Přejít na obsah

MAXIDOT a Xenony (nové auto)


Res5ekt

Doporučené příspěvky

MAXIDOT ?? chyba?

Zdravím :help: dneska jsem si odvezl z autosalonu novou Octavii II 2.0Tdi Elegance plus Elegance packet II. a jen co jsem vyjel a prekrocil rychlost 30km/h mi naskakuje varovani prekroceni rychlosti = na benzince jsem restartoval na default maxidot a zkontroloval i zimni vyrovani rychlosti a je nastavene na 190km/h a stejne porad naskakuje varovani jakmile zastavim (rozjedu se a prekrocim 30km/h) moc me to stve jelikoz ve meste to obtezuje

Xenony

(na benzince jsem zjistil ze jsou symetricky zamlzene v dolni casti ) (v autosalonu pri prevzeti bylo vse OK teplota uvnitr 20° salonu a jamile jsem dojel po 50km k benzince vsim sem si ze jsou takto symetricky zamlzene)je to tim ze zmena teploty z autosalonu +20°; a venku bylo -15° muze toto zbusobit?

Zajimave bylo jak to bylo symetricky jiz zamrzle uvnitr.

Moc diky za radu. Octavia II elegance najeto 79km kol5

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

o překročení si přečti prvně návod k obsluze!!!

U xenonů by se to stát nemělo.Bude-li to přetrvávat,reklamuj

maxidot :palec2: si mě uklidnil (ja sem nadšeně jel hned domu z autosalonu) jj nadšení :-) :prc: jako z prvního sexu :-) asi to tak bude, přečetl jsem si návod . Zítra vytáhnu miláška na projízdku a zkusim porýpat varování rychlosti. To by mě nenapadlo že to má dvojí varování )ZIMNÍ GUMY, a rychlost na město, tuto funkci okamžitě vypnu , je úplně k ničemu.

xenony: no uvidime casem (snad to bylo jen tim obrovskym rozdilem teplot) a je to "syrove funglovka" (taky to pred predanim tlakovou hadici umývali)

post-28747-1231530918_thumb.jpg

Editováno: , autor: Res5ekt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
maxidot :palec2: si mě uklidnil (ja sem nadšeně jel hned domu z autosalonu) jj nadšení :-) :prc: jako z prvního sexu :-) asi to tak bude, přečetl jsem si návod . Zítra vytáhnu miláška na projízdku a zkusim porýpat varování rychlosti. To by mě nenapadlo že to má dvojí varování )ZIMNÍ GUMY, a rychlost na město, tuto funkci okamžitě vypnu , je úplně k ničemu.

xenony: no uvidime casem (snad to bylo jen tim obrovskym rozdilem teplot) a je to "syrove funglovka" (taky to pred predanim tlakovou hadici umývali)

Mlžení pomalu ustupuje , v jednom světle skoro není a v druhém malinko :-) ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

maxidot :palec2: si mě uklidnil (ja sem nadšeně jel hned domu z autosalonu) jj nadšení :-) :prc: jako z prvního sexu :-) asi to tak bude, přečetl jsem si návod . Zítra vytáhnu miláška na projízdku a zkusim porýpat varování rychlosti. To by mě nenapadlo že to má dvojí varování )ZIMNÍ GUMY, a rychlost na město, tuto funkci okamžitě vypnu , je úplně k ničemu.

xenony: no uvidime casem (snad to bylo jen tim obrovskym rozdilem teplot) a je to "syrove funglovka" (taky to pred predanim tlakovou hadici umývali)

To varování není na město, to se dá nastavit na jakoukoliv rychlost, jen si někdo hrál s páčkou a nastavil to na palubáku - když budeš přecvakávat mezi jednotlivýma údajema na pal. PC, dojeď na rychlostí varování a dlouze podrž to spodní tlačítko na pravé páčce a vynuluje se to, myslím.

