Přejít na obsah

Alarm s centralem


radek.octavie2003

Doporučené příspěvky

Zdravím. Měl bych dotaz.. pořídil jsem is takovou hračku na octavii 1,9TDi,2003 a mám problém s dvěmi věcmi.

1) Potřebuji to napojit na signalizaci otevřených dveří aby se mi po půl minutě znovu nezamklo. Tuším, že

ideální by to bylo napíchnout někam na palubku(signalizace kontrolkou) nebo alespoň někam na signalizaci

řidičových dveří když už ne na všechny.

2) Jak nejlépe projít z kabiny (pod palubkou)do kufru (motorového prostoru). Nenašel jsem nikde prostup - jistě

tam někde je popřípadně pár lidí tam taky jistě montovalo sirénu.

Nemůžu to tady už hodinu nikde najít. Našel jsem jen tohle http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=12491&hl=

ale z toho teda moc moudrý nejsem. Konektor SX4 opravdu nevím jak vypadá a navíc to je diskuze k Fabii.

Děkuji za reakci a pomoc. Zoufalý kutil TIM.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ad 1/ je to funkce alarmu, takže hledej v manuálu jak deaktivovat REARM znovuzamčení

ad2/ hodně se tahá přes dělící stěnu - sundej stěrače, sundej trpéda (plasty pod stěrači) a uvidíš na straně řidiče víčko z kterého vede kabelový svazek oddělej víčko a můžeš tahat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ad1/ to je rada k nezaplacení. Zřejmě nikdo nepočítal s tím že bych tuhle funkci chtěl mít funkční. Již jsem se poradil s technikem ze servisu.

ad2/ sundat stěrače? jak kdo má doma stahovák na stěrače pane chytrý (jsou naraženy na tisícihranu a dotaženy maticí).

Po hodině marného snažení jsem sundal kastlík od spolujezdce a našel tam vývodku jak vyšitou a perfektně přístupnou i bez odendávání "trpéd". Stančilo ho jen mírně odchlípnout a bylo hotovo.

Takže závěrem bych chtěl poděkovat za opravdu stupidní reakci od výše zmíněného uživatele a příště si raději nechám poradit od kolemjdoucích senilních důchodců s alzhaimerovou chorobou. Hezký den a "opravdu" děkuji.

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravda !! stahovak neni potreba, jen se to musi umet, protahnout kabel pod steraci zabere sikovnemu cloveku zhruba 20 minut s rozebranim i slozenim. Kdybych dal na rady servisnich techniku u skodovky tak dnas mam z auta trabanta.

Shrnuto k bodu 2 - Vaša ma pravdu !!

K bodu 1, asi te vasa nepochopil presne, pokud chces mit funkcni samozamykani pri neotevrenych dverich je potreba pouzit bud modul k tomuto urceny nebo natahnout draty ze vsech dveri od spinacu a oddelit diodami. Pokud pripojis na vnitrni svetylko nebo kontrolku, vzdy pri odemceni DO se alarm dozvi zes jakoby otevrel dvere a tudis sam nezamkne.

Hezky den.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz tak ctu tuto diskusi tak si rikam, ze porad plati "Pro dobrotu na zebrotu" . Ale proc jsem ji vubec zacal cist... Koupil jsem si DO s alarmem (maxicar neco... Krabice tornado cs2s) a jal se ho namontovat. Vzal jsem si schema, precetl par diskusi a pustil jsem se do insralace. V diskusich (i zde) vice lidi psalo, ze pokud drat ktery ma jit na dverni spinac pripojim na stropni svetlo tak prijdu o funkci znovuzamceni auta pri neotevreni dveri. Ale co se mi nestalo... Po zkousce zamceni a odemceni jsem chtel namontovat sirenu do mot.prostoru, odemcu auto, klice pichnu do spinacky, otevru viko motoru a jelikozauto stalo nakrivo tak se zabouchly dvere a.... auto se ZAMCELO. Co byl pruser, ze mi zustala v ruce jen ta sirena a vsechno naradi, ale bohuzel i klice a ovladace zustaly v aute. Co byla jeste sranda tak zacala blikat safe dioda, ktera mi moc casto nezamyka. Po ubezpeceni ze skoda servisu, ze kdyz rozlomim zamek kufru, tak se do auta dostanu, jsem se do nej pustil. Byl to vsak omyl, zamek na kasi a nic. Abych to zkratil, do auta jsem se dostal jinak, ale k tomu zamku. Dal jsem do nej novou vlozku, narovnal plechy. Proste zamek mechanicky chodi, tuka do mikrospinacu, kdyz dam motorek na 12V jede. Kdyz dam misto motorku zarovku pri otvirani i zavirani centralem sviti. Pir odemikani je na jednom mikrospinaci 12V, pri zamykani na druhem. Treti drat je kostra. Tudiž draty by mely byt ok, motorek taky.Mikrospinace jsem meril, taky ok. Zapojim to a nic. Na dalku motorek nereaguje a na mikrospinac nereaguje nic (ani predek) Proste jako by to bylo urvane. VAG rika Spinac zadni kapoty zkrat na kostru. Odpojim spinac a motorek stejnak nejede. Uz si s tim lamu hlavu treti den a na nic jsem neprisel. Tak me napadlo jestli tady nebude nejakej masochysta ktery si lame hlavu velice rad a na neco neprijde. Za vsechny napady predem dekuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...