Přejít na obsah

Budíky - výpadky, nefunkční


Dalik

Doporučené příspěvky

Návštěvník

Dosti lidem jsem pomohl ale jen pres SZ a pomohlo vsem - tady uz neni co resit - vse co je v navodu je pravdive :) - napr. rucicky v klidu nasadte a pretocte je k presnemu dorazu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, jde to, prostě doraz ručiček musí být přesně na nulách, chvilku si s tim vyhraješ,a le jde to v pohodě.

Tak oprava se povedla, ruce fungujou ... ALE AUTO NEJEDE ... :feve: po nastartování motor hned zthasne ... A ještě k tomu mi pořád svítí kontrolka zamykání.

Co jsem udělal: Povoilil jsem skříňku s pojistkama, abych se dostal k odcvaknutí krytu budíků a pak jsem ji zase přišrouboval zpět. Jinak jsem postupoval podle Vašeho návodu.

Kde je prosím chyba? :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

immo se přispůsobí VAGem

ale pokud byl už naučen ktvýmu autu (budíkům) tak se jen tak nesmaže

něco se ti pokazilo

bud vedení mezi spínačkou (čtetcí cívkou) a budíky a nebo sis možná spravil rafičky ale zbytek na tom tak dobře není

A co by si teda doporučoval? VAG teda nemám ... :-/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak teď jsem si vzpomněl na jednu věc, jak jsem si pročítal návod znovu, kde jsem mohl udělat chybu. A ja Kokot dreveny zapomněl odpojit baterku, než jsem vyhodil budíky. Pak jsem je rozebral, přeletoval, osadil zpátky, zapojil a zakrytoval. Pak jsem zkusil nastartovat a kontrolka už blikala a nešlo nastartovat.

Jsem to ale ....., .... , ..... ani to tady nejde publikovat ...

Co může být špatně?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlape, ty si na pěst, ve mě tak hrklo při prvnim příspěvku :D

hlavně, že si to zvládnul a vše funguje, jak má :palec2:

Možná bych si tu pěst zasoužil :aggressive: , za to že nedělám věci pořádně... Zatím vše funguje jak má ... Sice po prvním nastartování ruce fungovaly, ale po 5 ti vteřinách zaqse spadly ... Pak jsem to zhasnul, nastrtoval znovu, ruce nefungovaly, po asi 10ti vteřinách naběhly a fungujou doteď ... Snad se neunaví a napujdou zase spát :)

Díky všem za rady a návody ... Chlapy, jste fakt machři ... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná bych si tu pěst zasoužil :aggressive: , za to že nedělám věci pořádně... Zatím vše funguje jak má ... Sice po prvním nastartování ruce fungovaly, ale po 5 ti vteřinách zaqse spadly ... Pak jsem to zhasnul, nastrtoval znovu, ruce nefungovaly, po asi 10ti vteřinách naběhly a fungujou doteď ... Snad se neunaví a napujdou zase spát :)

Díky všem za rady a návody ... Chlapy, jste fakt machři ... :palec2:

proletoval si opravdu pořádně obě strany tištěného spoje, jak čip, tak ty odpory?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proletoval si opravdu pořádně obě strany tištěného spoje, jak čip, tak ty odpory?

Hrál jsem si s tím skoro hodinu, letoval jsem to z oboiu stran. Měl jsem mikropájku, tak že jsem myslím udělal v pořádku. Uvidíme jak pořádně jsem to ukděla. To ukáže až čas. Snad to nebudu trozdělávat hned příští týden. To by mě asi .... !!!

Chtěl jsem se ještě zeptat. Když jsem měl rozdělanou tu přístrojovku, tak jsem si všimnul, že tam mám žárovku na u kontrolky znázorňující bezpečnostní pásy. Ale nikdy mi nesvítila (půl roku,co mám toto auto). Jestli to je jen tou žárovkou, že je prasklá, nebo se tam ty žárovky montujou standartně, ikdyž ta funkce není třeba ve výbavě ... Nevím, totiž, jestli to někdy svítilo a jestli to má svítit ... Mám 1,9 TDi 66 kW, rv. 2000 .

Jestli to mám třeba k vůli tý žárovce znovu rozdělávat a měnit ji ...

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hrál jsem si s tím skoro hodinu, letoval jsem to z oboiu stran. Měl jsem mikropájku, tak že jsem myslím udělal v pořádku. Uvidíme jak pořádně jsem to ukděla. To ukáže až čas. Snad to nebudu trozdělávat hned příští týden. To by mě asi .... !!!

Chtěl jsem se ještě zeptat. Když jsem měl rozdělanou tu přístrojovku, tak jsem si všimnul, že tam mám žárovku na u kontrolky znázorňující bezpečnostní pásy. Ale nikdy mi nesvítila (půl roku,co mám toto auto). Jestli to je jen tou žárovkou, že je prasklá, nebo se tam ty žárovky montujou standartně, ikdyž ta funkce není třeba ve výbavě ... Nevím, totiž, jestli to někdy svítilo a jestli to má svítit ... Mám 1,9 TDi 66 kW, rv. 2000 .

