tinima Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 chcem sa opytat,ako funguje autom.klima v zime,ked si nastavim na 20°C a vonku je 8°C a mam to nastavene v rezime AUTO,ze ci znova ide klima na plno, ci znova je vecsia spotreba paliva a ci kompresor chladi a zaroven pusta teply vzduch na tych 20°C??? a este ako je to najlepsie mat nastavene-ci len auto alebo auto+econ,dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speeder Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 ako ti môže ísť kompresor klímy naplno a tým zvyšovať spotrebu, keď ty interiér ďalej nechladíš iba vyhrievaš a to ide z chladiaceho systému? ale HĽADAJ už sa to tu riešilo na viacerých miestach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tinima Vloženo 23. Září 2008 Autor Sdílet Vloženo 23. Září 2008 no ved nato sa pytam ,takze ale preco pri zapnuti na rezim auto mi stupnu otacky motora na volnobehu?hladal som ohladom toho ,nic som nenasiel,iba ako pouzivat klimu v lete, autor som bol ja. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 někdo říká, že je lepší jezdit na ECON, já jezdím pořád na AUTO, řekl bych, že si to climatronic přebere sám a správně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 JJ, ta klima funguje, když dáš ECON, odstavíš jí, ale zase přijdeš o "odmlžovací funkci" - klima odstraňuje vodu ze vzduchu a nemlží se pak skla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 v zimě jezdím na ECON a nikdy se mi okna nemlží... tak nevím... okna se mlží max když pojedeš dlouho s vnitřní cirkulací... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 Já mám teda taky pořád AUTO řežim a klima se v zimě spustí jen když kolečkem natočim LO(nebo zmáčknu odmlžení skla)... jinak si to prostě automaticky reguluje teplotu bez zaplého kompresoru........Co jsem si ale v zimě všiml že když jedu někám delší cestu,tak i když venku mrzne,tak si ten režim AUTO sem tam vymění vzduch protože se mi např.stalo že za cestu do Německa(450km) při venkovní teplotě kolem nuly jsem měl navoleno 21,5st.a najednou to začlo foukat studený....dělalo mi to i u předchozích Passatů se starym Climatronikem a taky jen při delší nonstop cestě.Tenkrát jsem se na to ve VW ptal a řekli mi tam že si to prostě jakoby obměňuje vzduch...pustí tam čerstvej venkovní(neupravenej) a pak to zas začne topit....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 tak to s tím vháněním studeného vzduchu se mi děje taky vždycky jsem z toho vyplašenej... že to nefunguje tak jak má a ono je to koukám normální! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 , takže já až po čtyřech letech teď zjistil, že to je vlastně normální, furt jsem si myslel, že to blbne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 (editace) Jj,to já tehdy u Passatů taky......pořád si řikám proč když je venku na nule a já mám nastav.22st.to fouká sem tam studený..No ve VW mi to borec vysvětlil... Editováno: 23. Září 2008, autor: karlos3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 enem estli nekecal hoši a co nano? koupíte? ... já vím, že je to OT, ale já dneska naonanoval i světla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 Nekecal........ Oni to taky tehdy nevěděli všechny servisy ani technici protože tahle funkce v climatroniku začala až po faceliftu B5(od roku 2000)....starší Passat to neměl,proto zprvu když jsem to reklamoval,tak všechno mechanik od VW kontroval dokola jak blbec a na nic nepřišel,ale pak s tim k nim asi začlo jezdit víc aut,tak to zjistily až od VW že je to nová funkce a že to je o.k. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 vidíš, a tohle by měli ty přebírací technici vědět a hned ti to vysvětlit... a ani se to auto nemusí dostat na dílnu... jenže oni jsou strašně chytrý ví prd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 No a ja si takhle jedu ted v lete ve sluzebni Fabii s pustenou klimoskou a najednou se zacal valit z vyduchu uplne vrely vzduch jako kdybych topil. Nic nereagovalo na vypnuti klimy - az jsem vypnul motor tak to prestalo. Zavada nevim kde byla, jelikoz to byla pujcena po dobu opravy moji sluzebni Fabky, ale za ten tyden to udelala mnohokrat a bylo to neprijemne kdyz zrovna byla situace kdy motor nesel vypnout a jedine co slo tak rychle okna dolu a pak po chvili doslo i na motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tinima Vloženo 24. Září 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. Září 2008 Já mám teda taky pořád AUTO řežim a klima se v zimě spustí jen když kolečkem natočim LO(nebo zmáčknu odmlžení skla)... jinak si to prostě automaticky reguluje teplotu bez zaplého kompresoru........Co jsem si ale v zimě všiml že když jedu někám delší cestu,tak i když venku mrzne,tak si ten režim AUTO sem tam vymění vzduch protože se mi např.stalo že za cestu do Německa(450km) při venkovní teplotě kolem nuly jsem měl navoleno 21,5st.a najednou to začlo foukat studený....dělalo mi to i u předchozích Passatů se starym Climatronikem a taky jen při delší nonstop cestě.Tenkrát jsem se na to ve VW ptal a řekli mi tam že si to prostě jakoby obměňuje vzduch...pustí tam čerstvej venkovní(neupravenej) a pak to zas začne topit....... takze pri rezime auto sa teplota reguluje /v zime/ bez zapnuteho kompresora? a preco potom pri zapnuti auto, stupnu otacky motora tak ako v lete ?tym padom stupa spotreba paliva? