HanyZ Vloženo 31. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2010 do tohohle řešení bych se asi raději nepouštěl časová náročnost 30-60 minut a možnost špatného nastavení by mě odradila napružení maticí je otázka 30-60 sekund i se zapálením cigárka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mausik Vloženo 25. Září 2010 Sdílet Vloženo 25. Září 2010 Díky moc chlape!!! To s tou matkou funguje super!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasatec Vloženo 15. Únor 2011 Sdílet Vloženo 15. Únor 2011 (editace) na jakym obrazku to je videt? ... jsem slepej nebo tu uz neni? Editováno: 15. Únor 2011, autor: Vlasatec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 15. Únor 2011 Sdílet Vloženo 15. Únor 2011 obrázek zmizl - tak ho přidávám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasatec Vloženo 16. Únor 2011 Sdílet Vloženo 16. Únor 2011 (editace) Super, uz jsem ho vystopoval i tady :-) Jen pro upresneni, je to matka M16, tzn. prumer diry 16mm, ze? Diky PS: a jeste mam maly dotazecek. Tam jak je ten horni cep (takovej ten co couha asi pul centaku) ma okolo vuli v dire. To je normalni nebo to muze u me zpusobovat ten problem se svesenim? Ja jen aby to ta matka vyresila a spis mi to jeste vic neznicila. Editováno: 16. Únor 2011, autor: Vlasatec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 no vida, máme tady dvě totožné témata... jestli to je normální nevím, ale matka to nepokazí víc, pomůže... zatím pomohla všem .. jinak matice M16 - Vnější průměr (rozměr klíče): 24 mm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasatec Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 (editace) Tak mam spravnou :-) ale jsem asi zase ojedinely pripad, matku jsem obalil teflonem, aby mi to moc neodrela. Pomohla mozna troskuu, ale zadna slava to neni. Pripruzoval jsem to asi trikrat... tak az se budu nudit, zkusim znova nebo tam dam tu podlozku pod pant. Editováno: 17. Únor 2011, autor: Vlasatec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 ano pomohla ale chce to zabrat, pokud to prepisknes staci se na dvere povesit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 18. Únor 2011 Sdílet Vloženo 18. Únor 2011 přesně tak, nebát se toho a přitlačit (ale ne zase brutálně, ať ten pant neulomíš) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasatec Vloženo 18. Únor 2011 Sdílet Vloženo 18. Únor 2011 Tak jsem tam nakonec dal dva milimetrovy plechy a je to parada Jen se chci jeste zeptat, jestli je normalni, ze pri lehcim pribouchnuti dveri mi skoci jen do te prvni polohy (jakoby se to do ni vrati..)..?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 19. Únor 2011 Sdílet Vloženo 19. Únor 2011 to normální není, máš ten pant asi přepružený... se divím, že se na ty plechy apod. nevy*erete a nechcete to řešit jednoduše tou maticí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasatec Vloženo 19. Únor 2011 Sdílet Vloženo 19. Únor 2011 Tak zkusim jeden plech ubrat S tou matkou jsem to zkousel minimalne 5x a docela fest.. bohuzel to nepomohlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 19. Únor 2011 Sdílet Vloženo 19. Únor 2011 já dnes přizvedával zadní dveře za řidičem , použil jsem matku, kterou vozím v autě, 30 vteřin a hotovo i se sbalením do kufru ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 20. Únor 2011 Sdílet Vloženo 20. Únor 2011 Super, uz jsem ho vystopoval i tady :-) Jen pro upresneni, je to matka M16, tzn. prumer diry 16mm, ze? Diky PS: a jeste mam maly dotazecek. Tam jak je ten horni cep (takovej ten co couha asi pul centaku) ma okolo vuli v dire. To je normalni nebo to muze u me zpusobovat ten problem se svesenim? Ja jen aby to ta matka vyresila a spis mi to jeste vic neznicila. Vůle v horní patce spodního pantu není úplně normální. Pokud