Fotr Vloženo 9. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2008 Jsem ze hry. A v autoservisu neznají příčinu stále se opakující závady na mém Favoritu 136 LS. Vždy po nějakém období se objeví ( někdy i značné množství ) benzin v olejové nádržce. Podotýkám, že pumpa byla měněna už 3x , karburátor přeměřen a příslušný ventil vyměněn. Jednou tekl benzin s olejem už i z filtru. Kde je chyba, ví někdo. Fotr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan.34 Vloženo 9. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2008 benzín sa Ti tam dostáva za jazdy,alebo keď nejazdíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bundislav Vloženo 14. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2008 Jsem ze hry. A v autoservisu neznají příčinu stále se opakující závady na mém Favoritu 136 LS. Vždy po nějakém období se objeví ( někdy i značné množství ) benzin v olejové nádržce. Podotýkám, že pumpa byla měněna už 3x , karburátor přeměřen a příslušný ventil vyměněn. Jednou tekl benzin s olejem už i z filtru. Kde je chyba, ví někdo. Fotr Ahoj. možná je to hloupost, ale nemohly by to být pístní kroužky? tama se ti toho moc nedostane.Ale pokud píšeš, že se to stane až po určité době..taky varianta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Motorista Vloženo 15. leden 2009 Sdílet Vloženo 15. leden 2009 Zdravím, tento problem jsem měl také. Dokonce toho benzinu bylo tolik v oleji, že až odvětráním do sání létal ven. Vyměnil jsem membrány u dopravní pumpy, celé čerpadlo a pořáde benzin v oleji. Tak jsem koupil nové, které při poškození membrány nedovolí benzinu téci do karteru kolem páčky. Také toto nepomohlo. Tak jsem koupil do karburátoru nové membrány (pumpičku akcelerační a ventil obohacovací). Také nic. Ze zoufalství jsem vyměnil karburátor který mě dal kámoš který rušil Fávo a je po problemu. Nevím, jestli to bylo tím, že zpětný ventilek v karburátoru špatně těsnil a dopravní pumpa tam prala moc benzinu někudy? Vrchol byl ten, že když už byl pokoj, tak prasklo sedlo venilu, spadlo do válce a rozsekalo to hlavu včetně pístu na cimpr campr.Tak jsem na šrotišti musel koupit jiný motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mihot Vloženo 19. Duben 2009 Sdílet Vloženo 19. Duben 2009 Ja som mal tiez podobny problem,menil som membrany nepomahalo,vymenil sa karbec a pokoj. tak treba vyskusat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 19. Duben 2009 Sdílet Vloženo 19. Duben 2009 Setkal jsem se stím také, že na Favu přibýval ojej v motoru. Na volnoběh běžel motor rovnoměrně, ale zřejmě při zátěži některý válec špatně spaloval a šlo to pístními kroužky dolů. Pomohla výměna svíček a vysokonapěťových kabelů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan.34 Vloženo 1. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2009 Pls.nemá niekto skúsenosť z benzínom v oleji.menil som membránu v AC pumpe,nepomohlo,menil som celú AC pumpu a v karburátore membránu obohacovača,a tiež nepomohlo,stále je benzín cítiť v oleji.kompresné tlaky premerané,su primerané opotrebovaniu motora.už som zúfali.Milan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan.34 Vloženo 1. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2009 Pls.nemá niekto skúsenosť z benzínom v oleji.menil som membránu v AC pumpe,nepomohlo,menil som celú AC pumpu a v karburátore membránu obohacovača,a tiež nepomohlo,stále je benzín cítiť v oleji.kompresné tlaky premerané,su primerané opotrebovaniu motora.už som zúfali.Milan ešte som zabudol:je to forman 92 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 1. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2009 ked si vymenil AC pumpu tak si vymenil aj olej? ) No su 2 cesty ako benzin ide do oleja... Bud cez piesky alebo AC pumpu. Cize ak si vymenil membranu a potom aj celu pumpu, videl by som to na vrchnu cestu. A necituj si vlastny prispevok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan.34 Vloženo 25. leden 2010 Sdílet Vloženo 25. leden 2010 ked si vymenil AC pumpu tak si vymenil aj olej? ) No su 2 cesty ako benzin ide do oleja... Bud cez piesky alebo AC pumpu. Cize ak si vymenil membranu a potom aj celu pumpu, videl by som to na vrchnu cestu. A necituj si vlastny prispevok... problém vyriešený,vymenil sa karburátor a pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 No celkom mi nie je jasne co ma karburator spolocne s benzinom v oleji... Teda s benzinom to spolocne ma, ale ako zapricini karburator aby sa dostal benzin do oleja...?