Petersak Vloženo 6. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2008 Ahoj všem, mám O1 combi, 1.6 GLXi, r.v. 12/1999, najeto 195 000km. Aktuálně řeším, zda se nevyplatí ji prodat a koupit něco nového. Aute je v dobré stavu (nové rozvody, spojka, brzy), pouze si říká o olej (cca 1l na 4 000 km) - ale to je u tohoto motoru prý normální. Ptám se proto zkušených: 1. Jaká je živnostnost tohoto motoru a auta obecně? Co se m itam může rozsypat tak, aby se to už nevyplatilo opravovat? 2. Pokud bych šel do nového, doporučujete spíše korejce (Ceee, i30) nebo O2? O2 v 1.6 mi oproti korejcům přijde předražená, micméně s O1 jsem byl maximálně spokojen co se spolehlivosti týče a s korejci nemám zkušenosti. Díky za vaše názory! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
perníkář Vloženo 6. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2008 čau čau já osobně bych tedy neprodával, ale to je tvá věc, nejdříve si zjisti ceny kolik by ti za ní nabídly ve více bazarech pak porovnat a udělat si svou cenu, pokud je na autě něco nového tak to přeci jen něco málo tu cenu nahoře udrží... k prodeji tě nutí co? pravda ikdyž je škodovka v krizi a auta zlevňuje a výroba jede asi jen na 17% a to ještě vyrábí jen octavice II nové superby podle toho co jsem slyšel. pokud přemýšlíš o OII tak pozor, je to sice komfortní luxus oproti OI, je i bezpečnější,ale co se týká kvaliti součástek a elektroniky tak to už je horší.... pořád ti svítí nějaké kontrolky pořád je někde chyba a cena??? ta je úplně někde mimo tento svět. oproti už zmiňovaným autům z Korei... vozy v základní výbavě pořídíš již od cca 200 000,- pravda možná nemají takové silné motory jako naše octavie, ale také poslouží a to dobře... já osobně teď vlastním OI 1.6 GLXI r.v. 98 jsem s ní spokojen ikdyž ještě pořád opravuji následky po předešlém majiteli, ale já bych neměnil, zatím tedyné. díly na octávku zatím k sehnání jsou a myslím že i ještě nějakou dlouhou dobu budou. také nemám zkušenosti s Korejci takže neumím říci jaká auta dělají, ale je pravda že jich po naších silnicích jezdí dost a dost takže nějaká kvalita tam přeci jen bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petersak Vloženo 6. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2008 Díky za názor, také se mi toho nechce moc zbavovat. Jenže na druhou stranu si říkám, že takto to můžu opravovat donekonečna a nevím, kde je ta hranice, kdy se to vyplatí a kdy už ne. A hlavně, kolik takového auto (motor, karoserie) může vydržet. Na ceny jsem koukal, je to bída - prodal bych tak za 90k. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
perníkář Vloženo 6. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2008 no rpávě dnes užza to auto dostaneš z těží 90t. já nevím já osobně bych neměnil...je pochopitelně, že staré věci zlobí, ale zas když jsoz ty náhradní díly k dostání... už jen z toho důvodu, že bych za auto dostal tolik peněz tak to si ho radějinechám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 6. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2008 Jo slo to hodne dolu. Ja bych prodal a koupil si neco opravdu zdraveho a noveho Uz se konecne stane stara octa uplne normalne dostupna - i cenove kolem 60 000 se uz da koupit a furt lepsi nez nejaka felina. Take jsem premyslel o prodeji, ale mam vetsi ukol pred sebou, takze auto pujde uplne bokem a bude se resit stavba tam se lepe preci investuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 6. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2008 2Pernikar: je vidět, že si s OII asi do styku moc nepřišel, max. problémy jsou s motorizací 2,0TDI PD 103kW viz sekce OII, jinak klasické držáky jsou 1,6/75kW a 1,9TDI PD 77kW, samo, že každé auto ej svým způsobem originál, ale porouchat se může i Ferrari a Rolls. Korejce osobně nedoporučuji, sice pořizovací cena je nižší, ale zpracování a ceny ND jsou jinde, nehledě na servis, koncern ti zpravý každej druhej opravář a to nemluvím o dostupnosti ND. Bohužel na změnu auta sis vybral tu nejhorší dobu, ceny ojetin klesly hodně dolů, ale zase kdyby si uvažoval o koupi lehce jetého auta, tak by to nemuselo být tak hrozné. Já sem z OI, 1,6 přesedl na jaře do OII 1,9TDI 4x4 a nemohu si vynachválit, je pravda, že po 2t km to bylo na záruce s poloosou, ale od té doby vše v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
