hornobrizak Vloženo 27. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2008 Ahoj kluci,začalo mě tak divně hučet pal.čerpadlo na moji F1 1,2 47Kw sice má najeto 215000km,takže bych se nedivil kdyby odešlo,ale zatim funguje bez problémů,jen prostě hučí.Našel jsem ho pod sedačkama,ale nechce se mi ho vyndavat,když zatim pracuje tak jak má.Nenapadá vás něco,čím to může být ?Jinak jsem teď začal tankovat u Shellu V Power 95.Díky za názory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hornobrizak Vloženo 30. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 Tak vám děkuji za pokec,zase napíšu kdyby něco jo a auto přestalo jezdit a dnes namontuju nové čerpadlo a bude klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 rozhodně bych ti doporučil vyměnit i palivový filtr, na ty kilometry by si to zasloužil, možná je to i důvod proč se ti čerpadlo odporoučelo do věčných lovišť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hornobrizak Vloženo 30. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 Tak čerpadlo za 2350,- z Auto-kelly pracuje jak má,takže mám problém vyřešen.Pal.filtr je původní a podle servisu Škoda je doživotní a nemění se.Ale co nejdřiv ho vyměním ať mám klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 (editace) filtr je původní a podle servisu Škoda je doživotní a nemění se - pokial to brali tak,ze najazdim 60tkm a kupim si v zapeti nove auto ,tak ten filter moze byt dozivotny Editováno: 30. Říjen 2008, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hornobrizak Vloženo 31. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 pokial to brali tak,ze najazdim 60tkm a kupim si v zapeti nove auto ,tak ten filter moze byt dozivotny Aha tak to mě nenapadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 Má se měnit u nafty, u benzíu je opravdu "doživotní". Ale výměnou se nic neukazí, sice asi bude i po 100tis. jak nový... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 ovšem při dnešních kvalitách PHM ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hornobrizak Vloženo 31. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 Ještě dotaz,podle očekávání začalo ukazovat jinak stav PHM v nádrži (trochu méně). Budu muset kalibrovat a to nevim jestli to bude problém ? Nedělal to někdo z vás ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
repkin Vloženo 16. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2011 např. mazací kapalina (olej) v převodovce má také doživotní životnost, t.j. u automobilů Š.Fabia do 200.000 km, následně by se měl vyměnit, jako i ostatní "doživotní" věci, motor je taky doživotní, dokud ho nezadřeŠ, ale jsou prostě části, které se časem opotřebují a potřebují vyměnit, byť jsou doživotní... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 24. leden 2012 Sdílet Vloženo 24. leden 2012 Už to zde na fóru někdo uváděl, dle koncernu je interně kalkulováno jako doživotní buď doba 5 let nebo 150.000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.