Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

MAXIDOT ?? chyba?

Zdravím :help: dneska jsem si odvezl z autosalonu novou Octavii II 2.0Tdi Elegance plus Elegance packet II. a jen co jsem vyjel a prekrocil rychlost 30km/h mi naskakuje varovani prekroceni rychlosti = na benzince jsem restartoval na default maxidot a zkontroloval i zimni vyrovani rychlosti a je nastavene na 190km/h a stejne porad naskakuje varovani jakmile zastavim (rozjedu se a prekrocim 30km/h) moc me to stve jelikoz ve meste to obtezuje

Xenony

(na benzince jsem zjistil ze jsou symetricky zamlzene v dolni casti ) (v autosalonu pri prevzeti bylo vse OK teplota uvnitr 20° salonu a jamile jsem dojel po 50km k benzince vsim sem si ze jsou takto symetricky zamlzene)je to tim ze zmena teploty z autosalonu +20°; a venku bylo -15° muze toto zbusobit?

Zajimave bylo jak to bylo symetricky jiz zamrzle uvnitr.

Moc diky za radu. Octavia II elegance najeto 79km kol5

o překročení si přečti prvně návod k obsluze!!!

U xenonů by se to stát nemělo.Bude-li to přetrvávat,reklamuj

ty brdo najeto cca 79 km a o II zrala na generalku....

reklamuj a je to a nedej se ... :p

  • Autor
o překročení si přečti prvně návod k obsluze!!!

U xenonů by se to stát nemělo.Bude-li to přetrvávat,reklamuj

maxidot :palec2: si mě uklidnil (ja sem nadšeně jel hned domu z autosalonu) jj nadšení :-) :prc: jako z prvního sexu :-) asi to tak bude, přečetl jsem si návod . Zítra vytáhnu miláška na projízdku a zkusim porýpat varování rychlosti. To by mě nenapadlo že to má dvojí varování )ZIMNÍ GUMY, a rychlost na město, tuto funkci okamžitě vypnu , je úplně k ničemu.

xenony: no uvidime casem (snad to bylo jen tim obrovskym rozdilem teplot) a je to "syrove funglovka" (taky to pred predanim tlakovou hadici umývali)

post-28747-1231530918_thumb.jpg

Upraveno od Res5ekt

  • 3 týdny později...
  • Autor
maxidot :palec2: si mě uklidnil (ja sem nadšeně jel hned domu z autosalonu) jj nadšení :-) :prc: jako z prvního sexu :-) asi to tak bude, přečetl jsem si návod . Zítra vytáhnu miláška na projízdku a zkusim porýpat varování rychlosti. To by mě nenapadlo že to má dvojí varování )ZIMNÍ GUMY, a rychlost na město, tuto funkci okamžitě vypnu , je úplně k ničemu.

xenony: no uvidime casem (snad to bylo jen tim obrovskym rozdilem teplot) a je to "syrove funglovka" (taky to pred predanim tlakovou hadici umývali)

Mlžení pomalu ustupuje , v jednom světle skoro není a v druhém malinko :-) ...

maxidot :palec2: si mě uklidnil (ja sem nadšeně jel hned domu z autosalonu) jj nadšení :-) :prc: jako z prvního sexu :-) asi to tak bude, přečetl jsem si návod . Zítra vytáhnu miláška na projízdku a zkusim porýpat varování rychlosti. To by mě nenapadlo že to má dvojí varování )ZIMNÍ GUMY, a rychlost na město, tuto funkci okamžitě vypnu , je úplně k ničemu.

xenony: no uvidime casem (snad to bylo jen tim obrovskym rozdilem teplot) a je to "syrove funglovka" (taky to pred predanim tlakovou hadici umývali)

To varování není na město, to se dá nastavit na jakoukoliv rychlost, jen si někdo hrál s páčkou a nastavil to na palubáku - když budeš přecvakávat mezi jednotlivýma údajema na pal. PC, dojeď na rychlostí varování a dlouze podrž to spodní tlačítko na pravé páčce a vynuluje se to, myslím.

A xena by se neměla mlžit ani po mytí WAPkou, tam je někde chyba.

ale zamlžit se to přeci může? proč by nemohlo??? to s tím, že je to xenon snad nemá nic společného... :help: jinak to nastavení rychlostního varování jsi popsal přesně... když to dlouze podržíš, tak to začne blikat a kolébkou nastavíš dvě čárky a je po varování! ;) hh

protože by lampy měly bejt vodotěsný

Tak tak, a je jedno jestli to jsou xena nebo obyč, ale vlhkost by se do nich dostávat neměla, neb to je začátek jejich konce.

Nešiřte zbytečně fámy pánové...

Světla teda rozhodně vodotěsná nejsou, mají větrací kanálky, které jsou zakončené gumovým kolénkem ;)

hh... já jsem si to myslel... když jsem měl ty lampy venku, tak jsem ty kolínka viděl! ;) hihihi... prej vodotěsnýýýý!!! lol

Než by to rosení vyřešily,to je lepší napsat do návodu,že je to normální. ;)

hh... já jsem si to myslel... když jsem měl ty lampy venku, tak jsem ty kolínka viděl! ;) hihihi... prej vodotěsnýýýý!!! lol

A žeš to nenapsal hned :doh

Pořád si myslím, že po mytí WAPkou by se rosit neměla.

jj nejsou vodotěsný

a když pak po roce užívání vytáhneš u passatu jednotku která je vespod světla tak zjistíš je je celá vyžraná a pak zjistíš že až odejde tak tě to bude stát NORMÁLNĚ 8500,-

aspon že u OII to dali trošku víš.