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 (editace) Doporučené nastavení pro všechna roční období: • Nastavte teplotu na 22 °C (72 °F). • Stiskněte tlačítko AUTO ⇒ strana 107, obr. 125. • Nastavte ofukovací otvory 3 a 4 tak, aby proud vzduchu směřoval mírně nahoru viz. návod OII. Editováno: 24. Září 2008, autor: vorlajz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 Čili návod pro cvičené opice... nastavte, stiskněte a znova nastavte a už vám bude hej! Ale jinak pardón já mám pouze climatic, tak do toho nemám co kecat... Ale aspoň vím kdy mi kompresor běží a kdy ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 omg Mariosi, kdybys nebyl de*il... tak bys věděl, že když je pod +2, tak kompresor nejede a taky když asi mnou požadováná teplota je vyšší než venku.... ty hlavo! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laci L&K Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 (editace) , takže já až po čtyřech letech teď zjistil, že to je vlastně normální, furt jsem si myslel, že to blbne nápodobne . Editováno: 24. Září 2008, autor: Laci L&K Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viking Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 omg Mariosi, kdybys nebyl de*il... tak bys věděl, že když je pod +2, tak kompresor nejede a taky když asi mnou požadováná teplota je vyšší než venku.... ty hlavo! ja mam dojem ze v rezimu AUTO kompresor nejede jen pokud je mene nez +2 jak uz tu nekdo psal mam zkusenost ze pokud je treba +8, tak v rezimu ECON je mi prijemne pri nastvenych 20 stupnich, ale kdyz dam AUTO tak zacnu citit chlad a musim si dat tech skodovkou doporucenych 22 mimochodem, v manualu k OI je na jedne strane doporucovan rezim AUTO jako nejvhodnejsi po cely rok a na dalsi strane v ramci uspory paliva a zivotniho prostredi doporucuji co nejvice pouzivat rezim ECON :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 21. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2008 no nevím... já osobně jezdím v zimě na Econ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejvi Vloženo 22. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2008 Uz se to resilo a dokonce uz tu nekdo napsal toto: Uvádím vše na pravou míru:Climatronic je kombinace automaticky pracujícího topného, větracího a chladicího zařízení, které zajišťuje optimální komfort cestujících. Climatronic zcela automaticky udržuje nastavenou teplotu. Za tím účelem se samočinně mění teplota přiváděného vzduchu, stupeň větrání a rozvod vzduchu. Zařízení reaguje i na silné záření slunce, takže dodatečná ruční regulace je zbytečná. Automatický provoz zajišťuje v každé roční době maximální pohodlí. Popis Climatronicu Chlazení může pracovat jen tehdy, jsou-li splněny následující podmínky: • nastartovaný motor, • vnější teplota nad +2 °C, • není stisknuto tlačítko ECON. V režimu ECON se chladicí systém vypíná - vytápění a větrání se automaticky reguluje. Režim ECON pracuje pouze v regulovatelné oblasti teplot od +16 °C do +29,5 °C Mějte na paměti, že v režimu ECON by neměla být požadovaná vnitřní teplota nižší než vnější teplota vzduchu a že nedochází k chlazení ani odvlhčování vzduchu. Snad to každý už pochopí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nosal Vloženo 22. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2008 Tak, tak sejvi. Kompresor v režimu AUTO jede pořád (do +2°C). Tzn, že i když topíš, tak kompresor jede. Jezdit v zimě výhradně na ECON snad ani není možné (snad jen pokud máš vytápěnou garáž a nikde jinde neparkuješ, nebo máš otevřený okna). Jde o to, že ten vzduch jde přes dva "výparníky - chladiče" - v prvním se ochlazuje na teplotu asi 7°C a tím pádem se z něj odstraní vlhkost (ta odteče pod auto) a v tom druhým se ohřeje na požadovanou teplotu (ale pořád není vlhký) a tím pádem se velice rychle odmlží všechny skla. Toto je velice výhodné při studených startech, kdy ještě není motor teplý. Kdo má CLIMATIC a zapne v zimě klimu, tak to funguje stejně = rychlé odmlžení skel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 22. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2008 Jezdit v zimě výhradně na ECON snad ani není možné (snad jen pokud máš vytápěnou garáž a nikde jinde neparkuješ, nebo máš otevřený okna). nechápu proč???!!! jezdil jsem takhle celou loňskou zimu a okna se mi ani jednou nezamlžily!!! he? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tinima Vloženo 22. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. Říjen 2008 a co zvysena spotreba?myslim vtedy ked je vonku 8 stupnov zapnem auto nastavene na 22 a otacky motora idu hore.a tym padom musi ist aj spotreba hore nie?ale to by asi bola riadna blbost aby v zime som mal vdaka topeniu cez rezim auto vecsiu spotrebu?potom je lesia man.klima nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.