Publikováno Září 26, 200816 r Ahoj všem. Nevíte, jestli se d sehnat rozpěrná tyč mezi přední tlumiče na rooma?
Září 28, 200816 r Autor No pozoroval jsem rozdil mezi tatikovou fabkou (I) a mezi roomem a v motorovem prostoru to vypadá naprosto stejen, myslím karoserii, jak ulozeni tlumici atd. V podstate vsechny dokumenty udavaji ze predni cast je prevzata z fabie I. Myslim ze jedine v cem by mohl byt problem je jestli tomu nebude nekde vadit motor a kapota.
Září 29, 200816 r Co presne taka tyc prinesie ? Prepokladam, ze ide o nejaky typ tuhosti, ale prinesie to na roomstri nieco ?
Říjen 3, 200816 r Autor no myslim ze to prinese vetsi stabilitu ´pri projizdeni zatacek, protoze jsou mensi deformace. mel jsem to na felde a rozdil byl znat hodne
Říjen 4, 200816 r Autor Ja jsem udelal test na felde. Jezdival jsem hodne sportovni jizdou. A hned po namontovani rozperne tyce jsem projel kruhac rychleji a opravdu stabilita byla lepsi a dokonce se felda tak nenaklanela a mela tendenci jakoby drzet se pri zemi a tak ji to nevynaselo ze zatacky.
Říjen 5, 200816 r ....jen muzu potvrdit....... Upraveno Říjen 5, 200816 r od Blacky necituj posledni prispevek. ty ty ty Misu :o)
Říjen 5, 200816 r ja to mel na favoritu - tedy shnilem a u nas je desny zlom kdyz se jede k nam az se o podvozek skoro zastavis a to je u kazdeho ale opravdu u kazdeho auta citit jak ta karoserie pracuje - nejlepe to je cejtit kdyz otevrete okenka a strcite prsty do spary - kasle a dvere Po namontovani teto vzpery na favo jsem cejtil mensi krupani predku, takze taky jsem nasel rozdil - a hlavne ze to malinko drzelo predek po hromade
Říjen 19, 200816 r Taky jsem to mel na Favu (ne tak shnilem ) a efekt byl opravdu citit. Auto lepe drzelo stopu v zatacce a subjektivne se mene naklanelo. Jestli to ale prinese neco "cititelneho" na Fabii nebo Roomsteru pri jejich tuhosti karoserii a bezne jizde, netusim, spis bych rekl ze ne.
Říjen 19, 200816 r ještě dodám, že bych jí dal jen kvůli zamezení zkroucení hrnků horního uložení tlumičů, které třebas snížením 75 mm hrozilo. Jinak nemám pocit, že by se karosérie kroutila. Vzpěru jsem měl na Favoritu i na Felicii, ale měl jsem to na nich v sérii, takže neznám jízdu těma autama bez
Listopad 19, 200816 r Karoserie obou zmiňovaných aut Felicie i Favorita byly obroti Fabii mnohem poddajnější. Proto se v zatáčce kroutily. U Fabií nebo Roomstera je to celkem zbytečné. Možná pro estetiku nebo nějakého fjanšmekra .
Prosinec 22, 200816 r Přesně tak navíc favorit a některé první feldy namají přední stabilizátor tak že se celkově kroutí však to jsou obyč plechy.Na ruma to nemá cenu kastle je dost tuhá Upraveno Prosinec 23, 200816 r od Blacky pravidla rikaji - necituj posledni prispevek!
Prosinec 17, 201014 r sice nevím jestli to pasuje, ale rozhodně bych si to do auta nedal. na feldě jsem to měl od série a oproti verzím bez rozpěry to bylo fakt hodně znát. jenže ve fábii a novějších, je už podvozek naprosto něco jinýho a kastle dosatečně tuhá, že to nic neřinese. navíc při nejběžnější nehodě, tj. náraz na předek zboku, se akorát přes tu tyč rozese.e kompltet celej předek. no a pokud to chce někdo jakože tuning, tak to je tragéd. ono samotná představa při pohledu na room a jeho sportovní ambince je přinejmenším směšná, navíc při otevření kapoty hned po té rozpěře uvidí obdivovatel plíseň tapecu a to je větší frajeřinka a mají ji jen nový škodovky :-D
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.