se totiž čep otáčí v pevné části pantu, co je přišroubovanej na karoserii, pak by měla být vůle jen minimální, jen aby šly dveře nasadit na ten čep. Při montáži dveří je totiž celý spodní pant namotovaný na karoserii, horní patka spodního pantu je na dveřích a dveře se nasouvají na ten čep shora (viz DP). Pokud je vůle abnormální a otvor je už jakoby šišatý, pak se už čep netočí v pevné části pantu a točí se v těch patkách. Což je špatné, protože časem tam vznikne ještě větší vůle (malá vůle dělá velkou, jak říkají staří mechanici) a dveře jsou při otevření prověšený a naopak zavřený můžou být za jízdy (vlivem kroucení karoserie na nerovnostech) zdrojem cvakání. Vím o tom své, budu teď měnit spodní pant, zanedbal jsem mazání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 11. Červen 2011 Sdílet Vloženo 11. Červen 2011 (editace) Tak jsem zjistil že mám vůli u horního pantu předních dveří.Jde o to zda bude jen vydřený čep nebo to bude i v pantu.Kde se dá koupit čep a má někdo zkušenosti? EDIT: Tak vyřešeno.Není tam žádný čep,jen stačilo dotáhnout matku. Editováno: 11. Červen 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek a edituj příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubais Vloženo 29. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2011 Aplikoval jsem rovnání s matkou M16 a výborné! Zavírá to o 100% lépe! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tucnak01 Vloženo 26. Duben 2012 Sdílet Vloženo 26. Duben 2012 (editace) Dokazal by plz nekdo poradit jak postupovat pri serizovani pantu prednich dveri a predevsim dvere co nejlepe slicovat se zbytkem karoserie? V DP je jedna veta o povoleni vsech T45 pri serizovani, tot vse, na foru jsem na toto tema nenasel jedinou informaci. Vymenil jsem spodni pant dveri ridice za novy, s hornim pantem jsem nehybal. Mam samozrejme pristup ke vsem T45 ktere drzi pant, ale nedari se. Delam to ve dvou lidech, i tak je hodne tezke v ramci serizeni pohnout s dverma 'jen trosku'. Dvere se skoro vzdy pohnou daleko vice nez potrebuju a vetsinou presne tam kde to nechci. V soucasne chvili mam dvere u predniho blatniku utopene o 1-3mm, na B-sloupku jsou nad listou jakztakz ok, nad prahem ale 2-3mm vystupuji. Jakym zpusobem to srovnat? Verim ze na to existuje rozumny postup, poradi nekdo? Editováno: 26. Duben 2012, autor: tucnak01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tucnak01 Vloženo 30. Duben 2012 Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 (editace) Nikdo nic, tak si odpovim sam 1. Srovnat dvere v pantech tak aby (zhruba) sly zavrit a nikde se neodiraly. Nejkritictejsi misto je vpredu v urovni spodniho pantu kde nespravne serizene dvere drou o blatnik 2. Seridit U-cko (v Etce to nazyvaji zaverne pero) na B-sloupku tak aby zavrene dvere licovaly se zadnima. Je treba povolit dva srouby kterymi to drzi, jsou to M8 mnohohrany, je na to stejny vorech jako na srouby ktere drzi zamky ve dverich 3. Seridit horizontalne horni pant tak aby zavrene dvere dolehaly na gumu nad sklem (pokud ne do auta bude foukat, mozna i tect, vim ja?) a soucasne nahore licovaly s blatnikem. Ja dvere musim mit asi mm utopene ale je to videt jen zblizka 4. Pokud dvere dole nelicuji s blatnikem pri otevenych dverich povolit dva T45 ve dverich na spodnim pantu a pohnutim dveri dorovnat 5. Dorovnat dvere vyskove spravnym posunutim pantu na A-sloupku, dela se lepe pri zavrenych dverich. T45 zevnitr jsem mel velmi mirne povolen, dorovnal jsem dvere, utahl druhy T45 od predniho kola a az pak T45 zevnitr 6. Pokud to kdekoliv nesedi kterykoliv z predchozich bodu opakovat Samozrejme mne kdokoliv muze opravit, delal jsem to poprve a mozna ne uplne spravne Editováno: 30. Duben 2012, autor: tucnak01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.