Přejít na obsah

Drhnutí předních dveří


tomina

Doporučené příspěvky

tak po třech letech by to asi udělat nemělo.

PROCHY603: blbost to není. podívej se na jakoukoli starří octu. na 100% to bude mít. já to na svojí mám taky. a dveře nějak spadlý nebo špatně nastavený nemám. a můžeš mi teda prozradit od čeho to teda je??? a to že ji má 3 roky tam psal až potom...

jedině ještě že by ty dveře zámek přitahoval moc dovnitř a to těsnění na to moc tlačilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

njo dalsi zavada ktera se objevuje az po xx letech. Je skoda ze tam nebyla od vyroby na karoserii nalepena pruhledna folie v techto mistech, kde se prilepuje v zime ta guma ze dveri k prahu :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
Návštěvník

Tak ty pruhy na prahach - pod dvermama co se objevuji na mistech kde je to tesneni dveri - tak vznikaji ne bouchanim, ale kdyz zavrene dvere pri jizde pracuji - takzvane hejbou se dolu a nahoru - krouceni karoserie.

Kdyz jedete po horsi ceste otevrete okno a dejte prst do spary strecha a dvere a ucitite jak karoserie a dvere pracuji, dole na tech dveri je ostra guma se kterou kdyz budes furt hejbat vydre se do laku jeji otisk

post-3876-1253392442_thumb.jpg

post-3876-1253392502_thumb.jpg

post-3876-1253392510_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Musim rici ze to neni az v tak krouceni karoserie, ale o nastaveni ne zamku ve dverich, ale jejich proti kusu - tedy ty chromovane packy na karoserii.

Ty nemaji jen jakoby chytnout dvere a vlastne je pridrzovat ke karoserii urcitym tlakem, ale zaroven maji dvere pridrzovat, aby nedochazelo za jizdy prave to chveni dveri.

Kdyz se podivate do zamku - kam vklouzava ten protikus, tak se ma ke konci oprit o spodek toho zamku, tudis dvere pri zavreni zafixuje. Ta soupaci guma co je ve spod zamku je prej z takoveho matrose, kterej toto treni vydrzi. V zamku uz jen pohledem je videt jak kolik zajede az do tesneho konce

post-3876-1253478051_thumb.jpg

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

u tebe bude vule v pantu - chytni dvere otevrene a zkus je nadzvednout pokud se zvednou tak bud vymena pantu a nebo mam skvelou radu jak to napravit - ale uz se to nekde psalo - strci se matka mezi pant a pizaviras dvere tlakem - dvere to sponuje vejs a rovnas tim i v pantu koliky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OPRAVENO ! Postup funguje ! lol

Pro zopakování je postup jednoduchý - matice M16 dát na pant spodní dveří otevřených, dveře přivřít a mírně potlačit... postup jsem zopakoval cca 3x a dveře nedrhnou a jsou rovné:) Parááda !

Matici jsem akorát oblepil izolačkou, aby netlačila do plechů. A opraveno za minutu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mal som ovisnuté vodičove dvere. Prochyho fintu s matkou som neskúšal, ale spravil som to nastavením pántov. Podľa dielenskej príručky to sedí. Citujem:

"Aby bylo možno dveře přesne serídit, je treba povolit závesy jak na sloupku tak na dverich. Jiné zpùsoby serízení jako napr. prihnutí smerem nahoru je zcela neúcinné, nebot následne dojde opet k jejich poklesu.

-Povolit torx-šrouby tak, aby bylo možno dvermi posouvat.(napr. V.A.G 3320 s nástavcem T45). Dvere jsou správne serízené, když mají v uzavreném stavu všude rovnomerný odstup k dvernímu výrezu v bocnici a presne s ní lícují i výškove. "

Takže som povolil najprv torxi na dverach (jeden na hornom a dve na dolnom pante). Je tam dost malo miesta, hlavne na hornom pante ale da sa to povolit. Spodny pant po povoleni na dverach sa da pohybovat len do stran, nie nahor a nadol. Cize tym nastavite akurat ako budu dvere na spodku z karoserie vystupene respektive utopene (myslene po zavreti dveri). Horny pant po povoleni toho jedneho torxu na dverach uz mozno posuvat nielen do stran ale aj nahor a nadol, co je ale zbytocne kedze na spodnom pante vas to vyssie alebo nizsie s dverami nepusti.

Takze neostava nic ine ako povolit aj torxi na pantoch na strane stlpiku. Na stlpiku su panty dveri prichytene okrem jedneho torxu z vonkajsej strany aj jednym torxom z vnutra auta. Kedze je k hornemu pantu zly pristup (najma toho torxu z vnutornej strany auta) tak som povolil len spodny pant na stlpiku a podvyhol ho o 1-2mm.(ja som nemal dobre naradie tak som musel zvesit najprv dvere, torx na stlpiku spodneho pantu z vnutornej strany auta sa nachadza za plastovym krytom pri vodicovych nohach) Na vrchnom pante som to napasoval podla zdvihnuteho spodku uz len pomocou uvolneneho torxu na dverach.

Ked viete co staci uvolnit je to robota max. na pol az hodinu.

post-30473-004603000 1283199019_thumb.jp

post-30473-021251300 1283199040_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...