Publikováno Říjen 4, 200816 r Dobrý den všem. Při úplně studeném motoru se mi teď na podzim stává, že kolísají otáčky v rozmezí 800-1000. Když přidám plyn a pak ho prodce uberu, tak motor chcípne. Stačí podruhé (potřetí) nastartovat nebo ujet cca 50m a pak už se to chová normálně, tj. šlape jako hodinky. Diagnostika nic nehlásí (resp. hlásí chybu 16825 (Systém odvzdušnění palivové nádrže-chybný průtok) - ale to se objevovalo i dříve). Neřešil jste někdo podobný problém? Děkuji za rady. Petr Filipi Upraveno Říjen 4, 200816 r od Petr Filipi
Říjen 4, 200816 r napis do Hledat cislo chyby a urcite na teba vybehne nieco taketo : http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&...st&p=819937
Říjen 4, 200816 r Autor Tak jsem hledal chybu 16825 a podle chybovníku jsem prověřil ventil N80. Na test akčích členů reagoval, pak jsem ho ještě připojil na 12V a profoukl - byl průchozí. Tady si myslím, že chyba nebude. Našel jsem mírně vysunutou hadičku spojující ventil N80 s škrtící klapkou,ale myslím, že to tam drželo ještě dost. Ale při testování akčních členů (bez nastartovaného motoru, jen s rozsvícenými kontrolkami) mi to projelo jen asi 5 členů, pak se objvila nějaká chyba (že to není podporované nebo tak něco)- je to normální? A ještě mám jeden poznatek - jak jsem tak seděl v nenastartovaném autě, tak začala najednout klepat škrtící klapka. Musel jsem vypnout zapalování a pak to samozřejmě přestalo. Pak se to stalo ještě jednou, ale to přestalo po chvilce samo. Je to normální? Petr
Říjen 13, 200915 r Dobrý den všem.Při úplně studeném motoru se mi teď na podzim stává, že kolísají otáčky v rozmezí 800-1000. Když přidám plyn a pak ho prodce uberu, tak motor chcípne. Stačí podruhé (potřetí) nastartovat nebo ujet cca 50m a pak už se to chová normálně, tj. šlape jako hodinky. Diagnostika nic nehlásí (resp. hlásí chybu 16825 (Systém odvzdušnění palivové nádrže-chybný průtok) - ale to se objevovalo i dříve). Neřešil jste někdo podobný problém? Děkuji za rady. Petr Filipi Dobrý den všem, mám přesně tento problém, po nastartování kolísají otáčky mezi 800-1000, při rozjezdu otáčky spadnou a motor zdechne. Po několika pokusech pak auto funguje normálně, nejsou další problémy při jízdě. Vše pouze při studeném motoru, navíc při sešlápnutí plynu není okamžitá reakce zvýšením otáček. Prosím o radu, děkuji
Říjen 14, 200915 r o kolísání otáček je tu už taky pár témat http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...kolísaní+otáček http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...kolísaní+otáček http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...kolísaní+otáček http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...kolísaní+otáček http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...kolísaní+otáček
Říjen 26, 200915 r Dobrý den všem,mám přesně tento problém, po nastartování kolísají otáčky mezi 800-1000, při rozjezdu otáčky spadnou a motor zdechne. Po několika pokusech pak auto funguje normálně, nejsou další problémy při jízdě. Vše pouze při studeném motoru, navíc při sešlápnutí plynu není okamžitá reakce zvýšením otáček. Prosím o radu, děkuji Zdarec, stejný problém u stedeného motoru, po několika metrech chcípne jako kdybych se neuměl rozjet ...po dalším nastartování vždycky O.K. nechápu ? škrt. klapka O.k. svíčky O.K. diagnostika nic nehlásí že by ty vstřiky ? pomůže popř. ten přípravek do benzínu ? vyřešil to někdo z vás ? Dík za rady R.