No můj passat má 3 roky a jednotky jak nové a to se mi jedno světlo rosilo.Rozdělal jsem ho,vysušil,oblepil znova Terosonem,krytky žárovek a xenonů jsem přetěsnil(na stávající těsnění jsem dal silikón) a zatím OK.

Kamarádovi jsem taky na 3 roky starém Passatu měl před 3 mi dny výbojky,jedno světlo se mu taky rosilo a jednotky taky OK,bez známěk koroze na tišťáku a pod.Ale je fakt,že na Superbu jsem viděl jednotku co měla tiš´ták dost narušen

já jsem měnil 2x passat, 3 x audi

no, větrací kanálky sice maj, ale jako přátelé, ruku na srdce, jak by se tímhle větracím kanálkem dostala dovnitř do světla vlhkost? meju auto už pátým rokem vysokotlakou wapkou a stojím si za svým, že lampy musí být vodotěsné. alespoň ty moje jsou, protože za ty léta se mi nezamlžily ani jednou. a že vlhkost vevnitř nemá vliv na životnost, to je zas jeden z alibismů škodovky, stejně jako se spotřebou oleje, která třeba u mě začíná být docela problemtická, protože každých 5tis km dolejvám 0,5l a to jezdím ted v zimě hodně volně...

Ohledně té spotřeby oleje...řikal mi zrovna před nedavnem známej co má 1.9TDI-PD 77kw v Passatu(MR2007),že mu to žere tak olej,že ho prakticky mezi výměnami znova vymění...prý doleje za těch 30.000km minimálně 3L....a to to má rok a půl starý a najeto když jsem s nim naposledy mluvil měl něco přes 60.000km.

Já co měl už měl několik OII z 1.9TDI-PD 77kw nebo i u starých Passatů 1.9TDI-PD 96kw,tak jsem nikdy nedolejval mezi výměnami více jak 1L(u Passatu s intervalem po 50.000km to bylo max.1,5L)..Vždy ten motor žral víc když byl novej a pak se to tak do 20.000km uklidnilo.....Vždy při výměně oleje tam šoupnu do kufru novou jednolitrovku a stačí jim to vždy do další výměny.

no, větrací kanálky sice maj, ale jako přátelé, ruku na srdce, jak by se tímhle větracím kanálkem dostala dovnitř do světla vlhkost? meju auto už pátým rokem vysokotlakou wapkou a stojím si za svým, že lampy musí být vodotěsné. alespoň ty moje jsou, protože za ty léta se mi nezamlžily ani jednou. a že vlhkost vevnitř nemá vliv na životnost, to je zas jeden z alibismů škodovky, stejně jako se spotřebou oleje, která třeba u mě začíná být docela problemtická, protože každých 5tis km dolejvám 0,5l a to jezdím ted v zimě hodně volně...

Vím jak to myslíš. Zepředu do nich nenateče, ale světla vodotěsná rozhodně nejsou. ;)

no, větrací kanálky sice maj, ale jako přátelé, ruku na srdce, jak by se tímhle větracím kanálkem dostala dovnitř do světla vlhkost? meju auto už pátým rokem vysokotlakou wapkou a stojím si za svým, že lampy musí být vodotěsné. alespoň ty moje jsou, protože za ty léta se mi nezamlžily ani jednou. a že vlhkost vevnitř nemá vliv na životnost, to je zas jeden z alibismů škodovky, stejně jako se spotřebou oleje, která třeba u mě začíná být docela problemtická, protože každých 5tis km dolejvám 0,5l a to jezdím ted v zimě hodně volně...

Je zajímavé, že u sebe taky pozoruji zvýšenou spotřebu oleje, což mi v zimě přijde divné...ale jak říkáš, v návodu je že až 1l /1000 km je normál, takže jsou z obliga..

A se světlama jsme na tom stejně :palec:

Tak nevím, čím to může být, ale u mého passáta (2007) jsem zatím za cca 7000tis km, co jsem s ním najezdil nedoléval ani kapku. A to jsem ho kupoval ojetého. Motor 2.0tdi, BMP, DPF. Není to náhodou stylem jízdy a zacházením?

Je zajímavé, že u sebe taky pozoruji zvýšenou spotřebu oleje, což mi v zimě přijde divné...ale jak říkáš, v návodu je že až 1l /1000 km je normál, takže jsou z obliga..

A se světlama jsme na tom stejně :palec:

1l na pouhych 1000km to je teda sileny, to sem ani nevedel..

Omlouvám se, nějak jsem si to blbě vsugeroval, je tam 0,5 l/1000 km (jen v záběhu víc), takže to není tak drastické, ale i tak...

To rosení - to bude stejně jen kondenzace díky rozdílu teplot vně a uvnitř světel - hlavně při mytí, kdy je voda studenější/teplejší než vzduch a díky tomu je teplota uvnitř a vně světla jiná, ne?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.