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan.34 Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 No celkom mi nie je jasne co ma karburator spolocne s benzinom v oleji... Teda s benzinom to spolocne ma, ale ako zapricini karburator aby sa dostal benzin do oleja...?? To nechápem ani ja,ale mechanik mi povedal,že ho preplavuje,alebo je prasknutý,to ma vôbec nese..,hlavne že to funguje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 No moznost tu predsa len nejaka je. Ak pocas odparkovaneho auta (cize motora v klude) tiekol stale benzin cez karbec, tak by mohol cez piestne kruzky ist do oleja. Ale to si neviem predstavit ako by tam tiekol. Teda co by ho tam tahalo. Pocas jazdy je to jedno, lebo benzin sa spotrebuje. To si potom musel mat aj "peknu" spotrebu. Skus si zmerat tlaky vo valcoch a popripade si vymen piestne kruzky. Daju sa zohnat za dobru cenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan.34 Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 No moznost tu predsa len nejaka je. Ak pocas odparkovaneho auta (cize motora v klude) tiekol stale benzin cez karbec, tak by mohol cez piestne kruzky ist do oleja. Ale to si neviem predstavit ako by tam tiekol. Teda co by ho tam tahalo. Pocas jazdy je to jedno, lebo benzin sa spotrebuje. To si potom musel mat aj "peknu" spotrebu.Skus si zmerat tlaky vo valcoch a popripade si vymen piestne kruzky. Daju sa zohnat za dobru cenu. Tiekol tam normálne z vrchu dole sacím.Robilo to hlavne na sytíč.Spotrebu som mal cca. 11l-100 km.Tlaky mám 9,5 až 10,žiadna sláva,ale kým nemám okolo 5 tak mi poradili,aby som sa v tom neryl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 jj, tlaky sa daju... Ja som kruzky menil preventivne. Ak nastartujem mimo leta, tak to vzdy nastartuje na 3 valce a cca po 4 minutach ho ukecam na 4 valce. To mi robi odzaciatku a aj ked som skusal vselico, tak som na to nedosiel. S motormy mam bohate skusenosti, ale na tuto zahadu sa mi nedari prist a uz ju ani neriesim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan.34 Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 jj, tlaky sa daju... Ja som kruzky menil preventivne. Ak nastartujem mimo leta, tak to vzdy nastartuje na 3 valce a cca po 4 minutach ho ukecam na 4 valce. To mi robi odzaciatku a aj ked som skusal vselico, tak som na to nedosiel. S motormy mam bohate skusenosti, ale na tuto zahadu sa mi nedari prist a uz ju ani neriesim. Mne to tiež chytalo na 3 valce,ale keď som ho pár krát pretúroval,chytil sa aj štvrtý,ale teraz keď mám nový karbec,už to nerobí.Naskočí na 2000 ot.,ťuknem do plynu,spadnú na 1500 a pomaly klesjú. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 ja som tam mal povodny karburator a potom som kupil uplne novy LEKR a stale to iste. Vymenil som aj komplet elektriku v motore. Motor ma najazdene 42000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adam Belan Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 MAUpick skusal si zmerat tlaky na motore? Kmosovi to teraz robila felda, a nakoniec bola slaba kompresia na 3 valci... Ale vzdy ked mu pridal plyn a tak to islo na vsetky 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 1. Únor 2010 Sdílet Vloženo 1. Únor 2010 Tlaky boli merane davnejsie. Neviem uz presne hodnoty, ale bolo to v pohode. Ked som menil piestne kruzky, tak som skusal aj tesnost ventilov a tie boli v poriadku. Ono ked nastartujem tak na 3 valce. Podrzim plyn auto trase lebo stale ide na 3 valce. Takto to pod plynom drzim cca 3 minuty a chyti sa 4 valec. Potom uz to funguje normalne. Pokial je motor zohriaty, tak startuje normalne. A tento problem je vzdy ked je vonku pod 15-10 stupnov. V lete je to vporiadku. Cize snazim sa zistit aky vplyv ma na to teplota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adam Belan Vloženo 9. Únor 2010 Sdílet Vloženo 9. Únor 2010 Este by som vyskusal ktory valec to robi a potom skusal vsetko mozne, aj nemozne... Uz sa mi aj take stalo, ze nova sviecka bola spatna a nechcela palit pod tlakom.. Vzdy ked som ju dal von tak hadzala iskru, ale s nezistenych pricin rano nechcela... A to som si myslel, ze ked kupim bosh tak budem mat pokoj.. Stare facko mi tiez rano chodilo na 3.. Bolo to koli sviecke, aj ked boli nove.. A to som si myslel najprv, ze je chyba uz v kompresii lebo mal vyse 350tis.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 Ako prve co som spravil boli sviecky a kable... No nepomohlo. Od tedy som vymenil uz zase sviecky a aj kable. Sviecky som skusal vsetky mozne. S 1 bodovym zapalovanim az po "500" bodove. )) Aj tak najlepsie sviecky pre favo su BRISK. Aj ked NGK tiez neboli zle. A so svieckami BOSCH mam najhorsie skusenosti. Ako sviecky mozu byt fajn, ale nie na favo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 nadstavenie ventilov ste pozerali? tie robia chod na 3 valce za studena resp. ked je vonku zima. potom kym je motor studeny uchadzaju tlaky cez ventil a samozrejme nepali. pri zvyseni otacok sa chyti na 4 valce. to je priznak zlej vole venitlov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 Eresto - Vdaka za radu. Volu ventilov som nastavoval asi 10 krat. 20 na 20 som daval. Skusal som aj 20 na 15, ale nebolo to to prave orechove. Ale cenim si kazdu radu a namet, cize este raz diky za postreh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
freikrebs Vloženo 10. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2010 ahoj. Potřeboval bych zase poradit. Měl sem benzin v oleji. Vyměnil sem celou acpumpu. dal sem nový olej a všechno přetěsnil. Fáčko nejde zaboha nastartovat. Točí točí a ani ťuk. Jo abych nezapoměl jiskru to samozřejmě háže. Jsem zoufalý poraďte prosím. Mám podezření na karbec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2010 takže je to karbec? Asi ano když píšeš o AC pumpě. A do karbecu jde beneli či ne? Popř. jsou svíčky mokré, když se pokoušíš nastartovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.