Přejít na obsah

SII změny v konfigurátoru


Ragnar

Doporučené příspěvky

Taky na to čučím jako :kol-59:

Co se děje nevíte, informátoři ?

Skodovka ma udajne problemy s dodavatelem jednozonove klimatizace Climatic a proto jdou ted objedvavat pouze auta s dvouzonovym Climatronicem - tedy pouze vyssi vybavy.

Dale ma bohuzel udajne obdobny problem se stresnimi okny, proto nejde objednat SII se sibrem. Netusite nekdo ze zasvecenych na jak dlouho to vypada??? Delaeri nevedi nic, sama Skodovka se tvari jak Rusove kdyz ztratej ponorku.... Chci objednat SII a zatim cekam nebot stresni okno chci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Počkej si na new octávku.

Já předevčírem jezdil s NEW Supem 2,0 TDi elegance a tedy dost zklamaný

No, predpokladam, ze "New Octavkou" myslis soucasnou OII s faceliftem. Musism rict, ze toto auto jsem zvazoval (myslim OII) pred tremi lety a radsi jsem nakonec koupil Superba V6 TDI. Octavka mela sice udajne lepsi jizdni vlastnosti ale ja to citil spis jako pekac. Ted se musim loucit se starym Superbem a proto koukam po novem. Nicmene nevim, co Te na nem zklamalo, ale davam za pravdu, ze je min pohodlny nez SI. Podotykam ze nejsem zavodnik a nerezu zatacky. Mam rad spis pohodli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud si pohodlík-jako já a přesedneš ze starého supa do new,tak budeš zklamaný,alespoň já byl.Na můj vkus docela hlučný jak od motoru tak od podvozku,tvrdý,málo místa(úzký),když točíš volantem,většinou něco děláš s rádiem(máš li MF volant).

Na to že je to vlajková loď tedy nic moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud si pohodlík-jako já a přesedneš ze starého supa do new,tak budeš zklamaný,alespoň já byl.Na můj vkus docela hlučný jak od motoru tak od podvozku,tvrdý,málo místa(úzký),když točíš volantem,většinou něco děláš s rádiem(máš li MF volant).

Na to že je to vlajková loď tedy nic moc

No musim rict, ze mame obdobne poznatky. Ano oproti staremu Superbu je to trosku zklamani, nicmene jsem mel SII pujceneho na vikend a zrovna jsem si rikal jak je ten 2.OTDI CR celkem tichy motor. Jinak s mistem vepredu, tvrdosti a volantem souhlasim. Nicmene porad pohodlnejsi auto nez Octavka. A jelikoz chci jedine Skodovku (mam k tomu padne duvody) tak mi nic jineho nezbyva. Nehlede na to, TwinDoor je pro me celkem vyresenim problemu s pristupem do kufru oproti SI. Ale jinak souhlasim, je to minimalne o pul tridy nizssi auto nez SI, ale zase takovej propadak to neni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Simax píše správne, je problém s obyčajnou klímou Climatic, preto je až do odvolania pozastavené objednávanie výbavy Comfort. Takisto do odvolania sú zrušené strešné okná, kvôli kvalitatívnym problémom. Nábeh mal byť pôvodne začiatkom leta, robili ich asi 2 týždne a potom ich znova stopli až do odvolania.

