Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Nemáte tam kábel, nič sa nekóduje, to neni OII

přesně tak nic se nekóduje resp. nejde nakódovat, jediný případ kdy se kóduje závěsné zařízení je parkasistent

Vloženo (editace)
Nemáte tam kábel, nič sa nekóduje, to neni OII

přesně tak nic se nekóduje resp. nejde nakódovat, jediný případ kdy se kóduje závěsné zařízení je parkasistent

tak ted sem ztoho muflon., takze se nekoduje, a nejde nakodovat, ale zavesne se koduje? takze jak?

parkovaci senzory nemam. jen tazny, tedy kus zeleza a zasuvka na vozejk. Druha mlhovka sviti i bez vozejku, takze ze by to propojoval vozejk neni mozny.

Editováno: , autor: Blacky
Vloženo

Tak ja to objasnim. Ja mam parkasistant a nemam tazne. Pozerali sme s proforom ci je kabelaz aj k pravej hmlovke zadnej. Ziarovka tam je, no kabelaz tam ne je. Teda ak tebe svieti hmlovka prava, dorabali ti kabelaz. Ine nic netreba robit. Ak by si ale aj mal parkovaci senzor, treba to cez VAG nakodovat ze mas auto s taznym...aby senzor parkovaci sa vypol automaticky asi ako zapojis prives. Proste aby to stale nepipalo...alebo ostanu zapnute len krajne...fakt neviem. No proste len v pripade ze mas park asistenta treba to dokodovat.

Vloženo

Tak uz vim jak to je. Kdyz se montuje tazne, tak se pridava celej svazek i k druhe mlhovce. Takze bez vozejku opravdu sviti obe. Kdyz se vozejk pripojoi, tak svitit prestanou. Je to ale pouze u taznych, kde je ta 16 pinova zasuvka ( nemecka) ,kde to tak maji, pokud ma nekdo jine, nebo starsi tazne, tak to tak byt nemusi, potvrdil mi to dnes tehcnik v servise, ktery mi to tazne montoval.

Vloženo
Fakt divne...aky to ma potom vyznam!?

a k cemu by asi tak svitily mlhovky, ktere najsou pres vozejk videt a hlavne kdyz vozejk ma svoji vlastni mlhovku, tedy se mlhovky odpoji automaticky, asi kuli spotrebe ale hlavne asi aby jsi do zrcatka nekoukal porad do cerveneho svetla ktere se odrazi od vozejku :)

Vloženo

No ale nie je mi jasne preco napajaju aj tu druhu hmlovku pri montazi tazneho, ked je pri taznom aj tak odpojena. :) Podla mna lava by mala byt namontovana v europe a prava napriklad anglicko, austalia... a tebe ze zapojili obe je divne...

Vloženo

Divny to neni. Je to proste vlastnost, pridava se svazek pro tazny zarizeni a ten obsahuje i propojku na pravou mlhovku.

Je to prave i kvuli modifikaci vozu s pravostrannym rizenim, kde na aute je zapojena prava mlhovka a ne leva.

Jinak by pro montaz tazneho zarizeni musely byt v sortimentu dva svazky, jeden pro levostranny rizeni a jeden pro pravostranny, takhle staci jeden svazek pod jednim cislem dilu.

Vloženo

Konecne vysvetlenie. :) Ale zapajat to tym padom uz na samotnu hmlovku nemusia, nie? Naco? Ved to tazne nemusia pretiahnut cez prave svetlo...staci to tahat a ten kabel nezapojit, nie?

Vloženo

No tak svazek je udelanej na konektory, zacvaknes a hotovo. Pokud bys nechtel pravou mlhovku, strihni vodic nebo vytahni a zaizoluj pin.

Jinak tazny se musi tahat pres prave svetlo, chytas se tam na pravej blinkr, pravou brzdovku, atd.

Vloženo
Ale dodatečně si to propojit mohu z leve na pravou jeslti je tam priprava ne? Staci k tomu jeden vodic ne?

mno., priprava. Svetlo je plnohodnotny, musel bys protahnout kabel na konec pripajet odpovidajici dutinku a tu nacpat do konektoru.

  • o 3 roky později...
Vloženo

S dovolením obživuji toto téma. Mám dotaz, už někdo tedy natáhl vodič od levého světla k tomu pravému a zprovoznil tu pravou mlhovku? Otázka dále zní, nezlobí to, nedělá to nějakej bordel v elektrice a diagnostice?. Mám totiž svrbění to propojit a zprovoznit obě mlhovky, pár minut práce=velkej efekt do mlhy :palec2:

Vloženo

Velkej efekt do mlhy? Kolikrát je u nás mlha, aby byla mlhovka opravdu potřeba a jedna přitom nestačí? Tohle se mně naopak líbí, protože je hodně idiotů, kteří zapínají mlhovky i když pár metrů za nima jede už deset minut auto.

Vloženo

No, já si zase ty zadní mlhovky rozsvítím třeba právě proto, že už 10km se na mne zezadu lepí nějaký buzerant jak na svou starou, neřkuli dokonce když mi griluje sítnice přes zrcátka svýma hnusně neseřízenýma světlama... Jen mne mrzí, že škodofka vymyslela "zjednodušující inovaci" a ovládání mlhovek integrovala do jednoho spínače i s obrysovými a potkávacími světly - tedy že nelze rozsvítit samostatně pouze zadní nebo pouze přední mlhovky - ale v závislosti na osazení dvou vývodů na tom integrovaném spínači jen nejdříve jednu stranu auta a ve druhé poloze obě. "Díky" takové inovaci pak nelze například zablikat pouze předními mlhovkami na blbce, který s nimi šajnuje i za bílého dne (a nemá to daylights, ty mu pro jistotu na nárazníku "žhnou" taky), nebo posvítit červenou do xichtu buzíka lepícího se na jednoho zezadu... A jinak mám neorigo, ale homologované tažné, takže mi svítí obě zadní mlhovky - kabeláž je doplněná...

Vloženo

Ne, myslím že je tam origo svazek - už jsem měl "dole" obě zadní skupinovky a je tam celý svazek s takovým "nastavením" až ke skupinovce, vše na origo řadový konektor, žádný dobastlený drát. To tažné je sice "neorigo" - myšleno "nenamontované ve fabrice", ale je asi dávané ve značkáči, protože auto dřív bylo "podnikatelské služební" kupované "na lízačku" - to znamená, že veškeré finance za úpravy šly do nákladů a tím i odpočtů = na korunu nebylo koukáno.

  • o 8 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...