Jered Vloženo 26. Září 2008 Vloženo 26. Září 2008 Ahoj všem. Nevíte, jestli se d sehnat rozpěrná tyč mezi přední tlumiče na rooma? Citovat
foromen Vloženo 26. Září 2008 Vloženo 26. Září 2008 Taky mě to už napadlo, ale zatím jsem na ní nenarazil. Citovat
Jered Vloženo 26. Září 2008 Autor Vloženo 26. Září 2008 Teoreticky by to mohlo pasovat z fabie I ne? Citovat
foromen Vloženo 27. Září 2008 Vloženo 27. Září 2008 No to nevím, ale chtělo by to odskoušet. Moc tomu nevěřím, že to bude pasovat. Citovat
Jered Vloženo 28. Září 2008 Autor Vloženo 28. Září 2008 No pozoroval jsem rozdil mezi tatikovou fabkou (I) a mezi roomem a v motorovem prostoru to vypadá naprosto stejen, myslím karoserii, jak ulozeni tlumici atd. V podstate vsechny dokumenty udavaji ze predni cast je prevzata z fabie I. Myslim ze jedine v cem by mohl byt problem je jestli tomu nebude nekde vadit motor a kapota. Citovat
majko Vloženo 29. Září 2008 Vloženo 29. Září 2008 Co presne taka tyc prinesie ? Prepokladam, ze ide o nejaky typ tuhosti, ale prinesie to na roomstri nieco ? Citovat
Jered Vloženo 3. Říjen 2008 Autor Vloženo 3. Říjen 2008 no myslim ze to prinese vetsi stabilitu ´pri projizdeni zatacek, protoze jsou mensi deformace. mel jsem to na felde a rozdil byl znat hodne Citovat
Blacky Vloženo 3. Říjen 2008 Vloženo 3. Říjen 2008 ja ji mel na formanu, ale priznam se, ze sem nepoznal rozdil. Citovat
Jered Vloženo 4. Říjen 2008 Autor Vloženo 4. Říjen 2008 Ja jsem udelal test na felde. Jezdival jsem hodne sportovni jizdou. A hned po namontovani rozperne tyce jsem projel kruhac rychleji a opravdu stabilita byla lepsi a dokonce se felda tak nenaklanela a mela tendenci jakoby drzet se pri zemi a tak ji to nevynaselo ze zatacky. Citovat
Misubaro Vloženo 5. Říjen 2008 Vloženo 5. Říjen 2008 (editace) ....jen muzu potvrdit....... Editováno: 5. Říjen 2008, autor: Blacky necituj posledni prispevek. ty ty ty Misu :o) Citovat
Návštěvník Vloženo 5. Říjen 2008 Vloženo 5. Říjen 2008 ja to mel na favoritu - tedy shnilem a u nas je desny zlom kdyz se jede k nam az se o podvozek skoro zastavis a to je u kazdeho ale opravdu u kazdeho auta citit jak ta karoserie pracuje - nejlepe to je cejtit kdyz otevrete okenka a strcite prsty do spary - kasle a dvere Po namontovani teto vzpery na favo jsem cejtil mensi krupani predku, takze taky jsem nasel rozdil - a hlavne ze to malinko drzelo predek po hromade Citovat
Maverick Vloženo 19. Říjen 2008 Vloženo 19. Říjen 2008 Taky jsem to mel na Favu (ne tak shnilem ) a efekt byl opravdu citit. Auto lepe drzelo stopu v zatacce a subjektivne se mene naklanelo. Jestli to ale prinese neco "cititelneho" na Fabii nebo Roomsteru pri jejich tuhosti karoserii a bezne jizde, netusim, spis bych rekl ze ne. Citovat
Tomas_ek Vloženo 19. Říjen 2008 Vloženo 19. Říjen 2008 rozhodně bych dal při extrémním snížení, jinak je kastle už tak dost tuhá Citovat
Tomas_ek Vloženo 19. Říjen 2008 Vloženo 19. Říjen 2008 ještě dodám, že bych jí dal jen kvůli zamezení zkroucení hrnků horního uložení tlumičů, které třebas snížením 75 mm hrozilo. Jinak nemám pocit, že by se karosérie kroutila. Vzpěru jsem měl na Favoritu i na Felicii, ale měl jsem to na nich v sérii, takže neznám jízdu těma autama bez Citovat
Ben Vloženo 19. Listopad 2008 Vloženo 19. Listopad 2008 Karoserie obou zmiňovaných aut Felicie i Favorita byly obroti Fabii mnohem poddajnější. Proto se v zatáčce kroutily. U Fabií nebo Roomstera je to celkem zbytečné. Možná pro estetiku nebo nějakého fjanšmekra . Citovat
MartasN Vloženo 22. Prosinec 2008 Vloženo 22. Prosinec 2008 (editace) Přesně tak navíc favorit a některé první feldy namají přední stabilizátor tak že se celkově kroutí však to jsou obyč plechy.Na ruma to nemá cenu kastle je dost tuhá Editováno: 23. Prosinec 2008, autor: Blacky pravidla rikaji - necituj posledni prispevek! Citovat
maca Vloženo 11. Prosinec 2010 Vloženo 11. Prosinec 2010 Tak už někdo ví zda pasuje rozpěrka s fabie I na fabii II?? Citovat
vormen Vloženo 17. Prosinec 2010 Vloženo 17. Prosinec 2010 sice nevím jestli to pasuje, ale rozhodně bych si to do auta nedal. na feldě jsem to měl od série a oproti verzím bez rozpěry to bylo fakt hodně znát. jenže ve fábii a novějších, je už podvozek naprosto něco jinýho a kastle dosatečně tuhá, že to nic neřinese. navíc při nejběžnější nehodě, tj. náraz na předek zboku, se akorát přes tu tyč rozese.e kompltet celej předek. no a pokud to chce někdo jakože tuning, tak to je tragéd. ono samotná představa při pohledu na room a jeho sportovní ambince je přinejmenším směšná, navíc při otevření kapoty hned po té rozpěře uvidí obdivovatel plíseň tapecu a to je větší frajeřinka a mají ji jen nový škodovky :-D Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.