Čo sa týka SII vs SI, tak určite sa mi zdá SII lepší. Škoda ale niektorých detailov, subjektívne je za volantom na sedadle vodiča málo miesta, prístrojová doska a stredová konzola sú až moc masívne. Multivolant je fajn, mne vadili jedine pádla na ručné radenie, ktoré sú moc blízko prepínacích páčok a vždy pri preradení buď ostriekam čelné sklo, alebo na niekoho blikám diaľkovými. Ďaľšie nie celkom OK detaily - blbý prístup k ovládaniu Climatronicu pri DSG v polohe P; pri béžovom koženom interiéri je úchyt pásu pekný béžový, no je na ňom tlmiaca plsť čiernej farby (vyzerá to hodne divne); skúste prstom jemne zatlačiť na predný blatník nad svetlom; tubusové budíky sú ako magnet na prach a veľmi zle sa čistia. Škoda aj technických problémov, nemyslel som si, že budú tak skoro prvé zvolávacie akcie...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Simax píše správne, je problém s obyčajnou klímou Climatic, preto je až do odvolania pozastavené objednávanie výbavy Comfort. Takisto do odvolania sú zrušené strešné okná, kvôli kvalitatívnym problémom. Nábeh mal byť pôvodne začiatkom leta, robili ich asi 2 týždne a potom ich znova stopli až do odvolania.

Čo sa týka SII vs SI, tak určite sa mi zdá SII lepší. Škoda ale niektorých detailov, subjektívne je za volantom na sedadle vodiča málo miesta, prístrojová doska a stredová konzola sú až moc masívne. Multivolant je fajn, mne vadili jedine pádla na ručné radenie, ktoré sú moc blízko prepínacích páčok a vždy pri preradení buď ostriekam čelné sklo, alebo na niekoho blikám diaľkovými. Ďaľšie nie celkom OK detaily - blbý prístup k ovládaniu Climatronicu pri DSG v polohe P; pri béžovom koženom interiéri je úchyt pásu pekný béžový, no je na ňom tlmiaca plsť čiernej farby (vyzerá to hodne divne); skúste prstom jemne zatlačiť na predný blatník nad svetlom; tubusové budíky sú ako magnet na prach a veľmi zle sa čistia. Škoda aj technických problémov, nemyslel som si, že budú tak skoro prvé zvolávacie akcie...

Ano, s temi padly mas pravdu, ale myslim ze si na to jde po chvili zviknout. Alespon ja jsem se po dvou dnech celkem zvyknul, co jsem mel auto pujcene. Jake technicke problemy a svolavaci akce mas namysli? O nicem jsem neslysel. Cekam s objednavkou jen na to stresni okno, ale pokud by to melo trvat jeste pul rou tak to asi vzdam a ozelim ho, jenze nikdo nic nepovi... :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no a s 5 dveřmi prý už taky měli problémy a nedejbože mesší kolize se zadkem.

Proc nedejboze? Dealer mi taky rikal, ze celkem hodne lidi resi co se stane kdyz zadni viko dostane nejakou ranku ci ranu. Proste to bude skodni udalost jako kazda jina a bud se to zaplati z povinneho ruceni nebo z havarijky. Pochybuju ze si nekdo koupi SII a nepojisti ho....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to jo.ale kluci b MB mií vbysvětlovali tu funkci,jak to samo domkne atd a říkali,že bude dost pracné po havárce to ustavovat.Já jsem zvědav a na combíka,jestli tu prdel udělají pěkně nebo ji taky zmrší.Co jsem slyšel,tak už teď se tvrdě pracuje na novém zadku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to jo.ale kluci b MB mií vbysvětlovali tu funkci,jak to samo domkne atd a říkali,že bude dost pracné po havárce to ustavovat.Já jsem zvědav a na combíka,jestli tu prdel udělají pěkně nebo ji taky zmrší.Co jsem slyšel,tak už teď se tvrdě pracuje na novém zadku

Aha, no nevim, system elektrickeho domykani, je uz celkem starej, byt u Skodovky ted poprve - uvidime. Na kombika jsem taky zvedavej, ale nechava me chladnym - ja kombikovej moc nejsem. Co se designu zadku tyka, to je kapitola sama pro sebe, nicmene si myslim, ze novej zadek vypustej nejdriv za 3-4 roky, jinak by si urezali vetev sami pod sebou. Nechtel by Ti "kluci z MB" naznacit jak dlouho jeste hodlaj resit problem se stresnimi okny? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Design je kapitola sama pro sebe a je hodně subjektivní.

