Prosinec 20, 200816 r Autor U disků se rozlišuje jak průměr tak šířka, odpovídajíci disky a pneu najdeš v techničáku a nebo to možná tady bude někdo vědět popř gumaři ti to řeknou. Ještě se rozlišuje prolis, počet šroubů a průměr vnitřní díry, ale když řekneš disky na octávu tak dostaneš vždycky ty správný, je jich všude mraky... Dokonce bych měl plecháče v pěkném stavu na 195/65 15 - mám dvě sady a jednu už nebudu nejspíš potřebovat...Jinak vem novější, protože čím starší auto tím víc problémů... Mne to častečně živí a vždycky je to stejný... úderem pátýho roku začínají problémy... rozvěcejí se a zhasínají kontrolky... přestávaj fungovat elektrický drobnosti... tu zámek/centrál... tu sklápění světel... s 1,6 74kw jsem najezdil 280 000 - dobrý a bezproblémový, šlo to i točit a byla tam nahoře výkonová špička. S 1,6 55kw jsem taky jezdil a byl jsem fakt překvapenej! Nahoře teda opravdu nic, to nemělo cenu točit... ale dole táhla že jsem nestačil koukat. Pro toho kdo si zvykne že to dole a nahoře jede stejně a naučí se s tím podle toho jezdit je to fakt pohodový svezení. Jinak lakování auta je divný... proč??? Poškrábaný... tomu nevěř! Vem si kolik stojí lak a dal bys lakovat starý auto naprodej protože je poškrábaný? Kolegovi kdysi feldu dobily kroupy... ale fest... obě okna pryč... a střecha a kapota jak od kulometu... šlo to na pojišťovnu, skla a kapota samo výměna a střechu mu chtěli zakitovat a pak celý do laku. Vymohl si výměnu i střechy a když to prodával tak samo bazarníci věděli kam se dívat a všichni: nekecejte o kroupách, to bylo bouraný těžce a má to měněnou střechu a -20 000 dolu.... Jo jo ptali jsme se jestli to nebylo po kroupach ale prý ne, pak jsem zjistil pár jiných skutečností o putování toho auta a dobře že jsem nevzal, havarované asi nebylo ale prošlo více autobazary a to se mi nelíbilo. To novější má servisku a dokonce i účty z různých oprav tam jsou.
Prosinec 20, 200816 r Autor Ještě dotaz. Otočné ovládače větrání-topení jsou nepodsvětlené nebo mi tam jen nefunguje žárovka?
Prosinec 20, 200816 r Tvrdý a dobře tvarovaný sedadla (a to O má) jsou jasný klad!!!! Z toho tě totíž ani po dlouhý štrece nbolí záda a vylezeš v poho. Když si sedneš do většiny žabožroutů tak ti v první okamžik připadají úžasně pohodlný, ale po dvou hodinách z toho vylezeš jak zmlácenej... Do servisu na prohlídku to rozhodně nedávej, to jak uslyšej tak jim přímo srdce přímo zaplesá.... nemusí hledat žádnou závadu, nemusí nic řešit dolejou ti ostřikovač a chladič, vymění předražený olej vykouří u toho dvě cigára napíše na to 10 normohodin a necháš tam 10 000 aníž by ti s tim cokoliv udělali. Tobě řeknou to co chceš slyšet, tj že to máš v pořádku.... a za to jim vlastně zaplatíš niž by se na autě cokoliv změnilo. Najdi si (není to lehký... ) nějaký malýho servisáka a kterej se ti na to opravdu podívá a ne ti jenom za desítku řekne že to je OK. Zkoukne Ti destičky, kotouče, podívá se na gumy na podvozku, zkoukne vejfuk a dá ti nějaký doporučení s ohledem na stav a najetý km (skutečný/stočený) na výměnu oleje, rozvodů a svíček a filtrů)
Prosinec 20, 200816 r Jsou podsvícený a je tam žárovka! Já blbec kvůli tomu rozebral půl palubky (no spojil jsem to s instalací handsfree... takže se zas tolik nestalo ) a ono je to úplně stupidní... vytáhne se tahem k sobě jeden z těch knoflíků - myslím rychlost ventilátoru???? nepamatuji ale najdeš tady a tam je ta bezpaticová žárovka. je úplně utopená, nejde chytit - musíš velkou pinzetou/peanem abys ji nerozdrtil...
