Publikováno Září 19, 200817 r Nazdar vsetci, Vyskytol sa mi taky problem. Ked auto dlhsie stoji a potom startujem tak sa tesne po nastartovani ozve taky zvlastny vrzgavy zvuk, ale iba na chvilku a potom je klud. Ked vsak auto znova postoji a startujem tak je to to iste. Nemate niekto s tym skusenost, ci je to z alternatora alebo z coho. Dik
Září 19, 200817 r Mal som ten isty problem,po vymene oleja za shell 5/40 uz mam pokoj.Daj tam plnosynteticky olej.Predtym som mal polosyntetiku Castrol Magnatec 10/40.Mne to fakt pomohlo.
Září 21, 200817 r to ocec: Mám stejný problém u 1.4 50kW. Taky mě napadá alternátor, ale ještě jsem to neřešil. Olej dávám 10/40, kdyby to byly hydroštely, tak by 5/40 asi pomohl, jenže tenhle zvuk jde jenom od strany rozvodů. V minulosti jsem hydroštely musel měnit, ale ty měli jiný zvuk, jako kovadlinky, a byly slyšet jakoby z bloku motoru. Takže tady si nevím rady.
Říjen 6, 200816 r Autor to ocec: Mám stejný problém u 1.4 50kW. Taky mě napadá alternátor, ale ještě jsem to neřešil. Olej dávám 10/40, kdyby to byly hydroštely, tak by 5/40 asi pomohl, jenže tenhle zvuk jde jenom od strany rozvodů. V minulosti jsem hydroštely musel měnit, ale ty měli jiný zvuk, jako kovadlinky, a byly slyšet jakoby z bloku motoru. Takže tady si nevím rady. Napadlo ma, ci to nemoze byt remen na alternatore. Mozno by to trebalo prispanovat. Respektive mohla by to robit aj kladka na alternatore pri rozbehu. Co myslite?
Listopad 2, 200816 r Stále jsem se nedostal k tomu, abych to řešil. Bylo mi ale doporučeno, ať sundám řemen a zkusím nastartovat (samozřejmě při studeným motoru). Tím se vyloučí nebo naopak potvrdí problém v alternátoru, či v kladce.
Listopad 4, 200816 r Môže a podľa mňa je to štartérom, mal som ten istý problém. Vymenil som celú túto sadu a doteraz mám pokoj. Božské ticho
Listopad 5, 200816 r Autor Môže a podľa mňa je to štartérom, mal som ten istý problém. Vymenil som celú túto sadu a doteraz mám pokoj. Božské ticho Co je to presne na tom obrazku? Kolko ta to stalo?
Listopad 5, 200816 r no podla mna to robi opotrebeny pastorok startera . na fabce som to este nemenil len na 120ke .na fabce je asi na chuja pristup. V servise mi povedali ze niekedy to staci vycistit benzinom ..
Listopad 10, 200816 r Autor no podla mna to robi opotrebeny pastorok startera . na fabce som to este nemenil len na 120ke .na fabce je asi na chuja pristup. V servise mi povedali ze niekedy to staci vycistit benzinom .. No pravdupobvediac netusim co by to mohlo byt, lebo po naskoceni motora ten zvuk prestane a motor bezi v pohode....
Listopad 14, 200816 r No pravdupobvediac netusim co by to mohlo byt, lebo po naskoceni motora ten zvuk prestane a motor bezi v pohode.... Nazdar....píšem všeobecne...ja si tuningujem moju Fábiu 1,4 16V ....popri montáži som sa pýtal mechanika...čo je ten vrzgavý zvuk pri štarte....povedal že je to alternátor...presnejšie je to remeň na alternátore....povedal mi že ked mi to nevadí na uši, tak neni problém ))) ale aj tak s tým musím nečo spraviť )
Listopad 22, 200816 r Autor Nazdar....píšem všeobecne...ja si tuningujem moju Fábiu 1,4 16V ....popri montáži som sa pýtal mechanika...čo je ten vrzgavý zvuk pri štarte....povedal že je to alternátor...presnejšie je to remeň na alternátore....povedal mi že ked mi to nevadí na uši, tak neni problém ))) ale aj tak s tým musím nečo spraviť ) Ale co konkretne je na tom remeni? Ja som remen menil.....jedine, ze by ho trebalo prispanovat.....nepovedal ti mechanik co presne na tom remeni to sposobuje?
Březen 3, 200916 r Autor Ale co konkretne je na tom remeni? Ja som remen menil.....jedine, ze by ho trebalo prispanovat.....nepovedal ti mechanik co presne na tom remeni to sposobuje? Nova skusenost - nerobi to len pri dlhsom odstaveni auta, ale hlavne pocas chladu. Ked je vonku pod nulou tak to robi, ale akonahle je nad nulou, uz to tak nepocut alebo to nepocut vobec.......
Březen 3, 200916 r Nova skusenost - nerobi to len pri dlhsom odstaveni auta, ale hlavne pocas chladu. Ked je vonku pod nulou tak to robi, ale akonahle je nad nulou, uz to tak nepocut alebo to nepocut vobec....... Pánové, řek bych že je to startér, respektive doběh. Prostě když nastartujete tak kotva vystrčí pastorek startéru na věnec. Při správný funkci by ho měla pružina hned vrátit (zastrčit) zpět. Je tam ložisko a simering a asi nějaká špína mu nedovolí hned se vrátit zasunuje se pomalu a eště chvilku se dotáčí na věnci poháněnej vlastně už běžícím motorem. Vyndat startér, kleštěma opatrně vytáhnout pastorek a prostříkat pořádným mazadlem, bo vyměnit části jak píše mirecoslav. U mě dělalo, pak sem pořádně promazal a ted celou zimu pokoj.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.