Přejít na obsah

Ztráta chladící kapaliny 1.9 TDI PD 77 kW


pavelhappy

Doporučené příspěvky

  • o 8 měsíců později...
  • o 1 rok později...

Nazdarek...

 

tak kamarati mam problem zo stratou chladiacej kvapaliny ale ten moj je trosku iny ako vaš.... auto je MR2006 1,9tdi 77kw a problem je ked auto stoji.... ked jazdim cca 1000km nezmyzlo mi z expanzky vobec nic... ale auto mam v garazi cca 2 tyzdne a zmyzlo mi kvapaliny pod minimum.... presiel som asi vsetko , hadicky, vodnu pumpu, a nikde nic nevidim no pod auto je mlaka .... uz som z toho neskutocne jelen.... skuste mi poradit.... alebo kde najdem termostat?? aby som si to vymenil ?? ...naposledy prejdenych cca 17km auto nahriate iba na cca 75C vonku -10C ... problem z dlhym nahrievanim motora... dakujem za odpovede

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

Zdravím. možná se budu už opakovat, ale přece to zkusím.....ztrácela se mi chladící kapalina ( nevěděli jsme odkud ), v servise si mysleli že to má nějakou souvislost s termostat tak ho vyměnili a zatím se kapalina neztrácí jen při vyšší rychlosti cca 120- 130km/h se auto přehřívá. Nevíte čím to může být ? Děkuji za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 5 měsíců později...

Nechcem zakladat novu temu, chcem sa opytat na motore Bxe nas trochu prekvapilo ked sme sli menit snimac teploty chlad.kvapaliny ze taky isty je na hadicke paliva pred cerpadlom paliva, kde hladat snimac teploty kvapaliny a su to totozne snimace mozu sa zamenit? Naco meria teplotu paliva? Vdaka za info

Editováno: , autor: MarkusDelRey
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
  • o 1 rok později...

Zdravim, mam problem s chladiacov kvapalinou

 

Cca pred 2 mesiacmi som kupil o2.. Vsetko v poriadku, zhruba pred tyzdnom mi napisalo chyba chladiaca kvapalina, sampzrejme som dolial no troska mi uslo a bolo 2cm nad rystkou max... 

Vsetko bolo ok, ked zrazu po tyzdni som si nasiel pod odparkovanym autom zhruba v strede mlacku asi zhruba 4 dcl, kukol som do nadrzky bolo tam nieco kustik pod min, moze sa jednat o zly chladic?? Preco potom nevytiekla cela ako ostatnym co tu pisu?? Dnes som dolial, uvidime, a este dotaz, ma to dsco spolocne s klimou?? Pretoze klima mi nechladi, chystal som sa ju vymenit, na chladici som si vsimol dierky... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak uz to ma najazdene daky ten piatok cca 310 000km

Takze v servise to bolo takto 

1x vymenili prirubu chladica (bolo to evidentne ze to ide odtial) 

2x vraj mechanik zabudol dat sponu (vravim si ok, bolo to vidiet ze to ide zas odtial) 

3x uz troska nasrany som im to tam zaviezol, vymenili celu hadicu, mechanik vravel ze zrejme tlakuje motor, ze to bude asi tesnenie

 

Tak som ho zobral a jazdim dalej, kontroloval som stav kvapaliny, mam za sebou cca 500km, zatial nezmizla ani kvapka kvapaliny taktiez ani nic nie je pod autom. 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím, koupil jsem si octavii a řeším úbytek vody. Jednou se mi rozsvítila kontrolka tak jsem zastavil voda byla lehce pod ryskou tak jsem dolil. Následně jsem zjistil že v hadičce co vede od chladiče ( malá přepadová ) je dírka tak jsem jí vyměnil. Po výměně se mi kontrolka rozsvítí při každé jízdě voda je vždy pod ryskou po otevření se voda vrátí do nádobky. Olej ve vodě není, olej nepřibývá, teplota na budíkách po zahřátí konstantních 90 stupňů. Motor jede celkem normálně jen se mi občas stává když jedu skoro bez plynu a pak ( lehce ) přidám tak jako by vynechal jeden válec ( propad ) to samý se my stávalo když jsem jel rychlejc po dálnici  konstantní rychlostí že mi občas jako by vynechal.  Ale to by mohl asi dělat nějaký vstřik nebo ?  Jinak voda se mi moc neztrácí  vždy když chci dolít tak se voda vrátí a kolikrát není ani co dolévat. Taky se mi i stalo že jsem zastavil po nějaký době od rozsvícení kontrolky a vody bylo dost ( normálně ) , větráky běželi tak to mi úplně nepřijde jako těsnění pod hlavou (nebo ? ). Hadice jsou tvrdší ale neměl jsem s kým porovnat.  Motor bez dpf kód BXE. Čím by to případně mohlo být ? Má tento typ motoru chladič egru ? Za tím jsem vyměnil jen víčko expanzní nádobky, je v nádobce jak je přepadová hadička nějaký ventilek  ? V nádobce kolem přepadu se mi tvoří malinký bublinky. Je tato závada skrytá závada ( pro případnou reklamaci ) ?  Co případně při výměně těsnění nezapomenout udělat ( vyměnit ). Přebrousit a o tlakovat hlavu je třeba brousit i blok ? Dává se potom těsnění s vetší tloušťkou ? Rozvody byli měněny před 20000 Km mám nechat nebo radši dát nové jakou značku ? Za případné rady, nápady, postřehy, atd. Děkuji ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...