Publikováno Leden 8, 200916 r Mám problém s kontrolkou mazání...olej je doplněný,je ho tam dost,ale prostě jednou za čas se mi kontrolka rozsvítí,klasika,začne blikat pípne to, někdy to zůstane až do vypnutí motoru,někdy zhasne sama.Zastavím vypnu motor,jedu a už se nerozsvítí. Na začátku co začli padat teploty,už kolem listopadu prosince,tak se to objevilo poprvé hned zhaslo,s příchodem větších mrazů je tento jev častější...(motor SDI) Máte někdo aspon podobné zkušenosti,myslíte že je to opravdu zimou... snad tu toto téma nikde není a nedostanu céres...(hledal jsem) Upraveno Leden 8, 200916 r od kjubas
Leden 9, 200916 r Len taka blbost akej farby je kontrolka oranzova alebo cervena? Dneska mi to udelalo take. Vypl jsem zapalovani a znovu nastartoval a zhaslo to. Co to muze byt? 1,9tdi,agr,66kw
Leden 9, 200916 r Mám problém s kontrolkou mazání...olej je doplněný,je ho tam dost,ale prostě jednou za čas se mi kontrolka rozsvítí,klasika,začne blikat pípne to, někdy to zůstane až do vypnutí motoru,někdy zhasne sama.Zastavím vypnu motor,jedu a už se nerozsvítí. Na začátku co začli padat teploty,už kolem listopadu prosince,tak se to objevilo poprvé hned zhaslo,s příchodem větších mrazů je tento jev častější...(motor SDI)Máte někdo aspon podobné zkušenosti,myslíte že je to opravdu zimou... snad tu toto téma nikde není a nedostanu céres...(hledal jsem) pokial bi si mal naozaj maly tlak oleja, problem bi sa mal prejavovt zo stupajucimi teplotami ovzdusia(olej je za studena hustejsi a cerpadlo lahsie vyvinie pracovny tlak.)Kedze tebe sa to s prichodom zimy zhorsuje skor to bude nieco s cidlom alebo kabelazou.-tiez mam SDI a nieco podobne som este neriesil. Zle cidlo odhali najlahsie VAG.
Leden 9, 200916 r Autor hmmm...dnes to bylo pořád,olej tam je jak jsem psal...asi 4-5krát jsem startoval pokaždý se to rozsvítilo,dnes to ale vydrželo vždy do vypnutí,jen jednou to zhaslo a pak ale znovu a opět do zhasnutí motoru. Je mi jasný že to musim dát na vag,asi se domluvím se strejdou.. jen doufám že to bude nějaké to špatné čidlo nebo tak,protože to potřebuju aspon ke strejdovy dostat..oleje tam dost,tak tomu snad nic nemůžu udělat Táké máš SDi jo?...a jak jsi spokojen(já spíše nespokojen)? Upraveno Leden 9, 200916 r od kjubas
Leden 9, 200916 r Sdi nemam preto, ze by som ho nejak preferoval,ale mam ho s toho dôvodu,ze jeden pan mi pravidelne "zabudal" vyplacat mzdu v plnej vyske,takze miesto toho aby mi splacal 2tisicky mesacne, ma vyplatil autom.Pôvodne som ho chcel predat,ale nakoniec mi nejako prischlo.Podla mna je to auto,ktore ti nemoze nic ponuknut,ale na druhej strane sa tam ani nema co po...... zatial si ho nechavam kôli nizkym prevadzkovym nakladom a relativne slusnej spolahlivosti.No pokial ma v buducnosti nejakly dlznik zase bude chciet vyplatit nejakym "1.9 TDI-PD 96kw", urcite nebudem protestovat.
Leden 9, 200916 r Mám problém s kontrolkou mazání...olej je doplněný,je ho tam dost,ale prostě jednou za čas se mi kontrolka rozsvítí,klasika,začne blikat pípne to, někdy to zůstane až do vypnutí motoru,někdy zhasne sama.Zastavím vypnu motor,jedu a už se nerozsvítí. Na začátku co začli padat teploty,už kolem listopadu prosince,tak se to objevilo poprvé hned zhaslo,s příchodem větších mrazů je tento jev častější...(motor SDI)Máte někdo aspon podobné zkušenosti,myslíte že je to opravdu zimou... snad tu toto téma nikde není a nedostanu céres...(hledal jsem) Ak je v poriadku snimac tlaku oleja, je tu este moznost, ze ti blbne pretlakovy ventil(moze sa pod neho dostat necistota a po vypnuti motora pri klesnuti tlaku sa prajavi konstantna sila pritlaku ventilu, ktora necistotu vytlaci resp.rozlisuje).V hlavnom olejovom kanali je este obtokovy ventil(pre pripad zaneseneho filtra),ale pri jeho nefunkcnosti a zanesenom filtri by tlak stupol a nemala by to hlasit kontrolka tlaku.Okrem testovania na VAG ,by som skusil aj meranie tlaku oleja externym manometrom-dozvies sa realny tlak v tvojom motori a mozes to porovnat z tabulkovymi hodnotami urcenymi pre dany tip motora.
Leden 10, 200916 r Autor Ja se na vag dostanu nejdriv příští týden. Doufám že nic nepodělam něž se tam dostanu,dnes sem jel asi 10km a za celou dobu nic..to s tou nečistotou mi přejde hodně pravděpodobné,i tím že je to varování(blikání kontrolky) velmi nepravidelné,vždy třeba když auto stojí přes noc,tak kontrolka se rozsvítí třeba po delší době. Ale co s tím,nemám možnost nějak změřit tlak atd. to bude chtít asi servis,už budu mít 15000km na interval pro výměnu oleje,mohl bych to spojit asi...
Leden 10, 200916 r Jak píše Indi,bývají problémy se sacími koši,ale hlavně u 1,8 turbo.Dokonce až tak,že celý spodek je pěkně celý zakarbonován
Leden 19, 200916 r Autor Tak už je to déle jak týden v pohodě,zachvilku se bude měnit olej,takže uvidíme co pak,ale typoval bych to,jak jste psaly, na tu nečistotu. Uvidíme po výměně.Každopádně dík za pomoc!
Leden 19, 200916 r Tak už je to déle jak týden v pohodě,zachvilku se bude měnit olej,takže uvidíme co pak,ale typoval bych to,jak jste psaly, na tu nečistotu. Uvidíme po výměně.Každopádně dík za pomoc! Byť tebou, pokiaľ ideš meniť olej, dal by som si tu námahu a zhodil vaňu a pozrel ten sací kôš ako písal Indi a Cosby. Ľahko sa ti môže stať, že vymeníš olej a o par 100 km pojde nový olej opäť vonku, lebo ten problem sa bude stupňovať a rozhodneš sa vyčistiť ten sací kôš,...
Leden 19, 200916 r Autor Máš pravdu,bylo by to zbytečný,kdyby se to vrátilo zas vypouštět olej. Kouknu na to! Díky!
Leden 25, 200916 r Autor Zatím vše vpořádku...olej se trochu odkládá,ale během tohoto a nebo příštího týdne by se to mělo udělat...tak pak dám vědět pokud něco spozoruju!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.