Publikováno Září 15, 200817 r chtěl sem se zeptat jestli má někdo zkušenosti s lehkým topným olejem. netvrdím že ho budu lejt do osobáku ale známej má autodopravu a sehnal sm mu lto za 20kš litr tak se mi to zdá výhodný. má li něksdo skušenost s ježděním na to docela by mě to zajímalo. někdo tvrdí že je to obarvená obyč motorová nafta , nškdo že je to svinstvo a hrozně auto hulí. chci zjistit pravdu tak poradte dekuji.
Září 15, 200817 r stryc na to jezdi v PDcku a v poho taky rikal ze je to pouze obarvena obyc nafta akorat ze ju ma za 15,ja osobne radsi benzinku i kdyz v dnesni dobe nikdy nevis to by sis ju musel delat sam
Září 15, 200817 r Obyč nafta na červeno, když to necháš nějakou dobu odstát tak barvivo klesne na dno.
Září 15, 200817 r Obyč nafta na červeno, když to necháš nějakou dobu odstát tak barvivo klesne na dno. Ale bacha! Nejezdit s tím do ciziny, je to o průser. Hlavně SK a Rakousko s Německem. Napařejí ti pak daňový únik...
Září 16, 200817 r no to hej v poslednom case som u nas na slovensku zaznamenal zopar kontrol kde sa zameriavali cisto na tuto vec. a tie pokuty ak ti najdu cervenu naftu su nehorazne vysoke. blbe je hlavne to ze stopa po tejto nafte ti v nadrzi ostane dlho potom ako ju prestanes tankovat...
Září 16, 200817 r Autor a myslíte že by tedy kontrolovaly i české auto na slovensku? v čechách je podle mě skoro nesehnatelná pro běžného smrtelníka když na to nemá zrovna kamna. jinak pd sem se docetl ze je nejodolnejsi a co obych rotacka 81kw v octavii? nebude se nijak zkracovat zivotnost? Upraveno Září 16, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Září 16, 200817 r Tak něco o lehkém topném oleji : přesný prodejní název v ČR je TOLEX - T opný O lej L ehký EX tra Podle daňového sazebníku nením v žádném případě určen k pohonu motorů - jasná definice - může se spalovat pouze ve speciálních kamnech nebo kotlích a zde je pak možnost odpočtu SpD ! Z kvalitativního hlediska je to opravdu nafta, je zde stejný bod vzplanutí, filtrovatelnost a TVP, ale obsahuje vyšší % síry, než nafta prodávaná na stojanech čerpacích stanic, dále je zde přisada speciálního červeného barviva DRP 250 - pozor jed ! Toto barvivo nemá vliv na kvalitu, dost lidí na to jezdí se svými " ropáky " - ovšem dopouští se jasného daňového úniku - v případě prokázání hrozí vysoké sankce. Kontroly jsou skutečně prováděny policií a celní správou - častěji v zahraničí než u nás ( Slovensko a Rakousko běžně ). Někdo výše napsal že dlouhým stáním barvivo klesne - je to kravina ! A pozor - červené barvivo obsahuje speciální složku takzvaného značkovače - ten je zjistitejný jednoduchým pokusem (do 1 minuty) po odebrání vzorku z autocisterny, vagonu, kanystru, nádrže auta a pod. i po mnoha dalších propláchnutí - natankování - běžného paliva tj. myšleno nafty bez barviva !!! Tak si to přeberte po svém, v této branži dělám jen 10 let, a jezdím stále na benzín ! Mirek1,8T
Březen 20, 201213 r Souhlasím, že je to daňový únik. Ale když si koupím O1 do které minulý majitel dával LTO aniž by mi to řekl a budu normálně tankovat a pak mě zastaví s normální naftou, jak mi dokážou, že právě já jsem LTO do auta dal? Asi nijak...... Upraveno Březen 20, 201213 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.