Přejít na obsah

Zima a sněhové závěje vs. Snížený podvozek


pointfrost

Doporučené příspěvky

Zdravím, plánuju nové tlumiče+pružiny jelikož ty staré odchází do věčných lovišť.

Tak jsem přemyšlel o -35mm s H&R podvozkem.

A to asi ještě před zimou.

Tak mě napadlo - setkáváte se s problémy v zimě se sníženým podvozkem na 15" kolech ?

Když je kupa sněhu, závěje, sněhové jazyky ?

Mam pod motorem ten plastovej kryt a už teď o něj sem tam zavadím - narazniky jsou dostatečně vysoko (předface).

Ještě mě napadlo koupit stavitelnej podvozek - ale ony nemaj rozpětí 0mm až -70 mm ale třeba -30 až -70mm. Takže nahovno :(

Díky :)

Editováno: , autor: pointfrost
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jezdim celorocne a fabku jsem mel snizenou postupne od 35 az po cca 80 mm, koktu jsem snizil stelovakem loni pred zimou taky o nejakejch 60mm

jezdim v pohode ale urcite to chce trochu vic davat pozor, jedinym nebezpecim jsou vsak vyjety koleje ve snehe ktery pak zmrznou coz se na vetsich silnicich nestane ale pouze nekde opravdu v horach na mistnich komunikacich

opet prikladam foto :-)

post-2-1226396037_thumb.jpg

post-2-1226396046_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vím, že je to mnohem stabilnější mít auto snížené, líp to sedí, menší odpory vzduchu atd. Ale díky stále se zhoršující kvalitě našich cest jsem radši zvolit "polo offroud" se 180 mm světlé výšky na mé Octě a v zimě jsem vysmátý jak někteří už sedí na břichu a stojí, kdežto já stále v klidu jedu. :) Pro můj kopcovitý terén je to ideální volba spolu s plechem pod motorem. :palec2: Taky způsob jak se odlišit ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
pointfrost: spíš než na sníh je třeba dát pozor na vyjeté koleje v asfaltu, ale to už sem někdo psal

No pro jistotu se zaměřím i na nějakej ten železnej rám pod motor. Ted tam mám ten obyč plast, a s origo podvozkem už jsem ten plast třikrat dřel.

A nejraděj bych dal i nějakej plech pod nadrž, ale to pujde asi horkotěžko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Vím, že je to mnohem stabilnější mít auto snížené, líp to sedí, menší odpory vzduchu atd. Ale díky stále se zhoršující kvalitě našich cest jsem radši zvolit "polo offroud" se 180 mm světlé výšky na mé Octě a v zimě jsem vysmátý jak někteří už sedí na břichu a stojí, kdežto já stále v klidu jedu. :) Pro můj kopcovitý terén je to ideální volba spolu s plechem pod motorem. :palec2: Taky způsob jak se odlišit ne?

Njn ale pak ta kokta vypadá jako koza není nad snížení aspoň o 3 ,5 cm autí lépe sedí a i vypadá jen to chce dávat větší pozor já s mojí jezdím na hory a naprosto v pohodě ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...