honzaa.16 Vloženo 30. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2008 kolik koniku navic dostanu vymenou trysek z 81 kw octavie do moji 66 kw,AGR? je to bezpecne? Mam najeto 315000. Sly by tam i vetsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 30. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2008 (editace) Nestne se nic,dostaneš tam víc naftya možná to pár koní přidá,jelikož s tím ale jednotka motoru nepočítá,tak to bude trochu víc kouřit,když už chceš dávat větší trysky,tak bych dal max ty z verze 81 Kw,ne větší a patřičně tomu přízpůsobit soft řj motoru. Když uděláš ted jen čip,tak je to lepší a efektnější řešení,než jen dát větší trysky. Jinak každopádně je lepší odstavit EGR. Jde to omezit Vagem,to je dobrá věc,ale pak je potřeba ho taky zavřít ůplně,jinak jdou do sání spaliny a tím míň kyslíku,což má za následek menší výkon + to nehorázně zasírá sání. Je tady popsáno plno způsobů zaslepení EGR,podle mě je ůplně nesmyslný ho vymontovávat a pracně vyrábět nějakou plechovou podložku. Stačí totiž jednoduše vytáhnout hadičku z EGRa zacpat ji šroubkem. Jednotka motoru nic nepozná,EGR je zavřené a kdyby něco,dá se to ve vteřině zase obnovit. Kontrola odpojení je následující,při zapojeném EGR a běžícím motoru je na dotek trubka přivádějící plyny z výfuku k EGR žhavá,po odpojení a to můžeš jet jak chceš rychle,se už při doteku této trubky nemůžeš spálit,trubka je studená.Tak to mám já,na jaře akorát vyhodím sání a vyčistím ho. Enjoy PS: Když Ti bude někdo radit,že Ti odstaví EGR softem na Trvalo,nedělal bych to,je lepší odstavit si ho tímhle způsobem,v budoucnu kdyby nastal problém ať na emisích,či někde jinde,máš možnost to jednoduše zapojit zpět,softwarově jen těžko,min by to stálo čas a nějaký kačky. Editováno: 30. Prosinec 2008, autor: juke.box Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 30. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2008 kolik koniku navic dostanu vymenou trysek z 81 kw octavie do moji 66 kw,AGR? je to bezpecne? Mam najeto 315000. Sly by tam i vetsi? výmněna trysek je znát i bez upravy softu ... ale samozřejmně jak psal kolega víš tak určitě doporučuji i přehrát soft ... jinak budeš určitě překvapen ono totiš na 66 kw cokoliv uděláš tak je to docela znát .... akorát 315 km je už docela dost na nějaké laborování s výkonem.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 2. leden 2009 Sdílet Vloženo 2. leden 2009 (editace) Ty trysky z 81kw zas tolik výkonu nepřidaj a pokud budou nový jen tomu motoru prospějou. Editováno: 2. leden 2009, autor: Tomas.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 2. leden 2009 Sdílet Vloženo 2. leden 2009 kolik koniku navic dostanu vymenou trysek z 81 kw octavie do moji 66 kw,AGR? je to bezpecne? Mam najeto 315000. Sly by tam i vetsi? Dej radsi novy S764 treba od Dieselpoweru stoji 5t,- provedes udrzbu a vykon bude cca 120PS... sam sem je mel na AGR a dobry.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cumla Vloženo 2. leden 2009 Sdílet Vloženo 2. leden 2009 Jak rika 'JasteR' dej tam S764 a budes velice mile prekvapen co umi obyc 66kw . Kamos to tam ma a uplne hrube mu to jede oproti serii. Ja dal ty S764 do 81KW a zase takovej rozdil tam neni, akorat se tomu chce vic od spodu. mam najeto 370tis km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzaa.16 Vloženo 3. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. leden 2009 Jak rika 'JasteR' dej tam S764 a budes velice mile prekvapen co umi obyc 66kw . Kamos to tam ma a uplne hrube mu to jede oproti serii. Ja dal ty S764 do 81KW a zase takovej rozdil tam neni, akorat se tomu chce vic od spodu. mam najeto 370tis km neni to uz moc,dat tam S764? Aby to moc nekourilo. chci,aby to trochu ozilo,nechci nejak brutalne zvedat vykon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adller Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 neni to uz moc,dat tam S764? Aby to moc nekourilo. chci,aby to trochu ozilo,nechci nejak brutalne zvedat vykon. toť otázka.Ono záleží taky na typu motoru,spíš mě trápí zvýšení spotřeby.Máte nějaké zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 Kouřivost s 764 je pořád dobrá, o dost menší než při nějakém powerboxu třeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cumla Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 No co potreby tyka tak pokud budes jezdit porad stejne jak do ted tak spotreba zustane stejna ale jakmile tomu slapnes tak to samozrejme pujde nahoru, a kourivost jak rika tomas.cz je porad OK a auto ozije uplne Mega mooc oproti klasice 66kw. Budes vazne prekvapen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adller Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 Pánové po výměně 764 jste nechaly seřídit soft?? Jde to přes VAG ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 Pokud ti stačí cca 125hp tak netřeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 Pánové po výměně 764 jste nechaly seřídit soft??Jde to přes VAG ?? přes vag to fakt nejde.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Nejde o to jen trysky vyměnit, ale i správně ho nastavit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adller Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 (editace) Drtivá většina tady píše že pouze vyměnit a nic jiného??? "764" Pročítám to tady pořád dokola a čim vic vím tak zjištuji že nic nevím.... Editováno: 4. leden 2009, autor: adller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Koupit trysky 764, dát do starých vstřikovačů, zkontrolovat otvírací tlaky, namontovat, odvzudušnit, projet se s Vagem jestli je vše ok ( počátek vstřiku, váha, tlak turba ) a hotovo. Jinak ty jsi z Brna, kontaktuj klidně uživatele HUML z Dieselpower fóra on ti to klidně vymění je to zkušenej fachmatn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adller Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Asi to tak dopadne.... jinak diky pánové !! jo tohle forum má něco do sebe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 www.rfauto.cz, Michal Chládek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.