Publikováno Leden 4, 200916 r po trech mrazivych dnech jsem to nakopnul(1.9tdi,81kw) za velkeho tarokovani,ale chytla mrska a pak jsem pri otevrene kapote a sundanym plastovym dekli pozoroval motor. Bezel v poho,ale obcas sebou skubnul jako by jeden valec nepalil a zas bezel dal pak zase atd,atd.Pak jsem to byl projet a zahrat a pak se to uz uklidnilo a cukani uz nebylo znatelne!! co myslite??Tryska? Tlaky na nekterem valci?? Prijdu na do na vagu?? Kdyz jsou problemy se startovanim za studena zjisti se na diagnostice co to je i kdyz nekam prijedu a bude motor horkej??nebo se to musi delat jen za studena hned poranu??Diky moc za Vase rady.
Leden 4, 200916 r po trech mrazivych dnech jsem to nakopnul(1.9tdi,81kw) za velkeho tarokovani,ale chytla mrska a pak jsem pri otevrene kapote a sundanym plastovym dekli pozoroval motor. Bezel v poho,ale obcas sebou skubnul jako by jeden valec nepalil a zas bezel dal pak zase atd,atd.Pak jsem to byl projet a zahrat a pak se to uz uklidnilo a cukani uz nebylo znatelne!! co myslite??Tryska? Tlaky na nekterem valci?? Prijdu na do na vagu?? Kdyz jsou problemy se startovanim za studena zjisti se na diagnostice co to je i kdyz nekam prijedu a bude motor horkej??nebo se to musi delat jen za studena hned poranu??Diky moc za Vase rady. Čauky, záleží taky co tam leješ za naftu. Možná ti trošku zamrzá.
Leden 31, 200916 r Autor Kluciii kolik maji bejt tlaky ve valcich??? Motor AHF,1.9tdi,81kw,r.v.99,m.r.00. Upraveno Leden 31, 200916 r od homer
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.