perníkář Vloženo 6. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2008 jezdil jsem s OII r.v. 2004 chvíli ve firmě,a to bylo pořád v pr.... měla najeto 70 000 a nějaké drobné, ale je pravda že před tím s ní jezdil nějakej kokot, ale já osobně nemám nic proti OII jen co jsem mohl sám zažít a slyšet......je jasné, že se nejedná o všechny modely Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
perníkář Vloženo 6. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2008 Jo slo to hodne dolu.Ja bych prodal a koupil si neco opravdu zdraveho a noveho Uz se konecne stane stara octa uplne normalne dostupna - i cenove kolem 60 000 se uz da koupit a furt lepsi nez nejaka felina. Take jsem premyslel o prodeji, ale mam vetsi ukol pred sebou, takze auto pujde uplne bokem a bude se resit stavba tam se lepe preci investuje jj taktoje jasné,bydlení je přeci jen lepší investice tak až příjde čas na okna já dělámu firmy na plastová adřevěná okna plast je z profilu VEKA dřevo naám vozí TTKtak se pak ozvy dám ti kontak..do pořádnéhobytu patří pořádná okna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 6. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2008 jezdil jsem s OII r.v. 2004 chvíli ve firmě,a to bylo pořád v pr.... měla najeto 70 000 a nějaké drobné, ale je pravda že před tím s ní jezdil nějakej kokot, ale já osobně nemám nic proti OII jen co jsem mohl sám zažít a slyšet......je jasné, že se nejedná o všechny modely jaká to byla motorizece? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
perníkář Vloženo 6. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2008 1.6 Ambiente 75 kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petersak Vloženo 6. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2008 Nepřijde vám ale že škodovácká 1.6 75kw u nové OII je už technologicky zastaralá a na kombíka se 4 lidmi také dost slabá? Mně se právě u těch korejců líbí motory - tam jsou myslím hodně vepředu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
perníkář Vloženo 6. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2008 já vážně netuším jak na tom jsou korejci s motory neměl jsem ještě možnost to ozkoušet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 7. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2008 tak si muzes vybrat se silnejsich motoru v nabidce jich maji dost treba TSI :)to uz s tim taky umi hybnout :)mimoto ted je v nabide 1.4 preplnovana .)to uz bude stacit .) A porovnavat korejce se skodovkou .)to mi vzdycky zveda kufr :-)cena je sice na prvni pohled lakava, ale to je asi tak vsecko :(aspon pro me, ja bych radsi jezdil starsi octavkou jednickou nez presedlal do noveho ceeda nebo nove i30tky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 7. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2008 presne tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 7. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2008 (editace) Korejci špatný nejsou,je spíš věc vkusu. Takže někdo ti řekně že si blázen že o tom uvažuješ,někdo zase opak. Já bych se nebál.Taky postupně řeším mírnou nedbalost předchozích dvou majitelů,ale důležitá je pro mě mobilita a ta je na 1 . Takže ještě asi budu měnit časem spojku a poloosy a když už budu v tom spodku,zbudou mi už jen tyčky řízení,tak to sfouknu při jednom a budu mít snad všehno gumový a kovový vyměněný. Být tebou tak řadši postupně nějakou tu korunu zainvestuju(například gufera ventilů,třebas by pomohly na ten olej) a nechám si koktu. Věř že vděčnejší auto na opravy a údržbu nekoupíš Editováno: 7. Prosinec 2008, autor: dadaoct Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 7. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2008 já jsem jel se Ceedem SW s motorizaci 1.6 96 kW a bylo to mrtvý jak rozjetá kočka... nevím no... třeba jít na předváděčku a vyzkoušet si to! