Phate_xenon Vloženo 12. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2008 Mam problem s felinou, obcas se mi stane ze ZA STUDENA nechce nastartovat. Treba vcera jsem prisel, zapnu zapalovani, cerpadlo natlaci a motor naskoci ale hned zdechne a pak uz muzu tocit jak chci a nic. Az po chvili teprve cerpadlo natlaci znovu a pak motor zase chytne ale hned zdechne a tak porad dokola. Podarilo se mi nastartovat az asi na podesate kdyz natlacilo cerpadlo tak sem drzel starter hodne dlouho a chytlo to. Nevite cim by to mohlo byt? Diagnostika nic nehlasi. Cidlo teploty je vporadku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 13. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2008 natlačí čerpadlo dostatečný tlak? Co paliv.filtr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Phate_xenon Vloženo 13. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 13. Listopad 2008 natlačí čerpadlo dostatečný tlak? Co paliv.filtr? Nevim kolik natlaci, nevim jak to zmerit, ale pak uz jede jak strela bez problemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 13. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2008 jiny klic s cipem jsi zkousel,muze to byt immobilizer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 14. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2008 Nevim kolik natlaci, nevim jak to zmerit, ale pak uz jede jak strela bez problemu. no když jsem se na to samé ptal mechoše, tak říkal "to poznáte, když odpojíte přívod od lišty a zacpete ho prstem, tak ten tlak neudržíte v ruce". Jinak bych ještě poslechnul zda (raději si odklop pojistkovou skříň) cvaká relé pro paliv.čerpadlo (tuším je v té vrchnější řadě, druhé z leva) pokaždé když otočíš klíček do polohy I (tedy zapneš kontrolky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Phate_xenon Vloženo 14. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 14. Listopad 2008 Imobilizer me uz napadl, musim jeste vyzkouset druhy klic, ale podle tech priznaku si myslim ze to imo nebude. Jinak palivove cerpadlo jde slyset ze vrci to je OK, ale nesepne pokazde, vzdy sepne a pak az po nejake prodleve cca 30sec. A prave kdyz natlaci tak chytne ale hned zdechne, pak asi na dalsi 3 pokusy nenatlaci a nechyta pak po cca 30sec zase natlaci a chytne, ale zdechne atd. atd. Ale tohle pry u MPI ma delat ze nesepne dvakrat po sobe ale az po chvili Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zido Vloženo 30. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2008 Může to dělat i čidlo teploty chladící kapaliny.Ukazuje nějakou jinou teplotu než skutčnou,a ŘJ namíchá špatně směs(buď hodně chudou,nebo bohatou) pak to špatně chytá,někdy vůbec.Příklad venku je 0 stupňů C,čidlo hlásí ŘJ +70C-namíchá chudou směs-špatný-nemožný start.Čidlo může blbnout sporadicky,takže se to nemusí projevovat pokaždé.Pokud možno udělat diagnostiku a vyločit imobiliser. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zido Vloženo 30. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2008 Ještě mě napadlo a co svíčky 1.3 MPI-výměna 60 000km pokud jezdíš jenom kousky a přádně se nevypálí tak bych je měnil i dříve.Pokud jsou už před smrtí můžou za studena a vlhka taky špatně zapalovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.