Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No pozoroval jsem rozdil mezi tatikovou fabkou (I) a mezi roomem a v motorovem prostoru to vypadá naprosto stejen, myslím karoserii, jak ulozeni tlumici atd. V podstate vsechny dokumenty udavaji ze predni cast je prevzata z fabie I. Myslim ze jedine v cem by mohl byt problem je jestli tomu nebude nekde vadit motor a kapota.

Vloženo

Ja jsem udelal test na felde. Jezdival jsem hodne sportovni jizdou. A hned po namontovani rozperne tyce jsem projel kruhac rychleji a opravdu stabilita byla lepsi a dokonce se felda tak nenaklanela a mela tendenci jakoby drzet se pri zemi a tak ji to nevynaselo ze zatacky.

Návštěvník
Vloženo

ja to mel na favoritu - tedy shnilem a u nas je desny zlom kdyz se jede k nam az se o podvozek skoro zastavis a to je u kazdeho ale opravdu u kazdeho auta citit jak ta karoserie pracuje - nejlepe to je cejtit kdyz otevrete okenka a strcite prsty do spary - kasle a dvere :)

Po namontovani teto vzpery na favo jsem cejtil mensi krupani predku, takze taky jsem nasel rozdil :) - a hlavne ze to malinko drzelo predek po hromade lol

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Taky jsem to mel na Favu (ne tak shnilem :)) a efekt byl opravdu citit. Auto lepe drzelo stopu v zatacce a subjektivne se mene naklanelo.

Jestli to ale prinese neco "cititelneho" na Fabii nebo Roomsteru pri jejich tuhosti karoserii a bezne jizde, netusim, spis bych rekl ze ne.

Vloženo

ještě dodám, že bych jí dal jen kvůli zamezení zkroucení hrnků horního uložení tlumičů, které třebas snížením 75 mm hrozilo. Jinak nemám pocit, že by se karosérie kroutila. Vzpěru jsem měl na Favoritu i na Felicii, ale měl jsem to na nich v sérii, takže neznám jízdu těma autama bez :)

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Karoserie obou zmiňovaných aut Felicie i Favorita byly obroti Fabii mnohem poddajnější. Proto se v zatáčce kroutily. U Fabií nebo Roomstera je to celkem zbytečné. Možná pro estetiku nebo nějakého fjanšmekra :palec2: .

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Přesně tak navíc favorit a některé první feldy namají přední stabilizátor tak že se celkově kroutí však to jsou obyč plechy.Na ruma to nemá cenu kastle je dost tuhá

Editováno: , autor: Blacky
pravidla rikaji - necituj posledni prispevek!
  • o 1 rok později...
Vloženo

sice nevím jestli to pasuje, ale rozhodně bych si to do auta nedal. na feldě jsem to měl od série a oproti verzím bez rozpěry to bylo fakt hodně znát. jenže ve fábii a novějších, je už podvozek naprosto něco jinýho a kastle dosatečně tuhá, že to nic neřinese. navíc při nejběžnější nehodě, tj. náraz na předek zboku, se akorát přes tu tyč rozese.e kompltet celej předek. no a pokud to chce někdo jakože tuning, tak to je tragéd. ono samotná představa při pohledu na room a jeho sportovní ambince je přinejmenším směšná, navíc při otevření kapoty hned po té rozpěře uvidí obdivovatel plíseň tapecu a to je větší frajeřinka a mají ji jen nový škodovky :-D

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...