Přejít na obsah

Prodat O1 nebo ještě nechat?


Petersak

Doporučené příspěvky

Ahoj dadaoct,

právě proto jsem se rozhodnul pro Sorento místo OII na kterou je poměrně hodně stížností. Moje OI 1,8 T je spolehlivá a nenáročná a to z důvodu jednoduší techniky, ačkoliv má téměř vše ve vybavě. To Sorento mě zaujalo svojí mohutností a 8 airbagama které má provedení 2009, ale toto se k nám již nedováží. Rozhodně bezpečnost je úplně jinde protože pohotovostní hmotnost je 2090 Kg a s tím 2,5 L motorem to jede skvěle. Taky ta mamutí tažná síla 3000- 3500 kg je k nezaplacení a cennový rozdíl oproti OII LK s výbavou a po malé slevě dělá rovných 200 TKč . Ty můžu klidně použít na úhradu zvýšené spotřeby nafty o 3 L oproti OII a rozdíl ve zvýšené spotřebě se srovná až po ujetí 256 T Km :D

a co sem tak četl o sorentu,nedočetl jsem se o žádných opakujících se závadách nebo bolestech. Ono už když se podíváš na ojetý vozy,tak jsou to jedny z mála SUV co neztrácí hodnotu. První ročníky v nějakým uchazejícím se stavu a v naftičce pod 300 tisíc neseženeš. Myslím že sis vybral hóódně dobře :) Ať slouží :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem se koukal na Německý zprávy a tam ukazovali autama úplně přeplněný přístav Bremerhaven. Auta byla vyrobená v D na export a nikdo je ve světě nachce. Přístav je zaplněnej až kam oko dohlédne a auta tam překážejí. Po novém roce se asi uskuteční obrovský výprodej a když to tak sleduju tak asi nové bude stát jako dnešní ojeté a ojeté bude bezcené. Jinak můj poznatek je že ceny padají každý den :) .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jestli Ti jde o bezpečnost tak Ford Focus:

http://www.auto.cz/main.php?site=crashtest...mp;kod=fofo2004

Takhle zelené panáčky a bodové hodnocení nemá ve třídě nikdo... a suveréně nejlepší jízdní vlastnosti - to je taky bezpečnost... (Megana nepočítám, když s tím stejně nejezdíš protože to stojí věčně v servisu, tak bezpečnost ani moc není důležitá :p )

za cca 380 000 6 bagu + ESP, combi bohužel jen 1,6 100hp... to jako můžou Korejci i O1 + O2 jít kukat... Než Ceeda to vždy Forda a Octávie jsou cenově jinde, ale jsou o tolik lepší?

Bohužel Ford v nabídce nemá žádný motor který by se vyrovnal 1,8T (TSI) a interier je taky spíš blíž Kojecům než O2... To vidím jako jediné mínusy proti O2, ale stojí to za rozdíl 100 - 200 000 podle motorizace?

Podle mne je to to nejlepší co se dá s limitem 400 000 koupit (nové rodinné combi...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě pobavil a spoustu dalších rozhořčený majitel ročního auta na jedno fóru v D. Za nové dal 34 TEUR a nyní po roce má nabídku na max 17 TEur. Že prý takto již řadu let kupuje auta a po roce je prodá a s malým doplatkem koupí další. A ejhle najednou to nejde. Bodejď by když takto nastal strašný přetlak v nabídce ojetin a nyní má každý alespoň dvě auta.

Co se týče krize tak v USA nejsou ještě v první polovině krize a já odhaduju že evropa je v první třetině a tak se máme asi na co těšit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj 1,8 T,

mám Mondiho a je naprosto bezvadný a pokud by měl motor z mé 1,8 T tak OI bych vůbec nechtěl. Jízdní vlastnosti kombíku skoro 14 let starého jsou lepší než u OII. Spolehlivost bezvadná a jen to stáří mě trápí. Máš pravdu že Ford je bezvadný. ale já mám koníčka terénní náklaďáky a to Sorento je mi blízké. Holt rámové auto začíný být rarita a 5 hvězdiček má taky a nyní v poslední verzi má 8 bagů. Výroba byla ukončená na konci října a nyní je doprodej. Nové bude už nezajímavé, takové tuctové SUV do divadla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NJ tak Sorento je luxus a celkově jiná kategorie... Tak pokud jsou tvým koníčkem teréní "nákladáky" tak to je ted ideální doba! Zajed do USA a řekni že chces F40 a mozná ti ještě zaplatí.... :smich: (myslím že to je F40 - ne? Ten největší mastodontní pick-up...)

