Joppien Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 Zdravím, táta má Octavii I combi, 1.9 TDi - 66 kW, r.v. 2003, cca 179 000 km. Auto mu netáhne, do kopce třeba jede jen 80 km/h s plynem na podlaze, turbo je aktivní jak kdy, někdy střídavě ano, někdy ne. Když ale jede třeba po hrbolaté silnici do kopce tak turbo jede, na asfaltu ne. Na rovince jak kdy. V autorizovaném servise Škoda mu ochotně půjčili váhu vzduchu, tím to nebylo, bylo to v pořádku, byly vyměněný i všechny filtry, tím to také nebylo. Hadice vstřikování či ventily prý zkoumali a hlásili, že dle VAGu vestoje má prý vadné turbo. Mě se to ale nějak nezdá a kupovat nové turbo za 28 000 Kč? To je na hlavu A jeden kámoš, kterej dělá v otcově malým autoservisu mi říkal, že prý diagnostikou za jízdy se to nedá zjistit, že se prý ukáže jen váha vzduchu a většinou zkresleně. Co je na tom teda pravdy? Moc tomu nevěřím. Proto se ptám, co všechno ukazuje diagnostika za jízdy? A jak dlouho by trvalo čištění turba a za kolik Kč? Předem díky za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 9. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2008 diagnostika za jízdy samo jde a celkem dost ukáže, teda když se ví, co se má číst a kde. To, co popisuješ je s největší pravděpodobností turbo KO nebo regulace naklápění lopatek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joppien Vloženo 9. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2008 Děkuji za odpověď, takže jediná možnost je nový turbo? Jinak brzy to půjde na tu diagnostiku za jízdy a uvidíme. Protože mu to vynechává několikrát denně až to příjemný není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OTDi Vloženo 9. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2008 většinou je to spojený se zatuhlou regulací, měl jsem taky něco podobnýho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
super(b)man Vloženo 9. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2008 Nech to zkontrolovat popř. vyčistit u někoho kdo tomu rozumí,např Indi tady z fora(mohu doporučit) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 9. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2008 nad turbem je taková "plechovka" je tam osička na naklápní lopatek,zkus jí zamáčknout,pokud se to nehne,je naklápění v háji,pokud se to hýbe je to o.k. měla by jít stlačit 1,5 až 2cm vrací se sama,jde to drobet ztouž a paleček od toho bolí ale zkus to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nikolda Vloženo 11. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2008 (editace) Tak to vypadá, že mám taky takový problém. Jel jsem z Bolky do Hradce a pomalu třičtvrtě cesty to prostě nejelo. Stojím na tom a nic. Tak jsem zkoušel všelijaké věci podřadit, přidat, nahoru přidat, zkusil jsem to vytočit na trojku----- PRD. Dojedu do Hradce jsem tam asi hodinu a půl, auto v klidu. Přijdu a hopla, jede jak z praku. Dnes jedu ani jednou to neudělá. Asi taky něco v nepořádku.??????? Editováno: 11. Prosinec 2008, autor: nikolda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joppien Vloženo 13. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 Tak už sem byl na diagnostice ve autorizovaném servisu Škoda a měl jsem tam přidělenýho chlapa, kterej s turbama dobře rozumí a očividně s tím dělá pořád, takže věděl co dělá a po diagnostice a hrabání kolem motoru i zespodu zjistil, že regulace lopatek (s těma krásně pohnul) a turbo je v pořádku, akorát je tam vadná regulační nádobka (zrovna si nevzpomenu jak se to přesně jmenuje), která dodává tlak do turba a byla propálená, děravá. Byl jsem u toho celou dobu osobně a on sám mi ochotně vše popisoval, proč to nefunguje a jak to funguje atd. Po demontáži plastového spodního krytu motoru vzal jakousi pistolku s hadičkou s manometrem, zapojil to do té nádobky zespodu a ukázal mi, že tam opravdu žádný tlak není. Kdyby tam byl tlak, tak se to pozná na manometru. Doporučoval mi demontáž turba, vyčištění a výměnu té nádobky. Čili vlastně regulace plnicího tlaku. Říkal mi, že zrovna tahle věc se bohužel nedodává zvlášť jako ND. Ale jsou opravny a firmy, které to dodávají a pohrají si s tím, takže Indi je jasná volba. Jinak dle diagniostiky to hlásilo dvě chyby: 17664, P1256, 035 snímač teploty chladicí kapaliny -G62 přerušení/zkrat na plus sporadická (Tohle se brzy vyřeší) a ta závada turba 17964, P1556, 035 Regulace plnicího tlaku regulační mez nedosažena sporadická Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 13. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 mel jsem to same,jak jsem tomu dal cocku tak to zacalo byl lenosny a vic jak 130 to nejelo.vag hlasil regulace plniciho tlaku horni mez prekrocena.vycisteno turbo a jede to jako za malda.byly zatuhla regulace lopatek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 13. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 Tak už sem byl na diagnostice ve autorizovaném servisu Škoda a měl jsem tam přidělenýho chlapa, kterej s turbama dobře rozumí a očividně s tím dělá pořád, takže věděl co dělá a po diagnostice a hrabání kolem motoru i zespodu zjistil, že regulace lopatek (s těma krásně pohnul) a turbo je v pořádku, akorát je tam vadná regulační nádobka (zrovna si nevzpomenu jak se to přesně jmenuje), která dodává tlak do turba a byla propálená, děravá. Byl jsem u toho celou dobu osobně a on sám mi ochotně vše popisoval, proč to nefunguje a jak to funguje atd. Po demontáži plastového spodního krytu motoru vzal jakousi pistolku s hadičkou s manometrem, zapojil to do té nádobky zespodu a ukázal mi, že tam opravdu žádný tlak není. Kdyby tam byl tlak, tak se to pozná na manometru. Doporučoval mi demontáž turba, vyčištění a výměnu té nádobky. Čili vlastně regulace plnicího tlaku. Říkal mi, že zrovna tahle věc se bohužel nedodává zvlášť jako ND. Ale jsou opravny a firmy, které to dodávají a pohrají si s tím, takže Indi je jasná volba. Jinak dle diagniostiky to hlásilo dvě chyby: 17664, P1256, 035 snímač teploty chladicí kapaliny -G62 přerušení/zkrat na plus sporadická (Tohle se brzy vyřeší) a ta závada turba 17964, P1556, 035 Regulace plnicího tlaku regulační mez nedosažena sporadická JJ, to by sedělo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.