Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Poradí někdo? Ráno při teploťě kolem 5 stupnů a méně mi po nastartování motor nedrží otáčky a při sešlápnutí plynu je motor bez reakce pokud se podaří rozjet auto cuká a nejede případně má tendenci motor zhasnout toto se děje pouze když stojím přes noc a je chladněji a jakmile chvilku počkám a nechám motor zahřát je vše ok jako by se nic nestalo trošku to nechápu má někdo stejnou závadu? Známej měl audi TT se stejným motorem a dělalo mu to samý. Jinak motor je 1.8T 110kw po čipu na 142kw a r.v. je 2003.

Díky za reakce.

no mám taky 1,8T 110kw bez chipu, mám sportovní filtr a ne že bych měl stejný problém ale taky někdy ráno mi to jakoby zakašle ale je všechno v pořádku, není to jako pravidlo ale někdy se to stane

V paměti závad bude hláška 17 705.Chce to diagnostiku...

já bych tipoval čidlo chladící kapaliny ev. zapalovací moduly

V minulosti jsem měl stejný problém na své 1,8T AUM ,

Studené starty byly takové, že motor vůbec nedržel otáčky, po nastartování a přidání plynu se udusil, naskočil teprve na 2. - 3. start !

VAG napsal chybu 17705.

popis chyby : mezi zdrojem plnícího tlaku (turbem) a škrtící klapkou je tlakový pokles

postup : kontrola těsnosti a propojení hadic

Tehdy jsem po konzultaci s členem fora "Diagnostik" nechal vyměnit hadice - 2 byly prasklé - od té doby je vše OK .

Mirek1,8T

mě vag nic nepíše a nezdychá mi to a otáčky to drží, jen píšu že to někdy zakucká při rozjezdu a daní málo plynu nic víc

Mal som nieco podobneho, vlastnim O1 RS, bolo u mechanika a ked som dosiel, tak mi vravel, ze sa docital, ze pri tomto type motoru sa vsetky zakladne nastavenia robia pri teplote motora 30 stupnov a nie 80 ako pri ostatnych, tak pockal, kym motor nemal 30 stupnov, porobil zakladne nastavenia (skrtiaca klapka a neviem este co) a odvtedy mi kazde rano startuje na prvy krat bez problemov.

Predtym som mal podobny problem ako popisujes, nechcelo chytit, otacky uplne nizke, triasol sa a nechytil sa, tak na 2-3x sa chytil, vacsinou ale som mu musel pomoct zosliapnutim plynu. Ako sa uz chytil, potom uz ziadny problem pri rozbehu, diagnostika taktiez neukazovala ziadnu zavadu, tipovali sme to na cidlo teploty, ale to nakoniec bolo OK.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.