Přejít na obsah

dlouhý studený start TDi


LiborS.

Doporučené příspěvky

Zdarec chlapi,

mě trápí po ránech jen to že Octa (1.9 TDI/66Kw) nastartuje docela v poho-tak jednou, max 2x otoci motor a chytne ale to mě netrápí.

Když běží tak 1-2min na volnoběh začne docela dost kouřit-jde o bílý dým tak doufám že je to jen pára.

Máte někdo podobné zkušenosti???

Na parkovišti sem nepotkal jinou Octu co by tak čadila ale oni hned odjíždí, já musím škrábat...

Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec chlapi,

mě trápí po ránech jen to že Octa (1.9 TDI/66Kw) nastartuje docela v poho-tak jednou, max 2x otoci motor a chytne ale to mě netrápí.

Když běží tak 1-2min na volnoběh začne docela dost kouřit-jde o bílý dým tak doufám že je to jen pára.

Máte někdo podobné zkušenosti???

Na parkovišti sem nepotkal jinou Octu co by tak čadila ale oni hned odjíždí, já musím škrábat...

Dík

Cau take jsme si toho vsimnul ze to zacne cadit az po chvilce, myslim ze jde o paru jak se zacne zahrivat vyfukove potrubi. Jinak jsem vsude mozne cetl ze doporucuji zahrivat diesely klidnou jizdou ... Proto taky klido oskrabej a az pak startuj. Diesel kor 66kW s tak malym zbytkovym teplem se na volnobeh spatne zahreje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cau take jsme si toho vsimnul ze to zacne cadit az po chvilce, myslim ze jde o paru jak se zacne zahrivat vyfukove potrubi. Jinak jsem vsude mozne cetl ze doporucuji zahrivat diesely klidnou jizdou ... Proto taky klido oskrabej a az pak startuj. Diesel kor 66kW s tak malym zbytkovym teplem se na volnobeh spatne zahreje.

Presne tak ako vravis. Diesel 66 kW ale aj ostane sa zahrievaju pomalou kludnou jazdou. A co sa tyka toho bieleho dymu tak si z toho nerob tazku hlavu. Aj mne to pri -16°C dymi ako lokomotiva (zahrievanie vyfukoveho potrubia). :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak ako vravis. Diesel 66 kW ale aj ostane sa zahrievaju pomalou kludnou jazdou. A co sa tyka toho bieleho dymu tak si z toho nerob tazku hlavu. Aj mne to pri -16°C dymi ako lokomotiva (zahrievanie vyfukoveho potrubia). :palec2:

OK, to je ten blbý zvyk který mi zůstal z benzínu....

Klidnou jízdou se to zahřeje docela rychle-teď už škrábu a pak startuju... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Relatko je schovane pod volantom nad pedalmi. Poistka je v boxe ktory je namontovany na Akumulatore. ;):)

POZOR ta poistka na bateriovom boxe NIE JE NA ZHAVIACE SVIECKY !!!! je to milna informacia v knihe Skoda !!!

Skus si tu poistku vybrat a premerat napatie na zhaviacich "pipkach" , napatie tam bude aj ked vyberies tu poistku !!!!

Motor 1,9 TDi AGR r.1999

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Relatko je schovane pod volantom nad pedalmi. Poistka je v boxe ktory je namontovany na Akumulatore. ;):)

POZOR ta poistka na bateriovom boxe NIE JE NA ZHAVIACE SVIECKY !!!! je to milna informacia v knihe Skoda !!!

Skus si tu poistku vybrat a premerat napatie na zhaviacich "pipkach" , napatie tam bude aj ked vyberies tu poistku !!!!

Motor 1,9 TDi AGR r.1999

:smich: :smich: :smich: :smich: Co tu pises za nesmysli :milna informacia v knihe Skoda!!! :smich: :smich:

Je to z Dielenskej prirucky!!!! :) :) :) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MAM TU KNIHU DOMA TIEZ, JE TAM CHYBNE INFO !!!!!!!!!!! NA BATERIOVOM BOXE SU POISTKY PRE ZHIAVIACE SVIECKY PRITAPANIE CHLADIACEJ KVAPALINY, tomu ver mam to z praxi odskusane !!!!!!!!! Skus si to overit, potom mi das za pravdu.Tiez som sa tomu cudoval.Zhaviace sviecky maju len rele pod pristrojovkou,vedla cyklovaca stieracou.Prisiel som na to ked som si prerabal system startovania.

DALEJ CHCEM UPOZORNIT ZE TAKYCHTO OMYLOV V KNIHE JE VIAC CO SA TYKA ELEKTRIKY !!!!!!!!!!!!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MAM TU KNIHU DOMA TIEZ, JE TAM CHYBNE INFO !!!!!!!!!!! NA BATERIOVOM BOXE SU POISTKY PRE ZHIAVIACE SVIECKY PRITAPANIE CHLADIACEJ KVAPALINY, tomu ver mam to z praxi odskusane !!!!!!!!! Skus si to overit, potom mi das za pravdu.Tiez som sa tomu cudoval.Zhaviace sviecky maju len rele pod pristrojovkou,vedla cyklovaca stieracou.Prisiel som na to ked som si prerabal system startovania.

DALEJ CHCEM UPOZORNIT ZE TAKYCHTO OMYLOV V KNIHE JE VIAC CO SA TYKA ELEKTRIKY !!!!!!!!!!!!!!!!

O JAKEJ KNIHE TU STALE TOCIS!!!! :smich: :smich: :smich: Ta schema je z DIELENSKEJ PRIRUCKY CO VYDAVA SKODA AUTO . :) :) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tocim tu o knihe od H.R.Etzold, Octavia - jak na to, kde su chybne udaje o piostkach na boxe baterie.

