Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Start vždy se spojkou a nohu na brzdě - jestli je zařazeno nebo ne je jedno

jenom pokažde než nastartuji tak kontroluji jestli jde vyřadit zpatečka = neni zamčená - to pak když člověk vycouve na ulici plnou provozu a ma zamčenou zpatečku :):)

Vloženo

Mě taky a proto používám ten provázek na ski-pas a vždycky jen natáááááááhnu klíček odemču a :scooter:

Přijde mi líto i baterky, která vždycky musela kvůli mé blbosti startovat dvakrát :kol-48:

Vloženo

Nevim, já ručku nepoužívám v žádným případě při rozjezdu, dělal to jenom kámoš kterej měl š 120, jinak sem ani s nikym nikdy nejel kdo by do velkýho kopce dával při rozjezdu ručku.Asi jsem jiná škola, nevim no.

Vloženo

Taky se mi hodně stává, že nastartuju a pak zjistím, že nemám odemčenou spátečku :palec2: , startuju totiž dycky se spojkou ať je tam zařazený co chce.Když člověk spěchá tak spěchá a zapomíná na maličkosti :-)

Vloženo
Nevim, já ručku nepoužívám v žádným případě při rozjezdu, dělal to jenom kámoš kterej měl š 120, jinak sem ani s nikym nikdy nejel kdo by do velkýho kopce dával při rozjezdu ručku.Asi jsem jiná škola, nevim no.

Jenže ty máš možná naježděno několik desitek či stovek tisíc km... tak ti to pak příjde zbytečné. Ale co třeba ostatní kteří toho nemají tolik naježděno...? Já ručku použivám pouze v případě že se rozjíždím do řekněme většího kopce a to musí být za mnou někdo nalepený...

Vloženo (editace)

Otec mě učil jezdit od 14 let, jinak naježděnýho mám vcelku dost ale pro některý tu sem mladý šušeň.Je fakt ale že když veznu kámoše, kteří sou zhruba stejně staří nebo trochu starší, tak jejich styl řízení je fakt hrozný. Ale je daný tím, že jsem vyrůstal na vesnici a tata mě dost naučil a od 16 jsem si pučoval auto a otec byl klidný, věděl že me to naučil dobře a že nebudu dělat pičoviny.Ale nejlepší pro získání praxe je vzít si něco na rozbytí, ale né starou škodárnu, něco v čem se dá zablbnout a dat tomu co proto, zkusit si pořádný ručky, smyky, pořádný relíčko a taky je super se pořádně vyřádit na sněhu, v bahně na trávě prostě všude ale chce to auto kterýho ti nebude líto, protože to semtam nemusí vyjít. Tím získáš nejvíc skušeností, samozdřejmě ale nesmíš někde nikoho naprat a nikoho sebou rači nevoz :palec2:

Editováno: , autor: OTDi
Vloženo

Třeba že by ti to popojelo. Kdysi když sem jezdil felckou, tak sem zastavil v mírným svahu a nechal za 1 a zahsl to a auto popojelo cca o 50cm dozadu, nějak sem si to nedokázal vysvětlil a nechápal. nic na tom autě nebylo špatný, všechno ok včetně spojky. od té doby sem dycky ve feldě daval ručku, teď už ani ne.

Vloženo

Preskoceny rozvodovy retez, diky inteligentnimu provedeni napinaku, ktery nenapina retez, kdyz motor nebezi. Posledni motory 47kW a vsechny 51kW uz to UDAJNE maji vymysleno lepe... ale kdo vi :)

Vloženo

Tak ono to neni pravidlem samozrejme to nemusi preskocit, ale nahoda je blbec. Realna moznost tu bohuzel pro vas je, pockej az se ti ten retez vytaha lol;)

Pozri to ozubene kolecko... Kdo tohle mohl vymyslet? :kuk:

image004.jpg

Vloženo

když už stojím někde kde by se to mohlo rozjet (jezdil jsem se spoustou aut a zatím mi žádný auto nikam neujelo) tak ještě vytočím kola proti patníku ke krajnici - kdysi to říkal nějakej instruktor když jsem dělal "C"éčko a připadne mi to dobrý řešení - maximálně udělá 1/2 oblouk a zastaví se,

ad ručka - setkal jsem se se spoustou aut kde účinost ručky je o hodně menší než 1. st.

Vloženo

Taky parkuju se zarazenou jednickou a bez rucky, uplne mam husi kuzi, kdyz nekde jdu, slysim, jak nekdo parkuje a pak ten zvuk, jak zarve tu rucku nahoru nadoraz. Rucku davam, kdyz je fakt velky kopec, jinak ne. Startuju vzdy se zmacknutou spojkou, at je rychlost nebo ne - zvyk.

Vloženo

tak tak, z kopce s rychlosti, rucka a kola esce otocit k patniku, ale stati z autem z kopce jen se zarazenym stupnem je o hubu, jednak muzu rychlost vyskocit, spatne zarazeno apod.

Vloženo

Už mám naježděno celkem dost a s různejma autama, ale rychlost mi nikdy nevyskočila....ani neznám nikoho z mého okolí.....ale netrvrdím, že se to nemůže stát, ale spíš jde o chybu řidiče...špatně zařazeno...dle mého

Vloženo

U 120 jsem řadil jen rychlost - nebezpečí nefunkčnosti ruční brzdy bylo velmi vysoké. U feldy a u fabči vždy nějaká rychlost a ručka. Jen jednou u feldy se mi stalo, že se slepily pakny s bubnem, ale jak se auto hlo, tak povolily. Jsem toho názoru, že když ručku přestanu používat nebude po určité době funkční. A už se mi taky s nějakým autem stalo, že popojíždělo z vcleku mírného kopce jen s rychlostí - prostě ten motor neudržel kompresi.

A staruju vždy se zmáčknutou spojkou - proč má startér točit ještě převodovkou? Hlavně v zimě je to pro startér a baterku lahoda, když má zátěž navíc.

Vloženo
Tak ono to neni pravidlem samozrejme to nemusi preskocit, ale nahoda je blbec. Realna moznost tu bohuzel pro vas je, pockej az se ti ten retez vytaha lol;)

Pozri to ozubene kolecko... Kdo tohle mohl vymyslet? :kuk:

Nevím, co se ti nelíbí na tom řetězu - vždyť skoro nic netahá, tak proč by tam měl být nějaký obr. Oba se opotřebujou po dejme tomu 150tis. km (teda podle výrobce jsou doživotní)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...