Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
já jsem jel se Ceedem SW s motorizaci 1.6 96 kW a bylo to mrtvý jak rozjetá kočka... nevím no... třeba jít na předváděčku a vyzkoušet si to! ;)

asi tak nějak. Kdysi jsem si šel otestnout Matrixe, když to byla novinka a hnedka mně přešlo...

Vloženo
Ahoj dadaoct,

právě proto jsem se rozhodnul pro Sorento místo OII na kterou je poměrně hodně stížností. Moje OI 1,8 T je spolehlivá a nenáročná a to z důvodu jednoduší techniky, ačkoliv má téměř vše ve vybavě. To Sorento mě zaujalo svojí mohutností a 8 airbagama které má provedení 2009, ale toto se k nám již nedováží. Rozhodně bezpečnost je úplně jinde protože pohotovostní hmotnost je 2090 Kg a s tím 2,5 L motorem to jede skvěle. Taky ta mamutí tažná síla 3000- 3500 kg je k nezaplacení a cennový rozdíl oproti OII LK s výbavou a po malé slevě dělá rovných 200 TKč . Ty můžu klidně použít na úhradu zvýšené spotřeby nafty o 3 L oproti OII a rozdíl ve zvýšené spotřebě se srovná až po ujetí 256 T Km :D

a co sem tak četl o sorentu,nedočetl jsem se o žádných opakujících se závadách nebo bolestech. Ono už když se podíváš na ojetý vozy,tak jsou to jedny z mála SUV co neztrácí hodnotu. První ročníky v nějakým uchazejícím se stavu a v naftičce pod 300 tisíc neseženeš. Myslím že sis vybral hóódně dobře :) Ať slouží :palec2:

Vloženo

Včera jsem se koukal na Německý zprávy a tam ukazovali autama úplně přeplněný přístav Bremerhaven. Auta byla vyrobená v D na export a nikdo je ve světě nachce. Přístav je zaplněnej až kam oko dohlédne a auta tam překážejí. Po novém roce se asi uskuteční obrovský výprodej a když to tak sleduju tak asi nové bude stát jako dnešní ojeté a ojeté bude bezcené. Jinak můj poznatek je že ceny padají každý den :) .

Vloženo

Taky myslím, že čas toho kdo má peníze, a nebo se nebojí koupě nového, přijde po novém roce. Ale staré auto bude ideální neprodávat a nechat třeba drahé polovičce na dojíždění do práce místo jejího vraku :p

Vloženo

Tak jestli Ti jde o bezpečnost tak Ford Focus:

http://www.auto.cz/main.php?site=crashtest...mp;kod=fofo2004

Takhle zelené panáčky a bodové hodnocení nemá ve třídě nikdo... a suveréně nejlepší jízdní vlastnosti - to je taky bezpečnost... (Megana nepočítám, když s tím stejně nejezdíš protože to stojí věčně v servisu, tak bezpečnost ani moc není důležitá :p )

za cca 380 000 6 bagu + ESP, combi bohužel jen 1,6 100hp... to jako můžou Korejci i O1 + O2 jít kukat... Než Ceeda to vždy Forda a Octávie jsou cenově jinde, ale jsou o tolik lepší?

Bohužel Ford v nabídce nemá žádný motor který by se vyrovnal 1,8T (TSI) a interier je taky spíš blíž Kojecům než O2... To vidím jako jediné mínusy proti O2, ale stojí to za rozdíl 100 - 200 000 podle motorizace?

Podle mne je to to nejlepší co se dá s limitem 400 000 koupit (nové rodinné combi...)

Vloženo

Mě pobavil a spoustu dalších rozhořčený majitel ročního auta na jedno fóru v D. Za nové dal 34 TEUR a nyní po roce má nabídku na max 17 TEur. Že prý takto již řadu let kupuje auta a po roce je prodá a s malým doplatkem koupí další. A ejhle najednou to nejde. Bodejď by když takto nastal strašný přetlak v nabídce ojetin a nyní má každý alespoň dvě auta.

Co se týče krize tak v USA nejsou ještě v první polovině krize a já odhaduju že evropa je v první třetině a tak se máme asi na co těšit.

Vloženo

Ahoj 1,8 T,

mám Mondiho a je naprosto bezvadný a pokud by měl motor z mé 1,8 T tak OI bych vůbec nechtěl. Jízdní vlastnosti kombíku skoro 14 let starého jsou lepší než u OII. Spolehlivost bezvadná a jen to stáří mě trápí. Máš pravdu že Ford je bezvadný. ale já mám koníčka terénní náklaďáky a to Sorento je mi blízké. Holt rámové auto začíný být rarita a 5 hvězdiček má taky a nyní v poslední verzi má 8 bagů. Výroba byla ukončená na konci října a nyní je doprodej. Nové bude už nezajímavé, takové tuctové SUV do divadla.

