Majlo Vloženo 11. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2008 Dobrý den, nedávno se mi potkal motor tdi 66kW ( auto servisováno, na rozvodech cca 15tis. km, nejaka vada materialu ) a vzhledem k rozsahu poškození se mi nevyplatí ho opravovat, radši si koupím novej, ale teď je otázka, zda nevadí záměna za tdi 81kW...? Od mého mechanika jsem slyšel, že nemusím měnit ani software, ale zajímá mě hlavě jak se budou tvářit na technické... Bude třeba nějaká změna v TP? a půjde to ? Děkuji za radu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandiel Vloženo 11. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2008 ja bych osobne radeji dal opet 66KW a chipl ho,nebo upravil,pokud chces vyssi vykon,ale dat jiny motor,tak si myslim ze je to neprodejne...zalezi na tobe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 11. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2008 (editace) Tak neprodejné asi jo no... Ale pro tebe to myslím nevadí, mě se na STK na číslo motoru nikdy nekoukali... jen na tý evidenčce. Dal bych 81kw Editováno: 11. Prosinec 2008, autor: Béda Čech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 11. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2008 O číslo motoru tady asi tak moc nejde, spíš o kód motoru, ten bude jinej a nikdy to nebude legální přestavba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsrsrs Vloženo 11. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2008 presne tak o cislo motoru vobec nejde ako v minulosti teraz sa to berie ako suciastka novy diel... rozhoduje vin cislo takze ja nevidim problem dat 81kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 11. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2008 ale kontroluje se kód motoru a ten bude jinej a taky se kontroluje jestli je vyraženej origo technologií výrobce. Byl jsem svědkem jednoho takovýho vyhození z STK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 11. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2008 Otázko je, zda kód bude vůbec vidět, jak je to na straně u chladičů tak po pár letech to v tý litině přestane být vidět. Co máš za rok výroby? Jinak 66kw je hafo za pěknou cenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majlo Vloženo 12. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2008 Rok je 98. Radši bych se nespoléhal na to, jestli ten kód nebude vidět. Obávám se toho, že opravdu bude jinej kód motoru ( VIN samozřejmě taky, ale o ten nejde) a při evidenci, nebo STK mě s tímhle vyhoděj Auto mám napsaný do firmy a ještě bych ho potřeboval cca 5 měsíců mít, abych ho celý odepsal ( z daní ), ale je škoda ho mít tu dobu na dvoře a nepoužávat ho. Ten motor 81kW by byl určitě příjemnější, navíc se dá sehnat v podstatě za stejný peníze, ale nechci si zbytečně dělat problémy s úřadama... Asi budu muset skousnout skutečnost, že tam prostě silnější nedám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 12. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2008 Je to blbost. U 66 není zas takový problém udělat z ní 81čku. Už jen když dáš lepší trysky můžeš se dostat na toliko. A auto bude aspoň pak prodejné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 12. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2008 Já jsem u všech mých aut nechal vymazat číslo motoru, ale kód tam musí zůstat a kontroluje se to. Před čtyřma rokama jsem v jednom autě měnil motor a blok s číslem jsem měl nalakovaný. Na technické z toho udělali skoro skandál, jak můžu mít nové emise když kód je k nepřečtení. Radši jsem tam nachal stornovat TK a mazal jinam, kde nejsou takový fundamenalisti a vše proběhlo OK . Takže tadši mít kód v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alibaba I Vloženo 12. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2008 Tak tak, kód se kontroluje, číslo sic nikoho nezajímá, ale pokud nemáš výmaz, může ti to nějaký snažílek taky zkomplikovat. Já měl velký problémy na STK se štítkem. Ukradli mi auto, pak ho našel a legální a úřady doporučenou cestou ho legalizoval včetně odlepení štítku a tzv. "obnovení náhradní metodou" (odtřihli mi nesprávné číslo a štítek s typen přinýtovali). No po půl roce jsem v tý samý stanici měl velkej problém to vysvětlit !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bangladezo Vloženo 12. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2008 číslo motoru nikoho nezajímá,motor mužeš měnit třeba každej tejden,ale typ motoru se kontroluje dusledně oficialně nemužeš 66tku vyměnit za 81 z stk tě vyrazej.pokud tam máš dobrýho známýho ok,ale stejně to jednou budeš chtět prodat,nový majitel s tím pude na evidenčku a je to v pytli auto máš zpátky, a budeš schánět znovu druhej motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 12. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2008 (editace) Ale jde to,správné to sice není,ale možnost tu je.Pokud je typ motoru nečitelný,lze ho úředně vyrazit náhradní technologií.Takto vytvořené úřední označení se vyfotí,pořídí se zápis a uloží na odboru dopravy v dokladech vozidla.Celý vtip spočívá v tom,že úřední označení se provádí běžnými raznicemi. Tak to alespoň bylo když jsem se o tomto způsobu dozvěděl. Editováno: 12. Prosinec 2008, autor: mikl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.