Únor 21, 201312 r Nevim jak ses technicky zdatny ale zase takova sranda to neni. Kazdopadne nezapomen, spravne nastavit rozvody a dodrzuj utahovaci momenty.edit: to tesneni nejspis budes mit v celku, ale prodava se to i takhle po kouskach Upraveno Únor 21, 201312 r od jakub benes
Únor 22, 201312 r Divný to neni, měl jsem identickej problém... Nikde nic nebylo, ale při vysokejch otáčkách mi to vyhánělo chladící kapalinu ven. Bylo to těsnění u druhýho válce, kterej mi to vždy natlakoval...
Únor 22, 201312 r super diky moc příští týden se do toho pouštím Kubo:neboj rozvody zasvorkuju a označím. hlavu už jsem dělal u auta a povedlo se to tak snad budu mít to štěstí že se mi to povede i u tohoto.:-)
Únor 22, 201312 r ted jsem sundal plast pod motorem a přišel jsem že teče fridex z chladiče v tom plastovím kolinku stou rychlo spojkou co je na ni nasazena trupka od termostatu .ale tamtudy by se stejne takové množství neztratilo takže to hlavu stejně nevylučuje
Listopad 14, 201311 r Někdo zde píše, že na utěsnění drobných netěsností lze použít nějaký přípravek do chladící kapaliny. Víte někdo když se to dá to "růžové" G12 jestli ji to nějak zakalí nebo obarví? Díky moc za názor.
Listopad 14, 201311 r No asi by to řešení bylo právě. Malinko sákne chladič, cca 2-3 dcl./500km. Než rovnou výměna. Mě to zajímá i čistě teoreticky jestli v té chlad.kapalině jsou vidět potom stopy použití po tomto utěsňovadle? :-)
Listopad 14, 201311 r jsou, asi hodne zalezi co presne pouzijes. Takovy ten klasicky sypany ten je vubec nejhorsi, kapalina je pak uplne cerna. Tohle nema v modernim motoru co delat. Vymen chladic neni to tolik penez cca 2000,-
Leden 21, 201510 r Nazdarek... tak kamarati mam problem zo stratou chladiacej kvapaliny ale ten moj je trosku iny ako vaš.... auto je MR2006 1,9tdi 77kw a problem je ked auto stoji.... ked jazdim cca 1000km nezmyzlo mi z expanzky vobec nic... ale auto mam v garazi cca 2 tyzdne a zmyzlo mi kvapaliny pod minimum.... presiel som asi vsetko , hadicky, vodnu pumpu, a nikde nic nevidim no pod auto je mlaka .... uz som z toho neskutocne jelen.... skuste mi poradit.... alebo kde najdem termostat?? aby som si to vymenil ?? ...naposledy prejdenych cca 17km auto nahriate iba na cca 75C vonku -10C ... problem z dlhym nahrievanim motora... dakujem za odpovede
Leden 21, 201510 r a v ktorých miestach je tá mláka? ...najlepšie by to bolo natlakovať a pozerať kde to uniká
Leden 21, 201510 r Praveze neviem kde to kvapka lebo bol kryt pod autom. Dnes som dal kryt motora prec a som zvedavy..... Ale po obhliadke motora od spodu cela olejova vana, prevodovka aj drziak motora komplet mokre od chladiacej
Únor 8, 201510 r Daj si pretlakovať chladiacu kvapalinu v motore ja som musel vymeniť rozvody s čerpadlom od čerpadla tiekla voda cez tesnenie
Červen 21, 201510 r Zdravím. možná se budu už opakovat, ale přece to zkusím.....ztrácela se mi chladící kapalina ( nevěděli jsme odkud ), v servise si mysleli že to má nějakou souvislost s termostat tak ho vyměnili a zatím se kapalina neztrácí jen při vyšší rychlosti cca 120- 130km/h se auto přehřívá. Nevíte čím to může být ? Děkuji za info
Červen 22, 201510 r Tak kdyz to zacalo delat po vymene termostatu, tak asi termostatem, ne? Ze by neotviral dostatecne?
Červen 15, 20178 r Chladici kapaliny by tam melo byt cca 7,7 litru. Realita u me byla ale takova, ze mi z motoru vyteklo jen cca 5 litru (pokud si to dobre pamatuju, 7,7 litru to zdaleka nebylo).
