Res5ekt Vloženo 9. leden 2009 Sdílet Vloženo 9. leden 2009 MAXIDOT ?? chyba? Zdravím dneska jsem si odvezl z autosalonu novou Octavii II 2.0Tdi Elegance plus Elegance packet II. a jen co jsem vyjel a prekrocil rychlost 30km/h mi naskakuje varovani prekroceni rychlosti = na benzince jsem restartoval na default maxidot a zkontroloval i zimni vyrovani rychlosti a je nastavene na 190km/h a stejne porad naskakuje varovani jakmile zastavim (rozjedu se a prekrocim 30km/h) moc me to stve jelikoz ve meste to obtezuje Xenony (na benzince jsem zjistil ze jsou symetricky zamlzene v dolni casti ) (v autosalonu pri prevzeti bylo vse OK teplota uvnitr 20° salonu a jamile jsem dojel po 50km k benzince vsim sem si ze jsou takto symetricky zamlzene)je to tim ze zmena teploty z autosalonu +20°; a venku bylo -15° muze toto zbusobit? Zajimave bylo jak to bylo symetricky jiz zamrzle uvnitr. Moc diky za radu. Octavia II elegance najeto 79km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 9. leden 2009 Sdílet Vloženo 9. leden 2009 o překročení si přečti prvně návod k obsluze!!! U xenonů by se to stát nemělo.Bude-li to přetrvávat,reklamuj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 9. leden 2009 Sdílet Vloženo 9. leden 2009 ty brdo najeto cca 79 km a o II zrala na generalku.... reklamuj a je to a nedej se ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Res5ekt Vloženo 9. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 9. leden 2009 (editace) o překročení si přečti prvně návod k obsluze!!!U xenonů by se to stát nemělo.Bude-li to přetrvávat,reklamuj maxidot si mě uklidnil (ja sem nadšeně jel hned domu z autosalonu) jj nadšení :-) jako z prvního sexu :-) asi to tak bude, přečetl jsem si návod . Zítra vytáhnu miláška na projízdku a zkusim porýpat varování rychlosti. To by mě nenapadlo že to má dvojí varování )ZIMNÍ GUMY, a rychlost na město, tuto funkci okamžitě vypnu , je úplně k ničemu. xenony: no uvidime casem (snad to bylo jen tim obrovskym rozdilem teplot) a je to "syrove funglovka" (taky to pred predanim tlakovou hadici umývali) Editováno: 9. leden 2009, autor: Res5ekt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Res5ekt Vloženo 27. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2009 maxidot si mě uklidnil (ja sem nadšeně jel hned domu z autosalonu) jj nadšení :-) jako z prvního sexu :-) asi to tak bude, přečetl jsem si návod . Zítra vytáhnu miláška na projízdku a zkusim porýpat varování rychlosti. To by mě nenapadlo že to má dvojí varování )ZIMNÍ GUMY, a rychlost na město, tuto funkci okamžitě vypnu , je úplně k ničemu.xenony: no uvidime casem (snad to bylo jen tim obrovskym rozdilem teplot) a je to "syrove funglovka" (taky to pred predanim tlakovou hadici umývali) Mlžení pomalu ustupuje , v jednom světle skoro není a v druhém malinko :-) ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 maxidot si mě uklidnil (ja sem nadšeně jel hned domu z autosalonu) jj nadšení :-) jako z prvního sexu :-) asi to tak bude, přečetl jsem si návod . Zítra vytáhnu miláška na projízdku a zkusim porýpat varování rychlosti. To by mě nenapadlo že to má dvojí varování )ZIMNÍ GUMY, a rychlost na město, tuto funkci okamžitě vypnu , je úplně k ničemu.xenony: no uvidime casem (snad to bylo jen tim obrovskym rozdilem teplot) a je to "syrove funglovka" (taky to pred predanim tlakovou hadici umývali) To varování není na město, to se dá nastavit na jakoukoliv rychlost, jen si někdo hrál s páčkou a nastavil to na palubáku - když budeš přecvakávat mezi jednotlivýma údajema na pal. PC, dojeď na rychlostí varování a dlouze podrž to spodní tlačítko na pravé páčce a vynuluje se to, myslím. A xena by se neměla mlžit ani po mytí WAPkou, tam je někde chyba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 ale zamlžit se to přeci může? proč by nemohlo??? to s tím, že je to xenon snad nemá nic společného... jinak to nastavení rychlostního varování jsi popsal přesně... když to dlouze podržíš, tak to začne blikat a kolébkou nastavíš dvě čárky a je po varování! hh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 protože by lampy měly bejt vodotěsný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 Tak tak, a je jedno jestli to jsou xena nebo obyč, ale vlhkost by se do nich dostávat neměla, neb to je začátek jejich konce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Nešiřte zbytečně fámy pánové... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Světla teda rozhodně vodotěsná nejsou, mají větrací kanálky, které jsou zakončené gumovým kolénkem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 hh... já jsem si to myslel... když jsem měl ty lampy venku, tak jsem ty kolínka viděl! hihihi... prej vodotěsnýýýý!