Vloženo

NJ tak Sorento je luxus a celkově jiná kategorie... Tak pokud jsou tvým koníčkem teréní "nákladáky" tak to je ted ideální doba! Zajed do USA a řekni že chces F40 a mozná ti ještě zaplatí.... :smich: (myslím že to je F40 - ne? Ten největší mastodontní pick-up...)

Já bral v úvahu klasické konzervativní rodinné combi typu O1+2 Focus, Megan, Ceed Astra které se dá pořídit do 5-600 000. Pokud bych já uvažoval o koníčku, tak je to jasná volba EVO/STI :feve: Ale vzpírat tu spojku po Praze..... :help::p

Vloženo

Ty ameriky mě až tak netáhnou. Spotřeba je jinde a proto jsou skoro za odvoz. Taky parkování v Praze je kapitola sama pro sebe. Cena Sorenta dnešním kurzem: LX model 08 483 131 Kč, EX 542 271 Kč, EX model 09 563 271 Kč. Vše včetně DPH a papírů. U nás jsou v nabídce ojetiny za podobnou cenu. Myslím že po Novém roce cena ještě spadne, ale na druhou stranu i koruna se propadá a tak asi vyjde na stejno.

Rozhodně nabídku na 1,8 Tsi LK kombík s výbavou jsem dostal na cca 700 T Kč a to radší tedy ušetřím a nebudu se snad muset pekelcovat s nefunkční elektronikou a bát se o Xenony nebo o celé auto. Taky ta včerejší bouračka u Olomouce mě presvědčila o změně volby.

Vloženo

jak to víš? soukromě jsem neměl, to je pravda, ale v práci s ním jezdím každý den, bylo to myšleno s nadsázkou, psal jsem, že je to každého věc co si pořídí, tak se už nemrač ;)

Vloženo

Ano Mondi je skvělé, po téměř 14 letech jsou sedačky Recaro jako nové a velice litiju že je nemůžu naroubovat do mé OI, která má boční bagy. Hned bych si je nechal protože po dnešních 420 km jsem v bezva kondici. Rekord mám v nich 1640 Km za jeden den a celkově 246 T km. Jinak z mého pohledu je jedno kde bylo auto vyrobené, zda v Korei nebo v Evropě protože se dělají na stejných strojích, stejné počítačové konstrukce a materiály atd. V Německu jsou na linkách dost zaměstnáni Turci. Jen se trochu bojím, že auta vyrobená během krize a hlavně v budoucnu utrpí na kvalitě, protože úspory budou na prvním místě.

Vloženo
zase než focus,to už radši mondeo. To je pěkný vozítko :)

nechtěl jsem to psát, ale když už jsi s tím vylezl, tak musím jen souhlasit. V podstatě všechno pod Mondeem má dost chabej introš. Jsem testoval všechny modely Fordu co se v ČR prodává mimo Galaxy a S-Maxu a co bylo menšího jak Mondeo, tak interiér jak od šikmookých a povětšinou to i hovno jelo a celkově to nebylo ono.

Vloženo
jak to víš? soukromě jsem neměl, to je pravda, ale v práci s ním jezdím každý den, bylo to myšleno s nadsázkou, psal jsem, že je to každého věc co si pořídí, tak se už nemrač ;)

v poho ;) Já jen že všichni slyší korejec a zatracují třeba velmi povedený sorento,nebo i novou santafe a přitom vlastní fóbii :)

Vloženo

Původně jsem chtěl objednat OII, ale MB má smolíka a nakonec to bude Sorento :) . Zrovna jsem probádal E-bay a tam díly ze Sorenta. Opravdu jsem nadšený jako bývalý konstruktér. Absolutně poctivá technika. Oproti koncernovým motorům je třeba komplet sací potrubí z hliníku, klasické a spolehlivé servo, převodovka krásně přístupná a mohutná, diferák dimenzovaný jak u náklaďáku atd. Prostě v jednoduchosti a robusnosti je záruka že je na 7 místě ve spolehlivosti ze 125 značek.

Vloženo
nechtěl jsem to psát, ale když už jsi s tím vylezl, tak musím jen souhlasit. V podstatě všechno pod Mondeem má dost chabej introš. Jsem testoval všechny modely Fordu co se v ČR prodává mimo Galaxy a S-Maxu a co bylo menšího jak Mondeo, tak interiér jak od šikmookých a povětšinou to i hovno jelo a celkově to nebylo ono.

Focus RS ma chabej intros a hovno jede?? co to je za nesmysl??