Listopad 1, 200915 r Zdarec,stejný problém u stedeného motoru, po několika metrech chcípne jako kdybych se neuměl rozjet ...po dalším nastartování vždycky O.K. nechápu ? škrt. klapka O.k. svíčky O.K. diagnostika nic nehlásí že by ty vstřiky ? pomůže popř. ten přípravek do benzínu ? vyřešil to někdo z vás ? Dík za rady R. Mám stejný problém - Fabia 2001 MPI - první studený start - sbírá se to jako na 3 válce, po zahřátí startuje normálně. Zkusil jsem vyměnit: čidlo teploty, vstřikovací lištu, svíčky a mnoho dalšího. Zbývá mi: ŘJ motoru a čidlo nasávaného vzduchu - oboje celkem drahé (aby byla jistota nového dílu). Navíc po chcípnutí nejde jen tak nastartovat!! Musí se tak 30 vteřin počkat - na křižovatce je to zážitek :-)) Jak jsem to vyřešil? SMÍŘIL JSEM SE!!! :-)))) - dost staré auto, abych z něj dělal novotu.. Bohužel, je to tak.. Smíření pomohlo. :-) Mějte se.
Listopad 2, 200915 r No nerád, ale musím sa pridať. Z garáže to mám cúvaním do mierneho kopca a to sa studenému motoru vôbec nechce. Nemá vôbec ťah. Niekedy musím v polke kopca zošľapnúť spojku, aby mi nezdochol motor. Keď ho však nechám chvíľku drnčať na voľnobeh (10-20 sekúnd) nemá problém. VAG tiež vypisuje problém s odvetraním nádrže. Niekedy som pretankovával, tak chyby bude asi tam. Nádobku s akt. uhlím som však minule skúšal ústami prefúknuť a upchatá nebola. Počul som nejaké bublanie,asi benzín v nádrži. Ventil tiež cvaká (otvára,zatvára), tak neviem. Len tak bezhlavo sa mi meniť nechce.
Prosinec 13, 200915 r Zdarec,stejný problém u stedeného motoru, po několika metrech chcípne jako kdybych se neuměl rozjet ...po dalším nastartování vždycky O.K. nechápu ? škrt. klapka O.k. svíčky O.K. diagnostika nic nehlásí že by ty vstřiky ? pomůže popř. ten přípravek do benzínu ? vyřešil to někdo z vás ? Dík za rady R. Tak můj problém vyřešen netipoval sem to ale čidlo teploty chlad. kapaliny byl můj problém, protože při zahřátém motoru ukazoval VAG okolo 90°C myslel sem že je O.K. a nezabýval se tím , čidlo sem pak nachytal při studeném motoru jedno sobotní ráno ukazovalo o 15°C víc mrcha ! nechápu ale proč po opětovném startu po chcípnutí to už nikdy neudělalo, no hlavně že je to pryč a už se umím i rozjet R
Leden 28, 201114 r Autor Trochu pozdě, ale přesto reaguji na můj původní příspěvek, snad to někomu pomůže. V mém případě to dělalo taky čidlo teploty, i když bylo úplně nové. Po výměně za původní (které jsem vyměnil jenom proto, že jsem měnil celý termostat) chyba jako zázrakem přestala. Tak jsem tam nechal původní a šlape to jako hodinky. To bylo někdo v minulosti. Teď se mi podělalo i toto původní, nějak nemá vůbec odpor, asi uklepaný drátek uvnitř. Tak jsem kouoil další. To je něco mezi, po nastartování úplně studeného motoru to 10 sekund běží s dost velkým kolísáním otáček, pak se to ustálí a už to drží, takže to nechám takto. Ale hlavně to nechcípá při prvním rozjezdu. Zvláštní je, že všechna čidla se chovala OK při teplém motoru a dvě blbla jen při úplně studeném motoru. Ale pak měřila teplotu dobře. Čili - máte-li problém s rozjezdem u úplně studeného motoru, zkuste vyměnit čidlo teploty chladící kapaliny (nejlépe z jiného auta, kde je to OK). PF
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.