Cosby : srovnávat starý Superb s novým mi připadá jako vtip.

Starý Superb by zastaralý již v době vzniku.

Po 30 minutách v SII není možné auto hodnotit.

Já si prvních 2000Km v OII myslel že pořídit si jí byl omyl.

Po čase jsem změnil názor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já hodnotil jak se mi v tom jezdí.Ve starém superbu jsem se najezdil až až.Prostě sedím jako v křesle,aerodinamický hluk daleko více potlačen,hluk od kol tak samo.

Přední náprava daleko lepší-nedělá se z důvodu finančního,ale pořád jedna z nej,proto se pořád u luxusních vozů používá.Pevný zadek u Supa I je sice zastaralý,ale neodskakuje jako u SupaII,o čemž mi řekl i prodejce(ono to není novinka,u OII je to katastrofa).

Když jsem seděli dva dospělí vedle sebe,nemůžu si pomoct,ale připadalo mi to úzké.Tunel okolo pravé nohy široký-po pár stovek km bych asi nevěděl kam s ní.

Jasně,interiér,elektornika atd bude jinde,to jo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doma máme Superba I v 1.8T a OII 2.0TDI oba v Eleganci.

Tak prozatím mohu hodnotit jen tyto dvě auta. SII v 1.8TSI DSG dojde začátkem listopadu.

Při přesednutí z SI do OII - volant jde lehce, (hlučnost nelze porovnávat diesel kontra benzín) auto lépe sedí v zatáčkách a necítíš v něm tolik 1500Kg pohotovostní hmotnosti.

Ve prospěch SI ve vysoké rychlosti je opravdu tichý a přímém směru stabilní. Místa uvnitř je opravdu hodně. To že má SI složitější nápravu je sice hezké, ale hliník na naše silnice moc není.

Zdůvodni to potom majiteli SI který jezdí pořád po městě a již v ní má vůle.

Srovnání SI, OII a SII asi nejlépe vyzní od majitele všech tří vozidel současně Karlose3.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Design je kapitola sama pro sebe a je hodně subjektivní.

Cosby : srovnávat starý Superb s novým mi připadá jako vtip.

Starý Superb by zastaralý již v době vzniku.

Po 30 minutách v SII není možné auto hodnotit.

Já si prvních 2000Km v OII myslel že pořídit si jí byl omyl.

Po čase jsem změnil názor.

Mas celkem pravdu, auto jde opravdu hodnotit az po delsi dobe a srovnavat s jinym nejlepe kdyz je muze clovek obe prubezne stridat. Mas pravdu i v tom, ze SI byl castacne zastaraly uz v dobe kdyz byl predstaven. Take je pravda ze technicke vymozenosti v SI byly na svou dobu oproti konkurenci spis pozadu nez je tomu dnes u SII. Nicmene musim souhlasit s Cosbym nebot jeho nazor je totozny s mym nazorem - ja jsem SII mel pujceneho od patku dopoledne do pondeli dopoledne a najezdil jsem jenom cca 1800km a to samozrejme nestaci na poradnej nazor, ale poznatky a dojmy z techto 3 dnu si myslim, ze jsou adekvatni. Ted se budu opakovat, ale opravdu SII je proste mene pohodlne a hlavne vpredu mensi auto nez SI. Sice o mnohem modernejsi, bezpecnejsi (jeste o mnohem vic) a ja nevim co jeste, ale je to tak. Nehlede na to, mi to potvrdil i prodejce, ze lidi co maj SI a ted zkousej a pokukujou po SII to rikaji vesmes take. Na druhou stranu lidi co radi rezou zatacky, coz znova opakuju ja nejsem, jsou ze SII nadseni, stejne tak lidi co nejezdili v SI a sedaj do SII treba z Octavek. Nicmene SII se mi libi a jdu do nej, ale vzdycky budu s uctou vzpominat na "zastaraleho" SI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...