Prosinec 20, 200816 r Autor Jsou podsvícený a je tam žárovka! Já blbec kvůli tomu rozebral půl palubky (no spojil jsem to s instalací handsfree... takže se zas tolik nestalo ) a ono je to úplně stupidní... vytáhne se tahem k sobě jeden z těch knoflíků - myslím rychlost ventilátoru???? nepamatuji ale najdeš tady a tam je ta bezpaticová žárovka. je úplně utopená, nejde chytit - musíš velkou pinzetou/peanem abys ji nerozdrtil... jo to jsem zkousel a nepovedlo se mi vubec vyndat ten prostredni otocny knoflik, nezda se mi ze by drzel tak fest. V prirucce jsem nasel ze je tam zarovka i postup vymeny ale pak je tam dovetek ze u novejsich modelu je misto zarovky LED a "pri zavade musime vymenit cely panel topeni" :-( tak doufam ze to neni muj pripad. Zase se mi nezda ze by odesla LEDka
Prosinec 20, 200816 r Autor Tvrdý a dobře tvarovaný sedadla (a to O má) jsou jasný klad!!!! Z toho tě totíž ani po dlouhý štrece nbolí záda a vylezeš v poho. Když si sedneš do většiny žabožroutů tak ti v první okamžik připadají úžasně pohodlný, ale po dvou hodinách z toho vylezeš jak zmlácenej...Do servisu na prohlídku to rozhodně nedávej, to jak uslyšej tak jim přímo srdce přímo zaplesá.... nemusí hledat žádnou závadu, nemusí nic řešit dolejou ti ostřikovač a chladič, vymění předražený olej vykouří u toho dvě cigára napíše na to 10 normohodin a necháš tam 10 000 aníž by ti s tim cokoliv udělali. Tobě řeknou to co chceš slyšet, tj že to máš v pořádku.... a za to jim vlastně zaplatíš niž by se na autě cokoliv změnilo. Najdi si (není to lehký... ) nějaký malýho servisáka a kterej se ti na to opravdu podívá a ne ti jenom za desítku řekne že to je OK. Zkoukne Ti destičky, kotouče, podívá se na gumy na podvozku, zkoukne vejfuk a dá ti nějaký doporučení s ohledem na stav a najetý km (skutečný/stočený) na výměnu oleje, rozvodů a svíček a filtrů) jo jo tim do servisu jsem myslel sveho znameho servisaka ktery mi uz spravoval felicii, do ciziho servisu bych sel v krajni nouzi. To byl i jeden z duvodu proc jsem bral ceske auto, ze mi to ma kdo spravit :-)
Prosinec 20, 200816 r já mam takovej pocit, že ten knoflík tam drží docela fest. když to kdysi táta dával na roční prohlídku a zrovna to přestalo svítit, tak nám to vrátili s kombinačkama obtisklíma v knoflíku. takže se za to asi musí vzít fest. ale osobní zkušenost neám, tak radši počkej na další názor. navíc mám 05/00 a tam je žárovka
Prosinec 20, 200816 r Autor já mam takovej pocit, že ten knoflík tam drží docela fest. když to kdysi táta dával na roční prohlídku a zrovna to přestalo svítit, tak nám to vrátili s kombinačkama obtisklíma v knoflíku. takže se za to asi musí vzít fest. ale osobní zkušenost neám, tak radši počkej na další názor. navíc mám 05/00 a tam je žárovka no ja mam 2001 takze to mi dava sanci ze tam je jeste zarovka :-)
Prosinec 20, 200816 r já mám květen (05) rok 2000... asi sem to blbě napsal... ale mám to v podpisu...
