsem si taky řekl co jsem to tu sakra všechno psal za zbytečnosti....ale už mám prostě z toho od pondělka asi totál.vygumováno....každej z firmy mi kvůli tomu denně min.30x volá protože jsou z každýho hňupa co přiletí úplně na kaši atd.atd. .....tak jsem se tu asi vykecal sám sobě no :) ..

Každopádně dnes mi nikdo žádné požadavky neřekl,tak čekám a jsem s toho vyloženě "nadšenej".....nebýt takových dementních změn tak jsem už dávno mohl prohánět Accordíka.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

tak teda až dneska. Právě jsem si to odzkoušel a je to zase jak po nějakým čipu. Jednak se zabrušovaly podfukující a už i podpálený ventily, což prej mohlo vzniknout při záruční výměně hlavy před dvěma lety, kdy tam možná jen halabala přeházely ventily bez zabroušení. Druhak se vyvařila a zesílila hlava a tím, jak se srovnávala, se samozřejmě i snížila. Nevím sice o kolik, každopádně se tím ale zvedla komprese. Jinými slovy, jezdilo to opravdu hodně dobře, ale co to dělá teď se musí vidět. Normálně jsem měl strach na to hamtat, aby tam zase něco neprasklo. Jinak start za studena na cvrnknutí a motor jen vrní. No tak jsem zvědavej, jak dlouho to vydrží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky Ti preji at uz mas klid a hodne stastnych km!! Tu cenu jsem si predstavoval nekde jinde - podstatne vyssi - dle me to je dobra cena. Ja mel taky asi pred 1/2 rokem jeste 2.0 TDi - se vsim co do ni davali od kuze, navi ..... no proste vse, ale co jsem tu cetl o tech motorech tak se mi delali mzitky pred ocima s tech castek co mi rikali kluci v servise ze hlava nekde okolo 45 tis.Kc, a kdyz ne to tak to muzou byt vstrikovace - tak asi 80 tis.Kc a nebo cely motor kdyby to prestalo mazat. No tak sla se slzou v oku pryc a sel jsem do Supika a taky se podaril sehnat v plne vybave opet od kuze pocinaje tak vse. Tak at ti to jezdi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, vim ze tato otazka ktere prijde je jako kdybych pichnu prstem do klubka zmiji, ale i presto se zeptam.

Ma alespon nekdo dobre zkusenosti s OII 2.0 TDickem? Mam totiz nabidku koupit jedno vyborne vybaveny za rozumnou cenu, ale po precteni tohoto fora jsem dost na rozpacich.

Mame ve firme dve r.v.2007 a maji nalitano kolem 100tis. a zatim bez poruchy. Predtim jsme meli r.v.2005, ktera nalitala tak cca. 280 tis. a menilo se 2x turbo (tomu se az tak nedivim, protoze kdo do toho auta sedl, tak to rval po dalnici a na benzine to nenechal vychladnout, tak se pravdepodobne kouslo.). Takze doted jsem mel celkem dobre zkusenosti..

Ti, kterým to jezdí bez závad sem nepíšou. Tím to je.....

A některým mistrům nepojede ani (určo. čipnutá) tříkolka.......

Dokonce vím, kdo se ozve.....

Editováno: , autor: acro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
Jj,svá auta kupuju a servisuju už jen na Jarově a max.spokojenost,navíc tam mám u Škodovky a Audi známé,tak tam je to pro mě pohoda kupovat nebo servisovat auta....a navíc si tam vážej zakazníka(teda aspoň z mé zkušenosti)...ted už i při blbý servis.prohlídce mám kdykoliv zdarma náhrad.auto jen si cvaknu PHM a víc nic....

U té Hondy tam třeba nikoho neznám a stejně max.ochota......hned bez řečí nabídnul zkušebku,nandal mi haldu katalogů a článků s testy Hondy Accord...hned řeč o tom že cena se dá upravit apod.prostě jinam bych nešel....... :palec2: ..

Dnes mě celej den ten Accord hlodá jak sviňa :) .asi stokrát už jsem u kávičky pročetl různý články,prolezl ty katalogy o výbavách a čím dál víc mě to nakopává pořídit si jí.........To když vemu třeba Passata 2.0TDI kterýho mi tam před pár týdny vrazily jako náhrad.auto když jsem tam měl nějaké své na prohlídce,tak to ten Accord je jiná muzika a musím říct že lepší......motoricky a vzhledem nemluvě,interiér krásnej a né jak u Passata ty odporný tapicírunky dveří,sedadla pokud nemáš Passata v mega palbě ze sport.sedadlama,tak máš odporný pomalu rovný lavice.......prostě stát vedle sebe tyhle dvě auta tak jdu bez zaváhání k Accordu.........