Jestli to mám třeba k vůli tý žárovce znovu rozdělávat a měnit ji ...

Díky

žárovka se tam opravdu dávala standartně, ale pak v autě chybí vedení pod sedačku a zámek pásu se spínačem, jde to samo dodělat a tyhle starý přístrojovky svítí po celou dobu, co není pás zapnutý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste by to chtelo nejakem malej hlinik ci neco malinkeho na chlazeni toho stabliku - dost se hreje - lepil nekdo neco na nej?

pichni tam kus plechu, nebo pokud mas stary pocitac, tak vymontuj ze zdroje nejake chladice malinke apod. ;) pripadne s radii,z vseljakych zdroju nebo kup za par kacek :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

žárovka se tam opravdu dávala standartně, ale pak v autě chybí vedení pod sedačku a zámek pásu se spínačem, jde to samo dodělat a tyhle starý přístrojovky svítí po celou dobu, co není pás zapnutý.

Děkuji za info. Já už bych byl schopnej to znivu rozdělat a žárovku měnit. Jen jsem se chtěl zeptat ohledně těch pasivních chladičů na ten čip, jakým způsobem jej tam připevnit? Stačí nějaký lepilo? Doporuč prosím něco. Díky ... ať vím, co pořídit, když tam příště polezu :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

A tady bych doporucil asi jen nalepit na stranach a vrsek jen opreny chladic a pod to teplovodivou vazelinku - neco jako CPU

post-3876-1205124097_thumb.jpg

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

njn, ale on je ještě studeňák i na té straně pod ručičkama, jak je na fotkách vidět

http://www.octaviaclub.cz/test/index.php?o...6&Itemid=30

To nie je take iste a nie je to pravidlom a preto odporucam NAJPRV preletovat iba TLE cip a ked to bude blbnut aj tak, az POTOM zhodit aj rucicky a preletovat SMD odpory na druhej strane plosaku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nie je take iste a nie je to pravidlom a preto odporucam NAJPRV preletovat iba TLE cip a ked to bude blbnut aj tak, az POTOM zhodit aj rucicky a preletovat SMD odpory na druhej strane plosaku.

ale je to trošku přidělaná práce, dvakrát to rozebírat a skládat, když je to už rozebrané, tak je dobré kouknout. To je jako vyměnit stromeček v převodovce a neviměnit protikolo toho převodu, co padal ;)

Editováno: , autor: rolbar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TAK A JE TO V PR...., ruce zase leží... Já se na to vys...!

Zajedu si dnes koupit lepší a hlavně menší hrot na pájku a zkusím to přeletovat znovu. No a když už budu u toho nakupování, tak si hned koupím i nějaký ten pasivní chladič a zkusím ho tam nějak připevnit. Je třeba ty chladiče nějak upravovat, aby sedly na ten čip, popřípadě k těm odporům, nebo je stačí pouho pouze nalepit. A jaký lepidlo by jste doporučily a čeho se při montáže vyvyrovat. Pastu na CPU jiste mám.

Editováno: , autor: tripleTTT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
TAK A JE TO V PR...., ruce zase leží... Já se na to vys...!

Zajedu si dnes koupit lepší a hlavně menší hrot na pájku a zkusím to přeletovat znovu. No a když už budu u toho nakupování, tak si hned koupím i nějaký ten pasivní chladič a zkusím ho tam nějak připevnit. Je třeba ty chladiče nějak upravovat, aby sedly na ten čip, popřípadě k těm odporům, nebo je stačí pouho pouze nalepit. A jaký lepidlo by jste doporučily a čeho se při montáže vyvyrovat. Pastu na CPU jiste mám.

Pokud budou uplne budiky rozebrane - pouze jen tistak - tak je zapoj a jen tak jeme tu desku u toho stabliku pomackavej ci ohybej ale opravdu jeme - pak jeste mohu doporucit malinko pritlacit na stablik prstem - pokud se rucicky postavi tak uz mas kde hledat :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Pokud budou uplne budiky rozebrane - pouze jen tistak - tak je zapoj a jen tak jeme tu desku u toho stabliku pomackavej ci ohybej ale opravdu jeme - pak jeste mohu doporucit malinko pritlacit na stablik prstem - pokud se rucicky postavi tak uz mas kde hledat.

Obcas to nekdy na tom miste lupe ci prska - vetsinou tedy pod stablikem. Urcite na nej neco chladiveho hod - teplotni vykyv ma dost velky a ten kdo to navrhoval nejak s tim nepocital - sezen si pasivni chladic. Ten uz maji vsechny budiky facelift lol

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...