DALEJ TU "TOCIM " S VLASTNEJ SKUSENOSTI PRI PRERABANI SYSTEMU STARTOVANIA.

V DANEJ KNIHE JE CHYB V ELKTRICKEJ CASTI VIAC TAK "TOC" A DAVAJ SI POZOR KED SA JEJ BUDES DRZAT , ABY SI NEODPALIL PRI NAJLEPSOM ZOPAR POISTIEK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak závada odstraněna. po dlouhém měření a hledání ve schematech jsem zjistil ,že vývody na relé žhavících svíček jsou stále bez napětí. Konkrétně u nohou řidiče matky se šrouby s označením 30a a 87F ,tak sem si pozdeji i všiml že tam je opravdu pojistka (na baterii pravá 50A) která byla přepálená. po výměně za novou startuji na otočení a to je venku -5. :-)doufám že tímto pomohu i třeba někomu dalšímu

:palec2: :palec2: Mr.BUBAK TAK KECA AJ LiborS ZE TAM NIEJE POISTKA!!!! :smich::smich: :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tocim tu o knihe od H.R.Etzold, Octavia - jak na to, kde su chybne udaje o piostkach na boxe baterie.

DALEJ TU "TOCIM " S VLASTNEJ SKUSENOSTI PRI PRERABANI SYSTEMU STARTOVANIA.

V DANEJ KNIHE JE CHYB V ELKTRICKEJ CASTI VIAC TAK "TOC" A DAVAJ SI POZOR KED SA JEJ BUDES DRZAT , ABY SI NEODPALIL PRI NAJLEPSOM ZOPAR POISTIEK.

O.K. TY VIES :palec2: :palec2: :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jeste dopisuji v cem byl problem u me. Jelikoz jsme teoretik koupil jsem si nove zhavice a nechal si je vymenit v servisu. Zatim co jsem startoval studene starty tak naprosto bez problemu ale bylo to zatim v garazi a tam je -3. Takze v mem pripade to bylo zhavicema.

tu pjistku o ktere se dohadujete tu jsem kontroloval, a videl jsem i prodavat ty zhavice na ohrev vody jsou to 3ks podle ETKY, myslel jsem ze je to nejaka spesl verze do severskych zemi... mate k tomu nejake info ?:) je potreba je taky menit?

Kazdopadne jeste jednou diky vsem co se tu snazi pomoct ostatnim :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jeste dopisuji v cem byl problem u me. Jelikoz jsme teoretik koupil jsem si nove zhavice a nechal si je vymenit v servisu. Zatim co jsem startoval studene starty tak naprosto bez problemu ale bylo to zatim v garazi a tam je -3. Takze v mem pripade to bylo zhavicema.

tu pjistku o ktere se dohadujete tu jsem kontroloval, a videl jsem i prodavat ty zhavice na ohrev vody jsou to 3ks podle ETKY, myslel jsem ze je to nejaka spesl verze do severskych zemi... mate k tomu nejake info ?:) je potreba je taky menit?

Kazdopadne jeste jednou diky vsem co se tu snazi pomoct ostatnim :palec2:

tie zhavice nemaju vobec vplyv na funkcnost motora(myslim startovanie) ALE je to vyborna vec na urychlenie ohrevu vody ,ktora prudi cez radiator. Staci jednoducha kontrola ako u zhavicov motora.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj lidi ,mam O1 TDI 81kw 369tis km, kdyz uz se tady resi ty studene starty tak ja se pridam s problemem : Rano -16 a stratuju v pohode ujedu 2-3km zdechnu auto postavim predkem do kopce za 10minut chci startovat a auto toci jak zbesile a nechce se mu chitit, kdyz jsem otevrel kapotu vidim ze hadicka privodu nafty je prazdna tak startuju dal a nafta tak za 20secund doleze a pak to chytne, coz znamena ze mi brutalne pada nafta, prosim nekoho kdo by poradil co to muze byt. dekuji

Editováno: , autor: cumla
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj lidi ,mam O1 TDI 81kw 369tis km, kdyz uz se tady resi ty studene starty tak ja se pridam s problemem : Rano -16 a stratuju v pohode ujedu 2-3km zdechnu auto postavim predkem do kopce za 10minut chci startovat a auto toci jak zbesile a nechce se mu chitit, kdyz jsem otevrel kapotu vidim ze hadicka privodu nafty je prazdna tak startuju dal a nafta tak za 20secund doleze a pak to chytne, coz znamena ze mi brutalne pada nafta, prosim nekoho kdo by poradil co to muze byt. dekuji

Kedy bol meneny naft.filter???Vymen palivove hadicky. Nepises rok.vyroby auta ale ja typujem tak 1998. ;):)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tie zhavice nemaju vobec vplyv na funkcnost motora(myslim startovanie) ALE je to vyborna vec na urychlenie ohrevu vody ,ktora prudi cez radiator. Staci jednoducha kontrola ako u zhavicov motora.

A dají se odpojit stejně jako žhavičky u motoru ? tzn. stáhnout kabel a vyšroubovat ? Jo a na kolik přijde jedna nová svíčka toho předehřevu ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Originál BERU svíčka ohřívač vody se dá sehnat za cca 400-500kč/ks.

Zkoušel jsem rukou šáhnout zespoda, chvíli po nastartování a celkem to pěkně hřálo, ještě musim vyzkoušet odběr klešťovým měřákem. Nevíte kolik A mají odběr ty ohřívače, když jsou v pořádku, 10A nebo víc?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...