Servis by měl být taky bez problémů....řikal mi tam ten prodejce že základní věci maj pochopitelně skladem(filtry,destičky apod.) a když maj náhodou nějakou vyjímečnou opravu,tak to objednávaj z centrál.skladu pro střed.evropu kterej je v Rakousku,takže když třeba dopoledne něco objedná,tak druhý den ráno to tam maj.....takže v tomhle to je jak škodovka.

Jo překvapilo mě když mi dal papír kde je tabulka a v ní vypsaný servis.prohlídky(po 20.000km) a kolik stojej že ani ta po 100.000km neni přes 8.000kč........Volal jsem tomu známému kterej má už toho druhého Accorda jestli to neni nějakej blaf a ten mi to potvrdil....řekl že nejvíc co kdy v autor.servisu Honda platil bylo kolem 14.000kč,ale to bylo při prohlídce po 120.000km a tomu měnily navíc ke standart.prohlídce př.+zad. destičky,přezouval kola,dělal leaser.geometrii,nechal si komplet vyčistit interiér mokrou cestou atd.tak za to jediný platil víc...jinak řikal že normál.servis.prohlídka bez extra úkonů se motá kolem 6-7.500kč......a ty první tři do 60.000km nepřelezou ani 6.000kč.....

Řikal mi hned že s tim Accordem nemůžu prohloupit at neváhám... že on už by jinam taky nešel..........tak ti nevim,dnes asi neusnu.......Pořád jsem chtěl V6-TDI(2.7) do těch motorů jsem zamilovanej,ale když zas slyšim kluky co A6 z V6-TDI maj,tak jen chválej ty motory.....těm autům jako takovým sice nic moc nevytíkaj až na pár drobností,ale hodně lidí co je maj už mi řeklo že za ty prachy co A6 prodávaj je to silně předražení že to zas taková pecka rozhodně není.. ;) ...............

Tak tak, my na Jarově kupovali novýho Legenda, přístup nádhernej, parádní cena (sleva asi 250 000). Auta tam v rodině i do firmy kupujeme od poloviny 90. let, prostě skoro od začátku AJ a vždy v pohodě. A i servis je spolehlivý. Je tedy pravda, že na Legendovi se klucy zaučovali, když měnily urvaný zpětný zrcátko, ale zvládli to na jedničku:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Koukám, že tohle je auditko s kterým se mohu ztotožnit. O2 -2.0 TDI (Elegance, MR2005). Kupoval jsem ji z DE s poctivými 119 tkm (v 118 serv. prohlidka, rozvody - ověřeno ve Skoda servisu), prodával s 128 tkm - do servisu jsem investoval kolem 30 tkč. Auto již mělo v 85 tkm měněnou hlavu. Celkově se srala elektrika, motor, apod. Auto jsem po 4 měsících prodal, protože představa částek za servis mě dost děsila. Zatím kočíruju pořád svojí starou dorou O1 s čipnutým 81kW TDI, motor v při plném zdraví a síle překonal 220 tkm. Na rovinu říkám, že už bych si TDI PD nikdy nekoupil - toto mi docela stačilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

To je opravdu zvláštní.V mém okolí má minimálně tři lidi OII s 2,0 motorem a jenom jezdí a lejou naftu.

Romi,je ale otazne aky motor maju (ci 77kW, 103kW resp. 125kW).Otazne je kolko km maju nabehane , nakolko aj ja poznam ludi co maju PD-nitovac, a su spokojni . Maju ale 40t km, a jazdia s tym do roboty a spat + obcas dovolenka. Ja mam 133 t km na 125kW a som tak nasraty, ze diesel uz v zivote nechcem vidiet (hlavne po precitani si clankov, co caka diesel ako taky pri plneni emisnych noriem....)

A problem s tymi motormi je v celej groupe,nielen u Skoda.

Mimochodom, kolega ma ford tdci, a pri 170tkm zainvestoval 2700 eur, aby mu to auto este chvilku islo (a boli to vstreky a zopar drobnosti okolo..).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...