Já bral v úvahu klasické konzervativní rodinné combi typu O1+2 Focus, Megan, Ceed Astra které se dá pořídit do 5-600 000. Pokud bych já uvažoval o koníčku, tak je to jasná volba EVO/STI :feve: Ale vzpírat tu spojku po Praze..... :help::p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty ameriky mě až tak netáhnou. Spotřeba je jinde a proto jsou skoro za odvoz. Taky parkování v Praze je kapitola sama pro sebe. Cena Sorenta dnešním kurzem: LX model 08 483 131 Kč, EX 542 271 Kč, EX model 09 563 271 Kč. Vše včetně DPH a papírů. U nás jsou v nabídce ojetiny za podobnou cenu. Myslím že po Novém roce cena ještě spadne, ale na druhou stranu i koruna se propadá a tak asi vyjde na stejno.

Rozhodně nabídku na 1,8 Tsi LK kombík s výbavou jsem dostal na cca 700 T Kč a to radší tedy ušetřím a nebudu se snad muset pekelcovat s nefunkční elektronikou a bát se o Xenony nebo o celé auto. Taky ta včerejší bouračka u Olomouce mě presvědčila o změně volby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano Mondi je skvělé, po téměř 14 letech jsou sedačky Recaro jako nové a velice litiju že je nemůžu naroubovat do mé OI, která má boční bagy. Hned bych si je nechal protože po dnešních 420 km jsem v bezva kondici. Rekord mám v nich 1640 Km za jeden den a celkově 246 T km. Jinak z mého pohledu je jedno kde bylo auto vyrobené, zda v Korei nebo v Evropě protože se dělají na stejných strojích, stejné počítačové konstrukce a materiály atd. V Německu jsou na linkách dost zaměstnáni Turci. Jen se trochu bojím, že auta vyrobená během krize a hlavně v budoucnu utrpí na kvalitě, protože úspory budou na prvním místě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zase než focus,to už radši mondeo. To je pěkný vozítko :)

nechtěl jsem to psát, ale když už jsi s tím vylezl, tak musím jen souhlasit. V podstatě všechno pod Mondeem má dost chabej introš. Jsem testoval všechny modely Fordu co se v ČR prodává mimo Galaxy a S-Maxu a co bylo menšího jak Mondeo, tak interiér jak od šikmookých a povětšinou to i hovno jelo a celkově to nebylo ono.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak to víš? soukromě jsem neměl, to je pravda, ale v práci s ním jezdím každý den, bylo to myšleno s nadsázkou, psal jsem, že je to každého věc co si pořídí, tak se už nemrač ;)

v poho ;) Já jen že všichni slyší korejec a zatracují třeba velmi povedený sorento,nebo i novou santafe a přitom vlastní fóbii :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně jsem chtěl objednat OII, ale MB má smolíka a nakonec to bude Sorento :) . Zrovna jsem probádal E-bay a tam díly ze Sorenta. Opravdu jsem nadšený jako bývalý konstruktér. Absolutně poctivá technika. Oproti koncernovým motorům je třeba komplet sací potrubí z hliníku, klasické a spolehlivé servo, převodovka krásně přístupná a mohutná, diferák dimenzovaný jak u náklaďáku atd. Prostě v jednoduchosti a robusnosti je záruka že je na 7 místě ve spolehlivosti ze 125 značek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechtěl jsem to psát, ale když už jsi s tím vylezl, tak musím jen souhlasit. V podstatě všechno pod Mondeem má dost chabej introš. Jsem testoval všechny modely Fordu co se v ČR prodává mimo Galaxy a S-Maxu a co bylo menšího jak Mondeo, tak interiér jak od šikmookých a povětšinou to i hovno jelo a celkově to nebylo ono.