Prosinec 20, 200816 r urcite tam je zarovka - az ji budes chtit vytahnout - tu zarovku pouzij buzirku - ta je nejlepsi - kam se hrabe pinzeta - klouze. Jinak ten knoflik jde opravdu blbe vytahnout, ale urcite kombinacky a kus hadriku - nic min, nic vic ale neprezen stisk - muze udelat krup
Prosinec 20, 200816 r Máš určo žárovku - mám jaro 2003 a byla tam žárovka... dělal jsem peanem (to je taková lékařská pinzeta s fixací) s citem a nerozmáčkneš. Pokud nemáš dílnu a nejsi elektrikář tak pinzetu či pean (používají rybáři na vyndavání háčků - jestli nemáš nějakýho v příbuzenstvu) seženeš asi snáz než bužírku odpovídajícího průměru
Prosinec 20, 200816 r Koupil v útery a už se chlubím i když není moc čím když je to Octavia classic(sociál) :-)) Ale o to nejde, hlavně že s tím dojedu do práce a zpátky. První dojmy oproti felicii:- zadní okno fakt mohlo mít stěrač, v tomhle počasí přes něj nevidím nic - naprosto tragické couvání i kdyby zadní okno mělo stěrač tak nepomůže, takže zbývají zrcátka, v nich zas nevidím zadní obrys auta takže moje couvaní je teď dost těžký :-) snad si časem zvyknu - motorově i když jen 55kW je to pro mně dost rozdíl proti felicii samozřejmě daleko lépe jezdí - sedadla mě zatím nenadchla, ve felicii bylo tak měko, tady je celkem tvrdo :-) zatím jsem jenom dal zimní gumy a chystám se na prohlídku do servisu abych to měl v pořádku. A jinak díky všem za doporučení, jsem rád že jsem koupil tu novější. Tak gratuluju a ať slouží spolehlivě. A na to že je to classic-sociál se vykašli. Důležitý je technický stav. K čemu je ti klima, silný motor..., když to bude mít každou spáru mezi dveřma a karoserií jinou a co součástka to nalíčená past. Ten stěrač by tam být mohl, ale není. Já osobně s tím problém nemám. Couvání chce trochu fištróna a cviku. Ale hele já s oktou začínal jako začátečník-teda pořád jsem mírně pokročilý začátečník a zvyknul jsem si. Je pravda, že záď ustupuje za zadní nápravou jakoby dovnitř, tak to chce odhad. No a když nená zbytí, tak si prostě vystoupím, jdu to dozadu omrknout kolik ještě můžu a pak zalezu a dokončím manévr furt lepší než něco nebo někoho očesat. Sedadla u Feldy jsou sice měkčí, ale zase mají hrozně krátká opěradla. Hlavová opěrka tak hrozně tlačí do krku Rozhodně se lépe cítím po vystoupení z Octavie, ale může to být u každého různé
Prosinec 21, 200816 r Autor Máš určo žárovku - mám jaro 2003 a byla tam žárovka... dělal jsem peanem (to je taková lékařská pinzeta s fixací) s citem a nerozmáčkneš. Pokud nemáš dílnu a nejsi elektrikář tak pinzetu či pean (používají rybáři na vyndavání háčků - jestli nemáš nějakýho v příbuzenstvu) seženeš asi snáz než bužírku odpovídajícího průměru Tak jsem to vyrval :-) fakt to chtelo vetsi silu, zarovku jsem vyndal s pomoci gumove pasky a je spatna takze snad po vymene nebude problem.
Prosinec 21, 200816 r Tak to já mám horší "problém" nastartuju a jedu-panel svítí-přepnu větrák z 1 na 2 a panel zhasne pak je to otázka přesně odměřené rány pěstí, aby se zase rozsvítil Takže to asi budu musek taky rozkuchat. Buď žárovka, nebo špatný kontakt.
Prosinec 21, 200816 r Autor Tak to já mám horší "problém" nastartuju a jedu-panel svítí-přepnu větrák z 1 na 2 a panel zhasne pak je to otázka přesně odměřené rány pěstí, aby se zase rozsvítil Takže to asi budu musek taky rozkuchat. Buď žárovka, nebo špatný kontakt. Tak presne tenhle problem mela moje felicie, po nastartovani nesvitil levy ovladac vetrani, stacilo potocit a rozsvitil se. A videl jsem to i u jine felicie a kdyz to je i u octavie tak to neni chyba ale asi vlastnost znacky Skoda :-)
Prosinec 21, 200816 r máme doma ještě bílou slečnu Felícii 1.3MPi 50Kw a u té je problém naprosto stejný-taky nesvítí ovladače topení někdy jo někdy ne. Pomůže taky rána pěstí. Akorát u Feldy ještě nesvítí občas kontrolka obrysových světel. I zde pomůže lehký úder kotníky do skla přístrojové desky a je po problému. asi fakt vlastnost škodovek a geneticky se dědí z generace na generaci ovšem kdyby všechny poruchy byly takovéhoto ražení, tak by to bylo dobré
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.