Mas celkem pravdu, auto jde opravdu hodnotit az po delsi dobe a srovnavat s jinym nejlepe kdyz je muze clovek obe prubezne stridat. Mas pravdu i v tom, ze SI byl castacne zastaraly uz v dobe kdyz byl predstaven. Take je pravda ze technicke vymozenosti v SI byly na svou dobu oproti konkurenci spis pozadu nez je tomu dnes u SII. Nicmene musim souhlasit s Cosbym nebot jeho nazor je totozny s mym nazorem - ja jsem SII mel pujceneho od patku dopoledne do pondeli dopoledne a najezdil jsem jenom cca 1800km a to samozrejme nestaci na poradnej nazor, ale poznatky a dojmy z techto 3 dnu si myslim, ze jsou adekvatni. Ted se budu opakovat, ale opravdu SII je proste mene pohodlne a hlavne vpredu mensi auto nez SI. Sice o mnohem modernejsi, bezpecnejsi (jeste o mnohem vic) a ja nevim co jeste, ale je to tak. Nehlede na to, mi to potvrdil i prodejce, ze lidi co maj SI a ted zkousej a pokukujou po SII to rikaji vesmes take. Na druhou stranu lidi co radi rezou zatacky, coz znova opakuju ja nejsem, jsou ze SII nadseni, stejne tak lidi co nejezdili v SI a sedaj do SII treba z Octavek. Nicmene SII se mi libi a jdu do nej, ale vzdycky budu s uctou vzpominat na "zastaraleho" SI.