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 nic proti korejci, ale když srovnám např. řazení mezi Ceed a O2, tak jednoznačně O2, i kvalita zpracování se mi jeví u škodovky lepší, také jízdní vlastnosti mě moc nenadchly u Ceed, ale záleží na každém, jaký má styl ježdění, pro klidné cestování Ceed asi postačí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 Zrovna řeším podobnou záležitost. mám 1,8 T z roku 1999 a je perfektní , tu si nechávám,ale druhé auto Mondeo combi 1.8 16V s roku 1995 má najeto o 120 Tkm vic než Octávka a proto nadešel čas na výměnu. Po obdržení cennové nabídky na novou 1,8 TSI LK jsem se ale rozhodnul pro Kiu Sorento 2,5 CRDI ( 125 Kw/392 Nm), která mě v Německu přijde na 538 T Kč s plnou výbavou. Za pravý Off Road s tažnou sílou 3000 Kg je to super cena a je o 40% lepší než u nás. Takže radši Korejce co nezlobí a v žebříčku spolehlivostí je daleko vpředu před OII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 No tak stou kiou ceed,jsem nekde na netu spise zde na foru nasel odkaz na forum majitelu.z toho jsem uznal,ze za ty penize je i kvalita u kie.samy problemy s elektrikou,radiem bloklym atd,..kdyby to udelalo jednomu,tak nereknu...ale chyby byly od 2t km atd..muj nazor jsem rekl.auto se me libi otec nad nim premyslel ale ted vi ze ne!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
perníkář Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 Korejci špatný nejsou,je spíš věc vkusu. Takže někdo ti řekně že si blázen že o tom uvažuješ,někdo zase opak. Já bych se nebál.Taky postupně řeším mírnou nedbalost předchozích dvou majitelů,ale důležitá je pro mě mobilita a ta je na 1 . Takže ještě asi budu měnit časem spojku a poloosy a když už budu v tom spodku,zbudou mi už jen tyčky řízení,tak to sfouknu při jednom a budu mít snad všehno gumový a kovový vyměněný. Být tebou tak řadši postupně nějakou tu korunu zainvestuju(například gufera ventilů,třebas by pomohly na ten olej) a nechám si koktu. Věř že vděčnejší auto na opravy a údržbu nekoupíš moje řeč...já bych už teď neměnil!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matty7 Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 (editace) ja myslim,ze vse je o penezich,pokud v dnesni dobe mas finance na nove auto a nebojis se fin.krize a mas stabilni zamestnani,tak nic nemusis resit a ber nove autí,ale pokud tvoje fin.jsou omezeny a nevis jak to bude s praci a pod.,tak si nech co mas. Editováno: 8. Prosinec 2008, autor: matty7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
perníkář Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 ale co je dnes jistého?? podívej se na naše velké podniky... kde se propouští po stovkách je to nějaké divné tady že padají velké podniky jako první Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 moje řeč...já bych už teď neměnil!!! jediný co mě nutí přemýšlet o jiným autě je bezpečnost. pro všechny: máme doma už druhýho korejce (hyundai matrix) jako druhý auto. Je to 1.6 benzím s klimou,el okny a takovým tim standardem co mají všichni v základu. Teď najeto asi 90 tisíc a bez jedinýho problému. Nikde nic nemlátí,plasty se netřesou,oleje nevezme ani kapku,nenalejzá se do toho,ale nastupuje,je to krásně vysoko. Jako prioritní auto bych to nechtěl,vypadá to děsně nebo třeba jet s tim na dolenou 1000 km,je to nad 100 km/h hlučný oproti octě 1.6 asi o 200 procent,ale slouží. Fakt já s tim mám zkušenosti velice dobrý a před tim taky hyundai(ještě stará lantra) a tam zazlobilo jen tlačítko ovládání oken jinak měla najeto asi 165 při prodeji a chodila jak hodinky. Třeba to Sorento bych bral ihned. Vezl jsem se v něm a Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 9. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2008 Ahoj dadaoct, právě proto jsem se rozhodnul pro Sorento místo OII na kterou je poměrně hodně stížností. Moje OI 1,8 T je spolehlivá a nenáročná a to z důvodu jednoduší techniky, ačkoliv má téměř vše ve vybavě. To Sorento mě zaujalo svojí mohutností a 8 airbagama které má provedení 2009, ale toto se k nám již nedováží. Rozhodně bezpečnost je úplně jinde protože pohotovostní hmotnost je 2090 Kg a s tím 2,5 L motorem to jede skvěle. Taky ta mamutí tažná síla 3000- 3500 kg je k nezaplacení a cennový rozdíl oproti OII LK s výbavou a po malé slevě dělá rovných 200 TKč . Ty můžu klidně použít na úhradu zvýšené spotřeby nafty o 3 L oproti OII a rozdíl ve zvýšené spotřebě se srovná až po ujetí 256 T Km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petersak Vloženo 9. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2008 Díky za názory! (vzhledem ke krizi zůstanu u stávající 01 ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.