A xena by se neměla mlžit ani po mytí WAPkou, tam je někde chyba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale zamlžit se to přeci může? proč by nemohlo??? to s tím, že je to xenon snad nemá nic společného... :help: jinak to nastavení rychlostního varování jsi popsal přesně... když to dlouze podržíš, tak to začne blikat a kolébkou nastavíš dvě čárky a je po varování! ;) hh

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj nejsou vodotěsný

a když pak po roce užívání vytáhneš u passatu jednotku která je vespod světla tak zjistíš je je celá vyžraná a pak zjistíš že až odejde tak tě to bude stát NORMÁLNĚ 8500,-

aspon že u OII to dali trošku víš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No můj passat má 3 roky a jednotky jak nové a to se mi jedno světlo rosilo.Rozdělal jsem ho,vysušil,oblepil znova Terosonem,krytky žárovek a xenonů jsem přetěsnil(na stávající těsnění jsem dal silikón) a zatím OK.

Kamarádovi jsem taky na 3 roky starém Passatu měl před 3 mi dny výbojky,jedno světlo se mu taky rosilo a jednotky taky OK,bez známěk koroze na tišťáku a pod.Ale je fakt,že na Superbu jsem viděl jednotku co měla tiš´ták dost narušen

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, větrací kanálky sice maj, ale jako přátelé, ruku na srdce, jak by se tímhle větracím kanálkem dostala dovnitř do světla vlhkost? meju auto už pátým rokem vysokotlakou wapkou a stojím si za svým, že lampy musí být vodotěsné. alespoň ty moje jsou, protože za ty léta se mi nezamlžily ani jednou. a že vlhkost vevnitř nemá vliv na životnost, to je zas jeden z alibismů škodovky, stejně jako se spotřebou oleje, která třeba u mě začíná být docela problemtická, protože každých 5tis km dolejvám 0,5l a to jezdím ted v zimě hodně volně...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ohledně té spotřeby oleje...řikal mi zrovna před nedavnem známej co má 1.9TDI-PD 77kw v Passatu(MR2007),že mu to žere tak olej,že ho prakticky mezi výměnami znova vymění...prý doleje za těch 30.000km minimálně 3L....a to to má rok a půl starý a najeto když jsem s nim naposledy mluvil měl něco přes 60.000km.

Já co měl už měl několik OII z 1.9TDI-PD 77kw nebo i u starých Passatů 1.9TDI-PD 96kw,tak jsem nikdy nedolejval mezi výměnami více jak 1L(u Passatu s intervalem po 50.000km to bylo max.1,5L)..Vždy ten motor žral víc když byl novej a pak se to tak do 20.000km uklidnilo.....Vždy při výměně oleje tam šoupnu do kufru novou jednolitrovku a stačí jim to vždy do další výměny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, větrací kanálky sice maj, ale jako přátelé, ruku na srdce, jak by se tímhle větracím kanálkem dostala dovnitř do světla vlhkost? meju auto už pátým rokem vysokotlakou wapkou a stojím si za svým, že lampy musí být vodotěsné. alespoň ty moje jsou, protože za ty léta se mi nezamlžily ani jednou. a že vlhkost vevnitř nemá vliv na životnost, to je zas jeden z alibismů škodovky, stejně jako se spotřebou oleje, která třeba u mě začíná být docela problemtická, protože každých 5tis km dolejvám 0,5l a to jezdím ted v zimě hodně volně...

Vím jak to myslíš. Zepředu do nich nenateče, ale světla vodotěsná rozhodně nejsou. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, větrací kanálky sice maj, ale jako přátelé, ruku na srdce, jak by se tímhle větracím kanálkem dostala dovnitř do světla vlhkost? meju auto už pátým rokem vysokotlakou wapkou a stojím si za svým, že lampy musí být vodotěsné. alespoň ty moje jsou, protože za ty léta se mi nezamlžily ani jednou. a že vlhkost vevnitř nemá vliv na životnost, to je zas jeden z alibismů škodovky, stejně jako se spotřebou oleje, která třeba u mě začíná být docela problemtická, protože každých 5tis km dolejvám 0,5l a to jezdím ted v zimě hodně volně...

Je zajímavé, že u sebe taky pozoruji zvýšenou spotřebu oleje, což mi v zimě přijde divné...ale jak říkáš, v návodu je že až 1l /1000 km je normál, takže jsou z obliga..

A se světlama jsme na tom stejně :palec:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je zajímavé, že u sebe taky pozoruji zvýšenou spotřebu oleje, což mi v zimě přijde divné...ale jak říkáš, v návodu je že až 1l /1000 km je normál, takže jsou z obliga..

A se světlama jsme na tom stejně :palec:

1l na pouhych 1000km to je teda sileny, to sem ani nevedel..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...