CorradoVR6 Vloženo 22. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2008 k tym problem klimatizacii sa cem este vratit..prosim neukamenujte ma ..mne na starej octine (O2) zasa robilo to ze na mieste vodica isiel zimny a na mieste spolujazdca teply vzduch..pritom som mal rovnaku teplotu na oboch zonach..v servise mi nevedeli povedat co to je...zadnu chybu nehlasilo..vymenili aj kvapalinu a nic nepomohlo..ale som raad ze na tejto novej uz fici vsetko ako ma..uz tolko nemrznem a spolujazdec sa nepoti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 22. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2008 no ještě spotřebu do toho zamotej... vždyť je to fuk... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nosal Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 no ještě spotřebu do toho zamotej... vždyť je to fuk... Tak tak, vorlajz. Spotřebu není třeba řešit, vždyť se jedná o komfortní funkci. V televizi měřili spotřebu když jedeš s klimou a když máš otevřený okýnka a klima byla úspornější (to bylo v létě) - samozřejmě v zimě je to jen o pohodlíčku. Mnohdy si lidi na auta navěsí různé "šperky" jako např: spojlery a jiné vifikundace a zvýšenou spotřebu neřeší, tak proč toto řešit, když jde o pohodlí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 28. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 No tady se ale zřejmě autor příspěvku odkazem na spotřebu snažil dokázat, že klimakompresor jede, nešlo o vlastní zbýšení spotřeby, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
provista1 Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 Zdarec chlapci! Chci jen doplnit k výše napsanému: v režimu AUTO skutečně jede kompresor klimatizace (aby se vysušil vstupující vzduch), takže se malinko zvedne spotřeba. To celkem chápu, naopak nechápu druhou věc: u všech OII. vybavených motory 1.9TDI a 2.0TDI je u Climatronicu zabudován mimo radiátoru a výparníku ještě navíc elektrický topný článek - velice dobrá věc, auto začne topit mnohem dřív, než se ohřeje motor. ALE tento topný článek "jede" jen v režimu AUTO!!! Díky zvýšené zátěži alternátoru samozřejmě taky trochu zvedá spotřebu, ale stojí to za to. Jen mě s***e, že tento elektrický článek nejede v režimu ECON. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 Tenhle elektrický přímotopný článek mají všechny OC II s naftovým motorem. Není-li v autě Climatronik zapíná se nastavením ovladače topení na MAX teplotu, je tam malý mikrospínač, no a u Climatroniku to už víš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 1. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2008 Zdarec chlapci! Chci jen doplnit k výše napsanému: v režimu AUTO skutečně jede kompresor klimatizace (aby se vysušil vstupující vzduch), takže se malinko zvedne spotřeba. To celkem chápu, naopak nechápu druhou věc: u všech OII. vybavených motory 1.9TDI a 2.0TDI je u Climatronicu zabudován mimo radiátoru a výparníku ještě navíc elektrický topný článek - velice dobrá věc, auto začne topit mnohem dřív, než se ohřeje motor. ALE tento topný článek "jede" jen v režimu AUTO!!! Díky zvýšené zátěži alternátoru samozřejmě taky trochu zvedá spotřebu, ale stojí to za to. Jen mě s***e, že tento elektrický článek nejede v režimu ECON. Zajímavé zjisteni ohledne toho, ze el. primotopny clanek jede jen v rezimu AUTO Kde ji to zjistil? V zime jezdim take na ECON ale pokud tedy nemaka pri ECOnu ten predehrev tak je to naprd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 1. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2008 tedka jsem navic zjistil ze kdyz zapnu ECON tak mi stejne zustane svitit i AUTO a neprisel jsem na to jak to udelat aby mi svitil jen ECON Tak nevim... :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarod78 Vloženo 2. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2008 tedka jsem navic zjistil ze kdyz zapnu ECON tak mi stejne zustane svitit i AUTO a neprisel jsem na to jak to udelat aby mi svitil jen ECONTak nevim... :-( Normalne len staci zmenit silu fukania a AUTO by malo zhasnut a zostane iba ECON. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 2. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2008 To že ti svítí při ECON i AUTO znamená že teplota je stále automaticky regulovaná na nastavenou hodnotu. Jen nejde ochladit interiér na nižší teplotu než je venkovní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rass Vloženo 2. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2008 mě svítí buď ECON nebo AUTO, jestli to jedné OII svítí dohromady a druhé tak jak mě to je mi podivné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 2. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2008 Mě jedno, druhé, nebo obé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 2. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2008 Pro upresneni... ja to mam kdyz mam zmackle AUTO a pak dam ECON tak sviti oboje Pokud v tomto rezimu pootocim treba regulatorem vetraku tak mi AUTO zhasne a zustane svitit nej ECON Pokud pri sviticim AUTO otocim regulatorem vetraku tam mi zhasne AUTO a nesviti mi nic Hlavne by me zajimalo pri kterem rezimu funguje ten elektricky primotop co ma TDi????????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 2. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2008 Je to jak píšeš, tak mi to funguje taky. Ale těleso nemám, takže neporadím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 2. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2008 sice mam TDI, ale o žádným přímotopu nevím. pravda je, že začíná topit poměrně brzo a na AUTO jezdim nonstop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 2. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2008 Jo, je tam přídavné topné těleso. Podle mě nejde zapnout manuálně, řídí se automatikou. A netopí jen ze začátku, ale i během jízdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 2. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2008 K těm zimákům.......pamatuju dobu(před cca 15lety) kdy zimáky mít na autě prostě neexistovalo.....to se jezdilo celoročně na stejných gumách a to že v tí době byli zimy pořádný oproti tomu jaký jsou dneska,to začátkem listopadu to napadlo a slezlo to začátkem dubna......a nikdy jsem žádný velký problémy neměl natož bouračku....člověk si prostě musel dát většího majzla......a to bych teda řekl že se dle mě bouralo daleko míň než dnes...Jasně dnes je jiná doba a taky samozřejmě přezouvám max.koncem řijna...auta mi jezděj několikrát týdně Rakousko apod.,tak tam je to nutnost,ale tady u nás bych to nějak nehrotil.....obvzláště po posledních 2-3 zimách... Takovej příklad......na firmě kde zajištuju dopravu pracuje spousta cizinců...mimo jiné např.Holanďani,Angláni atd. a překvapilo mě když sem tak před rokem a něco přišel dělat Holanďan(evropskej prezindent továren) a přivezl si sem svojí A6-Allroad a při první zimě tu na všechny čuměl jak magor proč přezouváme auta na zimní..to on z Holandska vůbec neznal a to že zas z vlastní zkušenosti vim že tam taky dokáže napadnout pořádně sněhu,takže zimu tam maj asi jako u nás....on to vůbec neřešil...jezdil dál na těch gumách na jakých to měl v Holandsku.......a že zrovna pro něj z jeho gigant.přijmem by byli zimáky asi jako pro mě koupil rohlíky,takže o nějaký prachy mu vůbec nešlo....on to prostě nikdy nedělal,tak nad tim mávnul rukou..... Další příklad Angličana byl do puntíku to samé....ten to taky z anglie vůbec neznal.....to mi potvrdil i jeden Čecháček kterej šel odsud pracovat zas do anglie.... ten si tam vzal svýho Passata-combi a když ho tam před první zimou která ho tam čekala postavil na zimní kola,tak si jeho spolupracovníci ťukali na čelo jestli je normální a nechápali proč to dělá...... To sis asi spletl forum... tady resime kdy a jak sviti AUTO a ECON a jak vlastne funguje u TDi standardne montovane pridavne elektricke topeni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 2. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2008 Jj,sorry.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.