Vloženo

jinak dle meho je ted nevhodna doba na prodej auta, ja jsem taky uvazoval o prodeji ale kdyz jsem videl za co by to bylo prodejny tak jsem si to rozmyslel. Navic se ted auta moc neprodavaji. Myslim, ze na jare nebo v lete by mohla jit cena trochu nahoru.

Vloženo

Bohužel s cenou ojetiny to nebude lepší ani na jaře. Každý den je navyšováno číslo propouštěných a tím pádem klesne koupěschpná skupina lidí. Sleduju německé zprávy a situace je přímo tragická a dle dnešní informace nikdy v historii automobilového průmyslu nebylo hůř. Nyní hrozí i nenávratné zrušení výroby n některých podnicích a to vše přispěje k negativní náladě na trhu s autama. Takže oetiny si asi necháme do úplného rozpadnutí a likvidace. Jen v tomto případě to bude bez ztráty.

Vloženo (editace)

zpracování introše focusu není špatný,vzhled taky ne,ale je třeba se na to koukat z větší dálky,páč použitý plasty jsou jak zrecyklovaný kanystry :) podobně jako fobieI. Mondeo je trošku měkčený a už na pohled to dělá jinej dojem a spolu s 2.5 benzínem to je mňamka lol

Editováno: , autor: dadaoct
Vloženo

no čoveče, ten 2,5 beňo mně docela zklamal. Ne že by to nejelo, ale čekal jsem víc na těch cca 150kW nebo kolik jich to má. A hlavně za dopoledne nádrž v hajzlu a spotřeba dle PC byla nějak kolem 15l, a to byly jen popojížďky v okruhu tak do 50km. Ale jinak to zas jelo pěkně. TDCI je ale asi praktičtější.

Sorento: na základě co tady bylo napsáno jsem ho zkouknul a nevypadá vůbec zle. Docela právě naopak se mi i líbí a soudě podle cenovek se to nějak moc drží v kurzu. Na asiata drží cenu nevídaně. Bych řekl, že asi jak VW koncern.

Prodej/koupě - pokud někdo auto nemá a chce koupit, tak havai. Tahá za mnohem delší konec provazu a koupí za suché z nosu, když projeví obchodního ducha. Ale na prodej bych se vyprdnul. Já teda tu svou starou pixlu asi sjedu až do šrotu, prodávat se nevyplatí, je v cajku a na těch pár km co s tím žena najede je to naprosto OK. Házet prachy z okna jen pro dobrej pocit nebo z frajeřiny? Faj, to nechám jiným a prachy raději nechám ve strožoku nebo narvu do něčeho rozumnějšího.

Vloženo

ono asi každá 2.5 nemá zátah. Jel jsem i s mazdou 6 GTA,tam je taky 2.5 a bylo to něco podobnýho. Ale při pohledu na tacho to tam leze jak sviňa lol Turbo kopanec z tdi tam nikdy nebude. Já si ale myslim že mojí klidnou jízdou bych se s 2.5 spotřebou přiblížil 2.0 :) Ona ta 2.5 má taky šestku,což je výhoda. No tdci bych nebral. Nejsem příznivcem francouzských commonrailů. Jezdí hezky,to jo,ale dokud jezdí (měl jsem) + k tomu FAP a udávaná kombi spotřeba 6 litrů taky nic moc. Kámoš tam dělal prodejce a říkal že by volil radši benzína. Ja kdybych si vybíral mondeo tak asi zvolím kompromis 2.0 benzín,klasiku 5 kvalt. To je už léty vyzkoušený motor,malinko inovovanej a co jsme měli v rodině kdysi ještě sieru v automatu v 2.0,jezdilo se s ní do 8 litrů a to se nijak nesetřila. koupena jako roční bouraná s 30 tisíci km a prodávala se když měla ten debilní tacho co se ve 100 vynuloval,přesně 3.8 krát přetočenej. Ale šlapala jako hodinky. Jediný co se vysypalo byl automat,z důvodu že se nevyměnil olej a sitka co v něm jsou a možná i celkem častým taháním těžkýho přívěsu. Takže heslo fordem tam,vlakem zpět neuznávám :)

Vloženo

Co se týče Forďáckejch benzínovejch motorů Zetec tak ty jsou opravdu nesmrtelý a při dobré údržbě zvládnou i 500 Tkm.

Ještě z jiného soudku: včera ve zprávách ZDF byla reportáž jak Holandský prodejce ke koupi nového auta střední třídy přidá zdarma další nové nižší střední třídy :o . Situace je fakt katastrofická a třeba GM může stáhnout do hlubin i Opel, který stále prosperuje, ale má popeční šňůru s GM. Prý do půl roku bude jeho konec pokud padne GM do konkurzu. Dneska se potvrdila moje obava o kvalitu budoucí výroby. Šetřit se bude muset na všem bez ohledu.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...