Srpen 11, 200916 r Pokud se bavíme o stejném autě Fabia 1.4 50 kW , motor ATZ,AME tak podle katalogu - Brisk Extra- DX15TC, Platin DR15YPP, Tuning DOR 15LGS, Silver DR15YS, nic jiného tam není...
Srpen 11, 200916 r Tohle jsem zpajcoval z toho katalogu, proto ten zmatek. FIRMA MODEL LTR kW (hp) ENGINE YEAR ZS MM SUPER EXTRA PLATIN TUNING SILVER_LPG A-line SKODA SKODA Fabia 1,4 50kW ATZ 09.99-01.01 DR15TC DOX15LE DOR15LGS 27 SKODA Fabia 1,4 50kW AME 09.99-05.03 DR15TC DOX15LE DOR15LGS 27
Září 23, 200915 r možem použit tieto sviečky do OI 1,6 75kw: http://olejposta.sk/r_1557.html a aky je rozdiel oproti tymto : http://olejposta.sk/r_1560.html Upraveno Září 23, 200915 r od yockey
Září 26, 200915 r vockey, musis vzit ty s tou 10, BKUR6ET-10, pac maj elektrodovou vzdalenost 1mm, coz je pro tenhle motor ideal.Dobra cena, ja je kupoval tady v kramu za 250 kus.po vyzkouseni Championek a bosch, s temahle to jezdi proste nejlip, fakt je to znat.Do tohohle motoru jen original.
Září 27, 200915 r Vzdálenost na plyn 1 mm je strašně moc, to ti pořádně chodit nebude, Silver mají 0.55 takže pokud je tam předpis 1-1.1 mm tak je njlepší sklepnout elektrodu na 0.7-0.8 mm
Září 30, 200915 r ne neni, je to oznaceni baleni po 4 kusech, je tam tedy rozdil zrejme jen v te elektrofdove vzdalenosti.Ja mam ale zkusenost,ze original 1mm jsou lepsi.Priklepaval jsem je na 0.8 a motor se lehce hada na volnobeh, ale karel zae pise jinak, tak babo rad.Ale on ma stejnej motor co ja tak nevim .
Listopad 9, 200915 r Já mám taky trochu dotazek, trošku mimo mísu ale přeci.... Mám Octavii RS, a LPG.... po montáži se začal víc projevovat takovej ten nestabilni volnoběh, kdy auto občas trochu "vynechá". Vidím to na ty svíčky. Jen se chci optat jestli někdo neví kolik mají mít original svíčky předepsanej odtrh a jestli je mám i tak sklepnout aby měli menší odtrh???? Případně jaké jsou vhodné svíčky pro tento motor? Chápu že přibléžení elektrod se zvyšuje záruka jiskry, možná i její síla....ALE takovéhle snižování, nebude to nečemu po času vadit? Není třeba víc zatíženej zapalovací modul (trafo, elektronika apod..)? Já jen abych to nezklepl a pak nejezdil cca pul roku a pak KO Mějte se fajn a díky za debatu
Listopad 9, 200915 r Ted jsem to ještě byl přeměřit a nevim.... svičky mam asi origo, jsou tam NGK (model presne nevim, byla tam 6) a měřil jsem odtrh - 0,8mm, přitom od vyroby maji mit 1mm. takže ted nevim jestli je to fakt ve svičkach nebo ne. Mam elektrody tmavě šedý (takže snad OK), ALE tu elektrodu mam do špičky (jakoby hrot), že není plochá-to je také normální u těchdle svíček? nebo i u těch iridio,platinum bla bla je elektroda plochá a znamená to tedy že jsou KO? Upraveno Prosinec 15, 200915 r od Olin Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel !
Prosinec 15, 200915 r Ahoj, Potřeboval bych poradit - jaké svíčky mám dát do 1,8T AGU + vstrik LPG. Jednou jsem koupil nějaké tříbodové brisk - na benzín ok, ale po přepnutí na plyn auto zdechlo :-( Koukal jsem, že NGK má nějaké svíčky pro lpg - myslíte, že by to byla dobrá volba? Díky. http://www.elit.cz/Files/ObrazkyPModdeleni/Elektro/NGK/LaserLine/BrozuraLPGLaserLineCZ.pdf Jinak cena u elit- 797kč/ks což je docela palba... Upraveno Prosinec 15, 200915 r od ToonyCZ
Duben 30, 201015 r Dotaz na zkušené: Je opravdu nutné častěji měnit svíčky? Nemám v úmyslu dávat do auta jiné, než doporučené výrobcem - ten doporučuje výměnu po 40 tis. km. Mám to raději zkrátit na 30 tis nebo snad ještě méně?
Květen 1, 201015 r benzin má zápalnou teplotu někde kolem 280 stuni, kdežto LPG 490-510, tudíž potřebuje pořádnou a kvalitní jiskru, pokud se svíška opálí, víc zatěžuje zapalovací soustavu a pak odchází kabely , v horším případě zap. moduly, proto se doporučují stříbrné nebo platinové svíčky-prúměr elektrohy jen 0:4 mma kvaliitní materiál-platina vydrží až 2500st., proto se tak neopalují kontakty, takže je na tobě, jestli ušetříš na svíčce a pak ji vyměníš i s kabelem a modulem...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.