FackXxX Vloženo 13. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 Čauky, uvažuji, že bych si koupil do své Okty 1,9 TDi PD 74 kW Green filtr do boxu. Nebude mít tento filtr vliv na ztrátu oleje. Známej měl Oktu 1,6i 100 hp a když měl sportovní filtr tak mu to prý žralo víc olej. Tak ho dal pryč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavius84 Vloženo 13. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 No nevim, ja ho mam v 81kW TDI a olej nezere. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FackXxX Vloženo 13. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 No nevim, ja ho mam v 81kW TDI a olej nezere. Tak to do něj taky půjdu, jen jsem chtěl vědět jestli to je blbost. Je to trošku poznat nebo je to stejné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 13. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 Mel sem ho v AUQ a nezralo to ani kapku, krasne pak bylo slyset turbo po vymene ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RAZTY Vloženo 13. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 NAŠEL SEM TADY JAK TEN FILTR VYPADÁ http://www.tuning-centrum.cz/product/22747...p-rok-vyroby-97 I ČÍM HO VYČISTIT http://www.tuning-centrum.cz/product/39058...+-05-l-kapalina ALE NIKDE SEM NENAŠEL JAKOU MÁ ŽIVOTNOST, TEDY KOLIKRÁT SE DÁ OPAKOVAT ČIŠTĚNÍ TOHO FILTRU. NEMÁTE S TÍM NĚKDO ZKUŠENOST ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 13. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 kamarád ho měl ve fávu a pral ho podle návodu po 50 tis./km ,životnost byla údajně na 500tis.km do těhle aut bych to asi nedával,slyšel jsem že pak víc odcházeji váhy vzduchu,tak nevím jestli se to vyplatí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RAZTY Vloženo 13. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 OCTAVIAMAN do těhle aut bych to asi nedával, DO JAKÝCH AUT MYSLÍŠ.......NAFTA, NEBO BENZÍN ? NEBO MYSLÍŠ DO OCTÁVIE JAKO VŮBEC ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 15. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2008 do aut s váhou vzduchu,tzn.do octavií vůbec,ale co člověk to názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Herman Vloženo 16. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2008 do motoru ktere maji turbo nema vubec smysl davat sport.filtr,protoze se do motoru stejne nedostane vice vzduchu nez kolik tam natlaci turbo :-) vyznam to ma mozna jen do motoru bez turba :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FackXxX Vloženo 16. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2008 Takže asi nemá smysl ho kupovat? To, že by to mohlo odrovnat váhu vzduchu to se mi nezdá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 16. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2008 ja mam KNko a auto je s nim urcite zivejsi,sice hlucnejsi ale v poho a je vic slyset turbo,s tou vahou sem to slysel ale ja mam pierburga a ta je zepry neznicitelna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 17. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2008 no,jak píši,zkušenost vlastní nemám,jen názory mechaniků a kluků co se kolem toho motají víc než já,ale vlastně co s tím?vždyt výkon se dá zvýšit i jinak a počátek by tuším vyšel na stejné peníze obzvlášt u tdi,větší sání je dobrý základ a cenově stejný jako green možná se dá sehnat levněji,pak už je to určitě dražší,ic,trysky .... ale satré dobré pravidlo říká,poctivé koně se sbírají pomalu,draze ale jistě,horkou jehlou dojdeš jen k problémům. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midar Vloženo 31. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2008 do motoru ktere maji turbo nema vubec smysl davat sport.filtr,protoze se do motoru stejne nedostane vice vzduchu nez kolik tam natlaci turbo :-) vyznam to ma mozna jen do motoru bez turba :-) to bych si dovolil nesouhlasit pane doktore, i turbo musi mit dobrej pristup vzduchu.vcera sem jen vymenil filtr a jede zas jaxvina sport filtry ale neeeeeeeee!!!!!!!!!! to de do motoru jenom bordel-de hlavne o pisek a prach to se to pak usazuje ve valci a to to pak hobluje!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 31. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2008 to bych si dovolil nesouhlasit pane doktore,i turbo musi mit dobrej pristup vzduchu.vcera sem jen vymenil filtr a jede zas jaxvina sport filtry ale neeeeeeeee!!!!!!!!!! to de do motoru jenom bordel-de hlavne o pisek a prach to se to pak usazuje ve valci a to to pak hobluje!!!!!! to je pekna kravina,ten filtr je napusteny olejem,to vic prachu propusti papirak,videls nekdy treba fitr na krosce?je z molitanu napusteny taky olejem a nepropusti vubec nic.a tyto filtry kn,green sou z bavlny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 31. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2008 Ty témata na sportovní filtry jsou super, tady se doví člověk ,pěkné kraviny od odborníku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drapek Vloženo 31. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2008 Tak nám to tady vysvětli odborníku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mcsolle Vloženo 31. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2008 "to de do motoru jenom bordel-de hlavne o pisek a prach to se to pak usazuje ve valci a to to pak hobluje!!!!!! " potom vlastne budeme mat zvacseny objem, co je urcite prinos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 31. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2008 Tak nám to tady vysvětli odborníku Proč to mám vysvětlovat zrovna tobě, jak nemáš ani auto? Vysvětli to ty jak jsi takový odborník na úpravy, se spoustou zkušeností. A těch témat tu je dost, nebudu to psát pořád dokola a zakládat nové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 31. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2008 Přesně tak, sportovní filtr má jen vyšší propustnost čili jím sice lehce projde vzduch, ale i mikrobordel, zato i obyč papír lépe chrání před bordelem protože propustí jen do určité mikrovelikosti relativně neškodného a tím zabrání broušení válce mikroprachem nebo kdo chce tak mikropískem, který působí jako brusná pasta ... (zvětšení vůle válec-pístní kroužky, pak kroužky netěsní a všichni vědí, že když netěsní, tak může mít třeba 10x turbo, jezdit třeba úplně bez filtru a na piču to pojede jestli vůbec) radši častěji vyměnit papírovej filtr než "sportovní" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 31. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2008 Můžu se zeptat odborníku kolik z vás vidělo protržený kvalitní sportovní filtr?? Já ani jeden a papírových jsem viděl tak 15 a to měly daleko do výměny(podle km). Koukněte na čem se jezdí v motorsportu a to myslím vytrvalostní závody Dakar, 24 hodinovky. Mám na greenu najeto cca 150-200tkm a nemohu mu nic vytknout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 2. leden 2009 Sdílet Vloženo 2. leden 2009 protržený filtr jsem neviděl ani papírovej,o tom žádná!neříkám ani že sport filtry stojí za prd,dobrý jsou ale prý škodí váze vzduchu,to jsem tu taky napsal,nic víc nic mín(to na mou obhajobu) co se týče spotovních vozů,ano jezdí na spot filtry,ale tamje nutno dodat že to jsou motory dočasné,tzn. že pokud se zničí motor třeba u dakaru(a tam dost často vniknutím písku)pro ten daný tým není problém zgenerálkovat motor mezi dalším závodem nebo sehnat jiný,vzpomen jenom motory F1 kde byl motor vysloveně 1 závodní a pak daly nový,dnes je generálkují,takže zjednodušeně jsou nové střeva ve starém bloku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Jinak ty motory nevydrží tak málo, kvůli filtru, ale extrémnímu výkonu. Pokud si to pamatuji správně, tak F1 má z 3l objemu až 760 PS bez přeplňování. Jinak s těmi váhami vzduchu je to velice sporné, kolik komu vydržela váha km s normálním filtrem a kolik se sportovním. Je to věc diskuze, jak nekonečnost vesmíru. Na starém TDI jsem váhu(pierburg v tubusu) měnil po 120tkm, z toho 60tkm na greenu. A teď mám na tomhle motoru najeto 60tkm a z toho na greenu 50tkm a stále skvělé hodnoty(origo Bosch). Pokud někdo neudělá nějaký super test(dlouhodobý) tak to bude jak s volbou a příznivci dieselu a benzinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 určitě pravdu máš,nakonec je to věc dlouhé nekonečné diskuze,ale zase někdo říká že váha pierburg je nesmrtelná a ty jsi jí měnil po 120 t/km,hm žádný díl určitě není nesmrtelný to je fakt hlavně ne motorové díly,ale nemyslíš že by vydržela třeba dalších 60 t/km na norm. filtr?nevím ale třeba mají na soutěžáky lepší váhy a nebo mají jinej chyták jak na to,třeba do dieslu dávají váhy z 1,8 T to vím přímo od cimbu,kecaly jsme na rally ještě s jedním klukem právě o výkonu na tdi ale jak říkám každej at si to přebere jak chce já zkušenost nemám jen rady,tak možná dobrý možná ne,jinak až takový výkon to nepřidá jak si mnozí "tuneři"namlouvají o tom není pochyb,jen tak lehce se koně sebrat nedají,něco málo o tom vím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 JJ, asi tak nějak. Jinak ta váha byla ten starý typ co nejde z toho tubusu vyndat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 12. Březen 2009 Sdílet Vloženo 12. Březen 2009 dal sem novy papirak,protoze sem prat KNko a dnes sem ho dal zpatky a je to poznat,kdyz sem dal papirak tak me to ani tak neprislo a po opetovnem nasazeni KNka je to fakt rozdil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.