Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den všem.

Při úplně studeném motoru se mi teď na podzim stává, že kolísají otáčky v rozmezí 800-1000. Když přidám plyn a pak ho prodce uberu, tak motor chcípne. Stačí podruhé (potřetí) nastartovat nebo ujet cca 50m a pak už se to chová normálně, tj. šlape jako hodinky. Diagnostika nic nehlásí (resp. hlásí chybu 16825 (Systém odvzdušnění palivové nádrže-chybný průtok) - ale to se objevovalo i dříve).

Neřešil jste někdo podobný problém?

Děkuji za rady.

Petr Filipi

Upraveno od Petr Filipi

  • Autor

Tak jsem hledal chybu 16825 a podle chybovníku jsem prověřil ventil N80. Na test akčích členů reagoval, pak jsem ho ještě připojil na 12V a profoukl - byl průchozí. Tady si myslím, že chyba nebude. Našel jsem mírně vysunutou hadičku spojující ventil N80 s škrtící klapkou,ale myslím, že to tam drželo ještě dost.

Ale při testování akčních členů (bez nastartovaného motoru, jen s rozsvícenými kontrolkami) mi to projelo jen asi 5 členů, pak se objvila nějaká chyba (že to není podporované nebo tak něco)- je to normální?

A ještě mám jeden poznatek - jak jsem tak seděl v nenastartovaném autě, tak začala najednout klepat škrtící klapka. Musel jsem vypnout zapalování a pak to samozřejmě přestalo. Pak se to stalo ještě jednou, ale to přestalo po chvilce samo. Je to normální?

Petr

  • 1 rok později...
Dobrý den všem.

Při úplně studeném motoru se mi teď na podzim stává, že kolísají otáčky v rozmezí 800-1000. Když přidám plyn a pak ho prodce uberu, tak motor chcípne. Stačí podruhé (potřetí) nastartovat nebo ujet cca 50m a pak už se to chová normálně, tj. šlape jako hodinky. Diagnostika nic nehlásí (resp. hlásí chybu 16825 (Systém odvzdušnění palivové nádrže-chybný průtok) - ale to se objevovalo i dříve).

Neřešil jste někdo podobný problém?

Děkuji za rady.

Petr Filipi

Dobrý den všem,

mám přesně tento problém, po nastartování kolísají otáčky mezi 800-1000, při rozjezdu otáčky spadnou a motor zdechne. Po několika pokusech pak auto funguje normálně, nejsou další problémy při jízdě. Vše pouze při studeném motoru, navíc při sešlápnutí plynu není okamžitá reakce zvýšením otáček.

Prosím o radu, děkuji

  • 2 týdny později...
Dobrý den všem,

mám přesně tento problém, po nastartování kolísají otáčky mezi 800-1000, při rozjezdu otáčky spadnou a motor zdechne. Po několika pokusech pak auto funguje normálně, nejsou další problémy při jízdě. Vše pouze při studeném motoru, navíc při sešlápnutí plynu není okamžitá reakce zvýšením otáček.

Prosím o radu, děkuji

Zdarec,

stejný problém u stedeného motoru, po několika metrech chcípne jako kdybych se neuměl rozjet ...po dalším nastartování vždycky O.K. nechápu ?

škrt. klapka O.k.

svíčky O.K.

diagnostika nic nehlásí

že by ty vstřiky ? pomůže popř. ten přípravek do benzínu ?

vyřešil to někdo z vás ?

Dík za rady R.

Zdarec,

stejný problém u stedeného motoru, po několika metrech chcípne jako kdybych se neuměl rozjet ...po dalším nastartování vždycky O.K. nechápu ?

škrt. klapka O.k.

svíčky O.K.

diagnostika nic nehlásí

že by ty vstřiky ? pomůže popř. ten přípravek do benzínu ?

vyřešil to někdo z vás ?

Dík za rady R.

Mám stejný problém - Fabia 2001 MPI - první studený start - sbírá se to jako na 3 válce, po zahřátí startuje normálně. Zkusil jsem vyměnit: čidlo teploty, vstřikovací lištu, svíčky a mnoho dalšího. Zbývá mi: ŘJ motoru a čidlo nasávaného vzduchu - oboje celkem drahé (aby byla jistota nového dílu).

Navíc po chcípnutí nejde jen tak nastartovat!! Musí se tak 30 vteřin počkat - na křižovatce je to zážitek :-))

Jak jsem to vyřešil? SMÍŘIL JSEM SE!!! :-)))) - dost staré auto, abych z něj dělal novotu.. Bohužel, je to tak.. Smíření pomohlo. :-)

Mějte se.

No nerád, ale musím sa pridať. Z garáže to mám cúvaním do mierneho kopca a to sa studenému motoru vôbec nechce. Nemá vôbec ťah. Niekedy musím v polke kopca zošľapnúť spojku, aby mi nezdochol motor. Keď ho však nechám chvíľku drnčať na voľnobeh (10-20 sekúnd) nemá problém. VAG tiež vypisuje problém s odvetraním nádrže. Niekedy som pretankovával, tak chyby bude asi tam. Nádobku s akt. uhlím som však minule skúšal ústami prefúknuť a upchatá nebola. Počul som nejaké bublanie,asi benzín v nádrži. Ventil tiež cvaká (otvára,zatvára), tak neviem. Len tak bezhlavo sa mi meniť nechce.

  • 1 měsíc později...
Zdarec,

stejný problém u stedeného motoru, po několika metrech chcípne jako kdybych se neuměl rozjet ...po dalším nastartování vždycky O.K. nechápu ?

škrt. klapka O.k.

svíčky O.K.

diagnostika nic nehlásí

že by ty vstřiky ? pomůže popř. ten přípravek do benzínu ?

vyřešil to někdo z vás ?

Dík za rady R.

Tak můj problém vyřešen :) netipoval sem to ale čidlo teploty chlad. kapaliny byl můj problém, protože při zahřátém motoru ukazoval VAG okolo 90°C myslel sem že je O.K. a nezabýval se tím , čidlo sem pak nachytal při studeném motoru jedno sobotní ráno ukazovalo o 15°C víc mrcha ! nechápu ale proč po opětovném startu po chcípnutí to už nikdy neudělalo, no hlavně že je to pryč a už se umím i rozjet ;) R

  • 1 rok později...
  • Autor

Trochu pozdě, ale přesto reaguji na můj původní příspěvek, snad to někomu pomůže. V mém případě to dělalo taky čidlo teploty, i když bylo úplně nové. Po výměně za původní (které jsem vyměnil jenom proto, že jsem měnil celý termostat) chyba jako zázrakem přestala. Tak jsem tam nechal původní a šlape to jako hodinky. To bylo někdo v minulosti. Teď se mi podělalo i toto původní, nějak nemá vůbec odpor, asi uklepaný drátek uvnitř. Tak jsem kouoil další. To je něco mezi, po nastartování úplně studeného motoru to 10 sekund běží s dost velkým kolísáním otáček, pak se to ustálí a už to drží, takže to nechám takto. Ale hlavně to nechcípá při prvním rozjezdu.

Zvláštní je, že všechna čidla se chovala OK při teplém motoru a dvě blbla jen při úplně studeném motoru. Ale pak měřila teplotu dobře.

Čili - máte-li problém s rozjezdem u úplně studeného motoru, zkuste vyměnit čidlo teploty chladící kapaliny (nejlépe z jiného auta, kde je to OK).

PF

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.