Prosinec 9, 20177 r Nechcem zakladat novu temu, chcem sa opytat na motore Bxe nas trochu prekvapilo ked sme sli menit snimac teploty chlad.kvapaliny ze taky isty je na hadicke paliva pred cerpadlom paliva, kde hladat snimac teploty kvapaliny a su to totozne snimace mozu sa zamenit? Naco meria teplotu paliva? Vdaka za info Upraveno Prosinec 9, 20177 r od MarkusDelRey
Červenec 14, 20187 r Nazdar, môžem túto zmes naliať do O2 1.9 TDI 77kW (BLS)? Všade je písané, že riediť s destilkou. Nemáte skúsenosť či treba alebo to môžem dať tak ako je.https://www.top-auto.sk/topauto/eshop/31-1-Prevadzkove-kvapaliny/1087-3-G12/5/921-Chladiaca-kvapalina-Grand-X-G12-3L
Duben 24, 20205 r Zdravim, mam problem s chladiacov kvapalinou Cca pred 2 mesiacmi som kupil o2.. Vsetko v poriadku, zhruba pred tyzdnom mi napisalo chyba chladiaca kvapalina, sampzrejme som dolial no troska mi uslo a bolo 2cm nad rystkou max... Vsetko bolo ok, ked zrazu po tyzdni som si nasiel pod odparkovanym autom zhruba v strede mlacku asi zhruba 4 dcl, kukol som do nadrzky bolo tam nieco kustik pod min, moze sa jednat o zly chladic?? Preco potom nevytiekla cela ako ostatnym co tu pisu?? Dnes som dolial, uvidime, a este dotaz, ma to dsco spolocne s klimou?? Pretoze klima mi nechladi, chystal som sa ju vymenit, na chladici som si vsimol dierky...
Květen 14, 20205 r Ahoj. Klima je extra obvod .to nema z chlazenim nic spolecnyho. Pokud ubyva voda koukni na vicko od oleje pokud je tam bila vrstva jde ti voda do oleje tudiz je bud zesneni ood hlavou v haji nebo praskla hlava, kolikto ma najeto mozna proto to nekdo prodal.
Květen 14, 20205 r Tak uz to ma najazdene daky ten piatok cca 310 000km Takze v servise to bolo takto 1x vymenili prirubu chladica (bolo to evidentne ze to ide odtial) 2x vraj mechanik zabudol dat sponu (vravim si ok, bolo to vidiet ze to ide zas odtial) 3x uz troska nasrany som im to tam zaviezol, vymenili celu hadicu, mechanik vravel ze zrejme tlakuje motor, ze to bude asi tesnenie Tak som ho zobral a jazdim dalej, kontroloval som stav kvapaliny, mam za sebou cca 500km, zatial nezmizla ani kvapka kvapaliny taktiez ani nic nie je pod autom.
Červenec 23, 20205 r Zdravím, koupil jsem si octavii a řeším úbytek vody. Jednou se mi rozsvítila kontrolka tak jsem zastavil voda byla lehce pod ryskou tak jsem dolil. Následně jsem zjistil že v hadičce co vede od chladiče ( malá přepadová ) je dírka tak jsem jí vyměnil. Po výměně se mi kontrolka rozsvítí při každé jízdě voda je vždy pod ryskou po otevření se voda vrátí do nádobky. Olej ve vodě není, olej nepřibývá, teplota na budíkách po zahřátí konstantních 90 stupňů. Motor jede celkem normálně jen se mi občas stává když jedu skoro bez plynu a pak ( lehce ) přidám tak jako by vynechal jeden válec ( propad ) to samý se my stávalo když jsem jel rychlejc po dálnici konstantní rychlostí že mi občas jako by vynechal. Ale to by mohl asi dělat nějaký vstřik nebo ? Jinak voda se mi moc neztrácí vždy když chci dolít tak se voda vrátí a kolikrát není ani co dolévat. Taky se mi i stalo že jsem zastavil po nějaký době od rozsvícení kontrolky a vody bylo dost ( normálně ) , větráky běželi tak to mi úplně nepřijde jako těsnění pod hlavou (nebo ? ). Hadice jsou tvrdší ale neměl jsem s kým porovnat. Motor bez dpf kód BXE. Čím by to případně mohlo být ? Má tento typ motoru chladič egru ? Za tím jsem vyměnil jen víčko expanzní nádobky, je v nádobce jak je přepadová hadička nějaký ventilek ? V nádobce kolem přepadu se mi tvoří malinký bublinky. Je tato závada skrytá závada ( pro případnou reklamaci ) ? Co případně při výměně těsnění nezapomenout udělat ( vyměnit ). Přebrousit a o tlakovat hlavu je třeba brousit i blok ? Dává se potom těsnění s vetší tloušťkou ? Rozvody byli měněny před 20000 Km mám nechat nebo radši dát nové jakou značku ? Za případné rady, nápady, postřehy, atd. Děkuji ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.