Focus RS ma chabej intros a hovno jede?? co to je za nesmysl??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel s cenou ojetiny to nebude lepší ani na jaře. Každý den je navyšováno číslo propouštěných a tím pádem klesne koupěschpná skupina lidí. Sleduju německé zprávy a situace je přímo tragická a dle dnešní informace nikdy v historii automobilového průmyslu nebylo hůř. Nyní hrozí i nenávratné zrušení výroby n některých podnicích a to vše přispěje k negativní náladě na trhu s autama. Takže oetiny si asi necháme do úplného rozpadnutí a likvidace. Jen v tomto případě to bude bez ztráty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zpracování introše focusu není špatný,vzhled taky ne,ale je třeba se na to koukat z větší dálky,páč použitý plasty jsou jak zrecyklovaný kanystry :) podobně jako fobieI. Mondeo je trošku měkčený a už na pohled to dělá jinej dojem a spolu s 2.5 benzínem to je mňamka lol

Editováno: , autor: dadaoct
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no čoveče, ten 2,5 beňo mně docela zklamal. Ne že by to nejelo, ale čekal jsem víc na těch cca 150kW nebo kolik jich to má. A hlavně za dopoledne nádrž v hajzlu a spotřeba dle PC byla nějak kolem 15l, a to byly jen popojížďky v okruhu tak do 50km. Ale jinak to zas jelo pěkně. TDCI je ale asi praktičtější.

Sorento: na základě co tady bylo napsáno jsem ho zkouknul a nevypadá vůbec zle. Docela právě naopak se mi i líbí a soudě podle cenovek se to nějak moc drží v kurzu. Na asiata drží cenu nevídaně. Bych řekl, že asi jak VW koncern.

Prodej/koupě - pokud někdo auto nemá a chce koupit, tak havai. Tahá za mnohem delší konec provazu a koupí za suché z nosu, když projeví obchodního ducha. Ale na prodej bych se vyprdnul. Já teda tu svou starou pixlu asi sjedu až do šrotu, prodávat se nevyplatí, je v cajku a na těch pár km co s tím žena najede je to naprosto OK. Házet prachy z okna jen pro dobrej pocit nebo z frajeřiny? Faj, to nechám jiným a prachy raději nechám ve strožoku nebo narvu do něčeho rozumnějšího.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono asi každá 2.5 nemá zátah. Jel jsem i s mazdou 6 GTA,tam je taky 2.5 a bylo to něco podobnýho. Ale při pohledu na tacho to tam leze jak sviňa lol Turbo kopanec z tdi tam nikdy nebude. Já si ale myslim že mojí klidnou jízdou bych se s 2.5 spotřebou přiblížil 2.0 :) Ona ta 2.5 má taky šestku,což je výhoda. No tdci bych nebral. Nejsem příznivcem francouzských commonrailů. Jezdí hezky,to jo,ale dokud jezdí (měl jsem) + k tomu FAP a udávaná kombi spotřeba 6 litrů taky nic moc. Kámoš tam dělal prodejce a říkal že by volil radši benzína. Ja kdybych si vybíral mondeo tak asi zvolím kompromis 2.0 benzín,klasiku 5 kvalt. To je už léty vyzkoušený motor,malinko inovovanej a co jsme měli v rodině kdysi ještě sieru v automatu v 2.0,jezdilo se s ní do 8 litrů a to se nijak nesetřila. koupena jako roční bouraná s 30 tisíci km a prodávala se když měla ten debilní tacho co se ve 100 vynuloval,přesně 3.8 krát přetočenej. Ale šlapala jako hodinky. Jediný co se vysypalo byl automat,z důvodu že se nevyměnil olej a sitka co v něm jsou a možná i celkem častým taháním těžkýho přívěsu. Takže heslo fordem tam,vlakem zpět neuznávám :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týče Forďáckejch benzínovejch motorů Zetec tak ty jsou opravdu nesmrtelý a při dobré údržbě zvládnou i 500 Tkm.

Ještě z jiného soudku: včera ve zprávách ZDF byla reportáž jak Holandský prodejce ke koupi nového auta střední třídy přidá zdarma další nové nižší střední třídy :o . Situace je fakt katastrofická a třeba GM může stáhnout do hlubin i Opel, který stále prosperuje, ale má popeční šňůru s GM. Prý do půl roku bude jeho konec pokud padne GM do konkurzu. Dneska se potvrdila moje obava o kvalitu budoucí výroby. Šetřit se bude muset na všem bez ohledu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...