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr07 Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Než by to rosení vyřešily,to je lepší napsat do návodu,že je to normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 30. leden 2009 Sdílet Vloženo 30. leden 2009 hh... já jsem si to myslel... když jsem měl ty lampy venku, tak jsem ty kolínka viděl! hihihi... prej vodotěsnýýýý!!! A žeš to nenapsal hned Pořád si myslím, že po mytí WAPkou by se rosit neměla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 30. leden 2009 Sdílet Vloženo 30. leden 2009 jj nejsou vodotěsný a když pak po roce užívání vytáhneš u passatu jednotku která je vespod světla tak zjistíš je je celá vyžraná a pak zjistíš že až odejde tak tě to bude stát NORMÁLNĚ 8500,- aspon že u OII to dali trošku víš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 30. leden 2009 Sdílet Vloženo 30. leden 2009 No můj passat má 3 roky a jednotky jak nové a to se mi jedno světlo rosilo.Rozdělal jsem ho,vysušil,oblepil znova Terosonem,krytky žárovek a xenonů jsem přetěsnil(na stávající těsnění jsem dal silikón) a zatím OK. Kamarádovi jsem taky na 3 roky starém Passatu měl před 3 mi dny výbojky,jedno světlo se mu taky rosilo a jednotky taky OK,bez známěk koroze na tišťáku a pod.Ale je fakt,že na Superbu jsem viděl jednotku co měla tiš´ták dost narušen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 30. leden 2009 Sdílet Vloženo 30. leden 2009 já jsem měnil 2x passat, 3 x audi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 31. leden 2009 Sdílet Vloženo 31. leden 2009 no, větrací kanálky sice maj, ale jako přátelé, ruku na srdce, jak by se tímhle větracím kanálkem dostala dovnitř do světla vlhkost? meju auto už pátým rokem vysokotlakou wapkou a stojím si za svým, že lampy musí být vodotěsné. alespoň ty moje jsou, protože za ty léta se mi nezamlžily ani jednou. a že vlhkost vevnitř nemá vliv na životnost, to je zas jeden z alibismů škodovky, stejně jako se spotřebou oleje, která třeba u mě začíná být docela problemtická, protože každých 5tis km dolejvám 0,5l a to jezdím ted v zimě hodně volně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 31. leden 2009 Sdílet Vloženo 31. leden 2009 Ohledně té spotřeby oleje...řikal mi zrovna před nedavnem známej co má 1.9TDI-PD 77kw v Passatu(MR2007),že mu to žere tak olej,že ho prakticky mezi výměnami znova vymění...prý doleje za těch 30.000km minimálně 3L....a to to má rok a půl starý a najeto když jsem s nim naposledy mluvil měl něco přes 60.000km. Já co měl už měl několik OII z 1.9TDI-PD 77kw nebo i u starých Passatů 1.9TDI-PD 96kw,tak jsem nikdy nedolejval mezi výměnami více jak 1L(u Passatu s intervalem po 50.000km to bylo max.1,5L)..Vždy ten motor žral víc když byl novej a pak se to tak do 20.000km uklidnilo.....Vždy při výměně oleje tam šoupnu do kufru novou jednolitrovku a stačí jim to vždy do další výměny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 31. leden 2009 Sdílet Vloženo 31. leden 2009 no, větrací kanálky sice maj, ale jako přátelé, ruku na srdce, jak by se tímhle větracím kanálkem dostala dovnitř do světla vlhkost? meju auto už pátým rokem vysokotlakou wapkou a stojím si za svým, že lampy musí být vodotěsné. alespoň ty moje jsou, protože za ty léta se mi nezamlžily ani jednou. a že vlhkost vevnitř nemá vliv na životnost, to je zas jeden z alibismů škodovky, stejně jako se spotřebou oleje, která třeba u mě začíná být docela problemtická, protože každých 5tis km dolejvám 0,5l a to jezdím ted v zimě hodně volně... Vím jak to myslíš. Zepředu do nich nenateče, ale světla vodotěsná rozhodně nejsou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 2. Únor 2009 Sdílet Vloženo 2. Únor 2009 no, větrací kanálky sice maj, ale jako přátelé, ruku na srdce, jak by se tímhle větracím kanálkem dostala dovnitř do světla vlhkost? meju auto už pátým rokem vysokotlakou wapkou a stojím si za svým, že lampy musí být vodotěsné. alespoň ty moje jsou, protože za ty léta se mi nezamlžily ani jednou. a že vlhkost vevnitř nemá vliv na životnost, to je zas jeden z alibismů škodovky, stejně jako se spotřebou oleje, která třeba u mě začíná být docela problemtická, protože každých 5tis km dolejvám 0,5l a to jezdím ted v zimě hodně volně... Je zajímavé, že u sebe taky pozoruji zvýšenou spotřebu oleje, což mi v zimě přijde divné...ale jak říkáš, v návodu je že až 1l /1000 km je normál, takže jsou z obliga.. A se světlama jsme na tom stejně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pásovec Vloženo 2. Únor 2009 Sdílet Vloženo 2. Únor 2009 Tak nevím, čím to může být, ale u mého passáta (2007) jsem zatím za cca 7000tis km, co jsem s ním najezdil nedoléval ani kapku. A to jsem ho kupoval ojetého. Motor 2.0tdi, BMP, DPF. Není to náhodou stylem jízdy a zacházením? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 3. Únor 2009 Sdílet Vloženo 3. Únor 2009 Je zajímavé, že u sebe taky pozoruji zvýšenou spotřebu oleje, což mi v zimě přijde divné...ale jak říkáš, v návodu je že až 1l /1000 km je normál, takže jsou z obliga..A se světlama jsme na tom stejně 1l na pouhych 1000km to je teda sileny, to sem ani nevedel.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 3. Únor 2009 Sdílet Vloženo 3. Únor 2009 Omlouvám se, nějak jsem si to blbě vsugeroval, je tam 0,5 l/1000 km (jen v záběhu víc), takže to není tak drastické, ale i tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 7. Únor 2009 Sdílet Vloženo 7. Únor 2009 To rosení - to bude stejně jen kondenzace díky rozdílu teplot vně a uvnitř světel - hlavně při mytí, kdy je voda studenější/teplejší než vzduch a díky tomu je teplota uvnitř a vně světla jiná, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.