Přejít na obsah

Superb II s DSG


jirkaLT

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

SII s motorem TDI CR 125 kW s DSG-je to smutne ze ani v servise vyrobniho podniku v kosmonosech nie su schopny odstranit drnacanie motoru pri nizsih otackach. myslim ze to je velka hanba skodovky

ze moderne auto za milion vydava zvuky ako Š-1203. mal som superb I bolo to fakt super auto ale toto???(ale chcem pochvalit interier v bledej kozi a vybava vozu nema chybu, interier-nadhera) urcite viem ze toto je posledna skoda ktoru som si kupil. Pani konstrukteri by za trest do smrti mali jazdit na takomto aute...... a samozrejme aj zan zaplatit plnu sumu!!!!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Nějak vám nerozumím - je pravda, že i u V6 to řadí hodně brzo, ale stačí víc plynu a řadí ve vyšších otáčkách. Šlápněte víc na plyn a ono se to nebude podtáčet.

ty si este nejazdil v meste alebo v kolone???? ved vyskusaj tu hlupost co si napisal..........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SII s motorem TDI CR 125 kW s DSG-je to smutne ze ani v servise vyrobniho podniku v kosmonosech nie su schopny odstranit drnacanie motoru pri nizsih otackach. myslim ze to je velka hanba skodovky

ze moderne auto za milion vydava zvuky ako Š-1203. mal som superb I bolo to fakt super auto ale toto???(ale chcem pochvalit interier v bledej kozi a vybava vozu nema chybu, interier-nadhera) urcite viem ze toto je posledna skoda ktoru som si kupil. Pani konstrukteri by za trest do smrti mali jazdit na takomto aute...... a samozrejme aj zan zaplatit plnu sumu!!!!!!!!

To, že ti závadu neodstranili svědčí o kvalitách servisu, kam si auto dával opravit. Bude to asi tím, že mají číslo do Kosmonos a ne do Kvasin, kde superby vyrábějí. :)

Editováno: , autor: riba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

Supa II s DSG 103kw PD jsem provedl ocistou.

Odpojeni plusu na noc

Pripojeni zpet rano

Kalibrace DSG pomoci VAGu

Testovaci jizda dle postupu (myslim ze neni potreba)

Vysledek. Auto radi mnohem lepe. Je plynulejsi chod DSG. Na dojizdeni na semaforu jiz obcas nekopne pri zastaveni z D2 na D1. Celkove razeni je v pohode. Obcas prodleva pri vetsim manevru brzda plyn ale to bych rekl je normalni a chudak nevi co po nem xci o) Kazdopadne obcas nechce sam od sebe z D5 podradit pri prudsi akceleraci bez kickdown.

Jedna zkusenost ale preci je a prosim o zkusenosti tech co jiz DSG nastavovali. Pokud se neprovede doporucena testovaci jizda. Auto je mnohem dravejsi radi mnohem akcneji, zrejme dle duvodu ze tak jak jedete se prizpusobuje. Zadne podtaceni se pak nekona a celkove je vice dynamicke. Jedinou nevyhodu co sem spatril bylo ,,kopani,, pri dojezdu na semafor pomalu a to pri D2 na D1. Nahodne samozrejme.

Vysledek tedy je. Provedeny dve kalibrace. Obe rozhodne DSG postelovaly smerem k plynulemu a mnohem lepsimu chodu. Kalibrace bez testovaci jizdy dle postupu se mi zda subjektivne lepsi pro akcnejsi pojeti jizdy.

Jeste patram jestli na kalibraci ma vliv momentalni teplota uvnitr DSG. Jednou pri 36 stupnich podruhe pri 89 stupnich. Pri 36 to pak je mnohem zivejsi, ale nelze toto tvrdit s urcitosti neb je to mozna dano tim, ze nebyla podniknuta ona testovaci jizda.

Zajimam se o to a tak uvitam nazory a zkusenosti. Pro me je vysledek jasny. Kalibrace MA SMYSL...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

No pridam sve zkusenosti. Mam SUPII s DSG 103kW, kupoval jsem starsi najeto cca 130tkm. Prevodovka mi radi podle toho jak moc mam seslapnuty pedal plynu. Kdyz jen lechtam necha valet motor pod 2tisice. Kdyz slapu trochu vice radi pri 2,5 atd... Kdyz mam plny ceres radi az nahore. Tak to proste je. Zatim jsem z toho uneseny, sere me akorat ze jsme DSG nemel v oktavce, kterou sem si kupoval pred 3mi lety jako NOVKU, a blbec jsem dal na rady ze automat ne ze je to kravina atp... Ted pokud mi DSG poslouzi uz nikdy nechci manual do baraku. Kuba

Ps: jeste az budu mit volneji a ukecam nejakeho mechanika, tak zkusim i tu kalibraci, jak jste nekteri psali vyse, jestli to bude mit efekt ci ne

