carrot Vloženo 8. Prosinec 2008 Vloženo 8. Prosinec 2008 Zajímalo by mě, jestli je možné nějak (jednodušeji) ověřit správnou funkci (výkon, doba náběhu,...) turba bez nutnosti měření výkonu motoru na motorové brzdě. Mám 1.8T a chtěl by to nějak prověřit, jelikož nemám možnost ani subjektivního srovnání s jinými 1.8T (jak to jede)... Citovat
Indi Vloženo 8. Prosinec 2008 Vloženo 8. Prosinec 2008 Diag. a výkon na brzdě. Někdo šikovný s diagnostikou ,by ti mohl říct jestli je vše ok. Citovat
Herman Vloženo 8. Prosinec 2008 Vloženo 8. Prosinec 2008 Turbo ,se da kotnrolovat celkem jednosu-teda pokud mas diagnostika.das blok namerenechy hodnot v motorove jednotce a porovnavas skutecny a pozadovany tlak turba pri urcite zatezi-akcelerace z 1500 ot na 3000ot na treti,nebo ctvrty prevodovy stupen :-) Citovat
carrot Vloženo 8. Prosinec 2008 Autor Vloženo 8. Prosinec 2008 Díky, jsem si myslel, že to musí jít alespoň přibližně zkontrolovat diagnostikou (VAGem), který vlastním (otec má autodílnu, ale je to spíš mechanik a s PC a dignostikou se ke své škodě moc nekamarádí) a docela umím i použít, ale bohužel do techniky automobilů moc nevidím (jsem spíš do IT) a tak mě nenapadlo to hledat pod regulací plnícího tlaku (není skoro zmínka o turbu), ale už jsem to našel v DP, tak to vyzkouším. Citovat
foxdivemaster Vloženo 9. Prosinec 2008 Vloženo 9. Prosinec 2008 jaky je kanal pozadovaneho a aktualniho tlaku u PDcka? Citovat
carrot Vloženo 9. Prosinec 2008 Autor Vloženo 9. Prosinec 2008 Podle mě (po náhlednutí do DP) je to u všech TDIček skupina 11 v měřenejch hodnotách. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.