Přejít na obsah

Ztráta chladící kapaliny 1.9 TDI PD 77 kW


pavelhappy

Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...
  • o 6 měsíců později...

Zdravim pánové, nemám sice OII ale OI 2003 TDi 81KW, ale mám identický problém s chladící kapalinou ! Řeším to už 3 měsíce s autorizovaným servisem, kde dokonce přijímací technik má na své OI ten samý problém a zaboha nemůžeme nalézt řešení. Toto auto mám už rok a 30tis km jsem tento problém vůbec neměl. Chladící kapalina mi začala mizet až teď ale né stylem postupného ubývání, což by ukazovalo na únik např. hlavou, nebo jinde, ale projevuje se to tak, že najedu třeba 700km naprosto bez problémů a pak si vždy ráno dojdu pro auto, zastrčím klíče do zapalování a voala...kontrolka chlazení a nádobka hodně pod minimem.... po dolití dalších 300km nic a pak opět to samé. Nejvtipnější je, že pokud se to stane, když je motor teplý, tak stačí otevřít víčko nádoby a hladina okamžitě skočí zpět ma max hladinu a můžu jet dál....a dalších 1000km nic....Když jsem tento problém se servisem řešil poprvé, tak mi vyměnili víčko nádoby, že špatně odpouštělo vzduch.... ale problém pořád trvá. Nyní už mam na tach opět 1000km víc a hladina zatím drží. Opravdu mi to hlava nebere a budu rád za každou radu. Myslím ale, že to není problém jen škody, protože kolega v práci měl identický problém na golfu III a taky nikdy nepřišel na to, čim to je....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim pánové, nemám sice OII ale OI 2003 TDi 81KW, ale mám identický problém s chladící kapalinou ! Řeším to už 3 měsíce s autorizovaným servisem, kde dokonce přijímací technik má na své OI ten samý problém a zaboha nemůžeme nalézt řešení. Toto auto mám už rok a 30tis km jsem tento problém vůbec neměl. Chladící kapalina mi začala mizet až teď ale né stylem postupného ubývání, což by ukazovalo na únik např. hlavou, nebo jinde, ale projevuje se to tak, že najedu třeba 700km naprosto bez problémů a pak si vždy ráno dojdu pro auto, zastrčím klíče do zapalování a voala...kontrolka chlazení a nádobka hodně pod minimem.... po dolití dalších 300km nic a pak opět to samé. Nejvtipnější je, že pokud se to stane, když je motor teplý, tak stačí otevřít víčko nádoby a hladina okamžitě skočí zpět ma max hladinu a můžu jet dál....a dalších 1000km nic....Když jsem tento problém se servisem řešil poprvé, tak mi vyměnili víčko nádoby, že špatně odpouštělo vzduch.... ale problém pořád trvá. Nyní už mam na tach opět 1000km víc a hladina zatím drží. Opravdu mi to hlava nebere a budu rád za každou radu. Myslím ale, že to není problém jen škody, protože kolega v práci měl identický problém na golfu III a taky nikdy nepřišel na to, čim to je....

Dobrý den, máme obdobný problém, O2 1.9 TDI, v servisu nám měnili těsnění, únik kapaliny se yhoršil. Teď nám chtějí měnit hlavu bloku válce ya desítky tisíc, ale příde nám, že ani v servisu nejsou přesvědčeny, že to bude skutečná příčina problému. Proto by mě zajímnalo, jak jste dopadl Vy. Děkuji za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den, máme obdobný problém, O2 1.9 TDI, v servisu nám měnili těsnění, únik kapaliny se yhoršil. Teď nám chtějí měnit hlavu bloku válce ya desítky tisíc, ale příde nám, že ani v servisu nejsou přesvědčeny, že to bude skutečná příčina problému. Proto by mě zajímnalo, jak jste dopadl Vy. Děkuji za odpověď.

Problém sem zatím nevyřešil. Jen jsem došel k závěru, že to v mém případě bude asi opravdu těsnění pod hlavou motoru. Zjistil jsem, že mi kapalina mizí POUZE pokud jedu větší vzdálenosti tzn víc jak 200km naráz. Mluvil sem o tom s tím technikem, kterej mi řek to, že je na tom stejně. Prostě pokud se motor hodně prohřeje, tak to tam někde uniká. Každý den jezdím do práce 35km tam a 35km zpět a tuto trasu můžu jet třeba stokrát a kapalina mi vůbec neubyde. jak ale jedu někam dál, tak je zle... Měl někdo stejný problém ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hlidal bych jestli neni misto eleje emulze, pokud ano pricina je jasna. Dale bych zkusil vymenit vicko expanzky, to funguje jako takovy odfuk a pokud je spatne muze to zlobit. Unik chladicky je taky mozny pres vymenik voda-olej ale tady si nejsem jisty zda ho O2 ma :)

Nekdo tu psal, ze mu ve 102tis delali tesneni, me to treba neprijde nic nenormalniho. Treba u 2.0pd bezna vec. Ale hodne na to ma vliv styl jizdy, pokud nekdo dava auto cocu a pak ho nenecha radne pred vypnutim motoru vychladnout muze se hlava zkroutit a zpusobovat zminovane problemy :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Mám podobný problém, octavia ujela z Německa 700km a ztratily se přitom tak 2cm pod hladinu min. O riziku ještě v dolčlandu jsem věděl, přesto jsem to za rozumné peníze koupil. Vím ale taky, že terrmostat je vadný,šlem pod olejovým víčkem je docela značný, na měrce oleje ale žádný, auto topí normálně, prostě motor furt studený - může být příčinou právě on - termostat ??? Prostě že se voda nevrací do vyrovnávací nádržky ???

Zapomněl jsem motor 1,6 74kw akl

Editováno: , autor: Jose123
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to síce otázka už mimo témy,ale odpoviem ti...nikde som to nečítal a ja sa toho vôbec nedržím...záleží čo ideš robiť,keď chceš dávať dolu rozvoďák a znovu nahodiť (žeby len výmena samotnej vod.pumpy??)...

v takomto prípade už radšej tieto 2 práce spojím dohromady ( a hlavne vtedy,keď onedlho má nastať výmena rozvodov)

teraz už radšej :noot:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Zdravím mam škodu octavia II 1,9 Tdi 77Kw rv 11/04 kód motora BKC problém je v tom že sa mi stráca chladiaca zmes G12 vymenil som termostat,pretlakový ventil na nádržke,hadicu,a skontroloval som vodnú pumpu a G 12 sa stále stráca.Prišiel som však nato že hadice sú dosť tvrde a G12 sa stráca cez nadržku teda cez ten pretlakový ventil ktorý sa nachádza v zadke na nádržke.Strata zmesi cca jedna nádržka na 100km.V interiéry citit G12 len sem tam.ZA POMOC VOPRED ĎAKUJEM.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prasklinou v hlavě nebo pouze v těsnění to tlačí při expanzi do vody. Proto taky ty natlakované (tvrdé) hadice.

Proto "nepřibývá" olej, rsp. netvoří se emulse.

Proto auto nekouří.

Čichni si k otevřené nádržce. Bude to smrdět po spalinách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...