Editováno: , autor: jim.kala
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám SII TDi 125 kW MR2012. DSG má jen 2 malé chybičky - první je podtáčení motoru při plynulé jízdě na D a tím pádem i jeho dunění (tajně jsem doufal, že v MR 2012 tuto chybu spraví, ale nikoliv) a druhá chybička je, že když jedu cca 65km/h plynulou jízdou, tak automat řadí šestku a i při malém přidání - stačí na třetinu plynu podřadí na 3.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Seiger86:

Dunenie v interiéri pri nízkych otáčkach motora v režime "D",vznikajú v takom režime jazdy, kedy je zaradený vyšší prevodový stupeň (5, 6 rýchlosť) pri nízkych otáčkach motora. => rozsah otáčok 1100 - 1400 ot. / min. (napríklad v mestskej premávke).. :huh:

Vyšší rýchlostný stupeň je konštrukčne radený z dôvodu zníženia emisných hodnôt a spotreby paliva! Týmto zvukom sa dá predísť preradením z režimu "D" do režimu "S". ;)

V režime "S" (režim pre dynamickú jazdu vozidla) dochádza k radeniu rýchlostných stupňov pri vyšších otáčkach motora a tým sa tieto hluky eliminujú. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Seiger86:

Dunenie v interiéri pri nízkych otáčkach motora v režime "D",vznikajú v takom režime jazdy, kedy je zaradený vyšší prevodový stupeň (5, 6 rýchlosť) pri nízkych otáčkach motora. => rozsah otáčok 1100 - 1400 ot. / min. (napríklad v mestskej premávke).. :huh:

Vyšší rýchlostný stupeň je konštrukčne radený z dôvodu zníženia emisných hodnôt a spotreby paliva! Týmto zvukom sa dá predísť preradením z režimu "D" do režimu "S". ;)

V režime "S" (režim pre dynamickú jazdu vozidla) dochádza k radeniu rýchlostných stupňov pri vyšších otáčkach motora a tým sa tieto hluky eliminujú. :palec2:

Dík, na to jsem už přišel :palec2: Nicméně si myslím, že i za cenu mírně vyšší spotřeby by motor neměl(pokud je i v malým záběru) jet v režimu do 1500ot. A režim S používám jen, když dojíždím k semaforu(využívám vyšších otáček k pomoci brždění motorem), nebo když si chci přibrzdit z kopce. Jinak na normální jízdu S řadí zase moc pozdě nahoru. Chtělo by to nějakej kompromis. Jinak to, že převodovka řadí při plynulé jízdě brzo a otáčky jsou nízký je normální, mám zkušenosti s MB E320 CDI, S320 CDI a ML320 CDI. Ale ani u jednoho z těchto vozidel ty motory pod 1500otáček neduní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Psal jsem tady 4.4.2009 a musím říci, že je to skoro stejné i dnes, ale opravdu si člověk spíše zvykne. Když jezdím sám, tak je to relativně OK, když už je auto trochu zatíženější, tak je to někdy jako v autoškole, protože to auto skoro chcípne, jak sebou zaškube. Když je to mírný kopeček, tak z 2 na 3 to spadne na 1000 otáček a to ten motor prostě chvíli nedává. Se divím, že to dodnes ještě nějak nedoladili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 8 měsíců později...

Ahoj mám 2.0 CR 125kw DSG . V těch nízkých otáčkách u mně nevidím problém spíš když jedu plynule a přibrzdím tak se mi někdy stane , že mi to podřadí z D5-D2 a pak dlouho mu trvá než přeřadí výše dělá mi to jak kdy i u jiných stupňů , ale jen při brždění. Nesetkal se s podobným problémem někdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 2 roky později...

Jak vyčtu jaký software DSG mám? Na jakém kanálu nebo bloku měřených hodnot to bude napsáno?

 

EDIT:

Ve VISu je totiž napsáno:

Postup pro řídící jednotku s číslem SW < 0800

Postup pro řídící jednotku s číslem SW => 0800

 

a já nevím jaký způsob zvolit.

Editováno: , autor: Golfino
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Povedlo se to prosím někomu vyřešit ? Mám 2,0 TDI 2014 s DSG (100 tis km) a řadí to přesně jak píšete, otáčky padají při klidné jízdě na 1200 a bučí to na mě... žádný předchozí automat to nedělal. “S” to neřeší, tahat to ke 3000 nikdo nechce a domlouvat neustále převodovce podřazováním mě neba. Při testovací jízdě jsem jel svižněji, takže se to moc neprojevilo, jinak bych si ho nekoupil. Měl jsem to samé v manuálu a velká spokojenost. Moc díky Filip  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Úpravu řadících bodů u SW DSG dělájí běžně někteří chiptuneři.

např. https://www.chiptuning.cz/sluzby/nase-sluzby/programovani-dsg-prevodovek
ale bude umět určitě i řada dalších ....

 

Sám úpravu nemám a často jezdím na režim S s lehkou nohou a motor jede po ustálení akcelerace pod 2tis otáček, jinak občas "pádluju pod volantem"

Nejlepší by byl ještě režim mezi D a S.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...