Gerrik Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 Navazují na téma nefunkční topení, a chci se zeptat za jak dlouho vám začne topit fabie 1,2 HTP? Za jak dlouho od nastartování v těhle mrazech? Jde o to že servisáci mi tvrdí že fabie nebude nikdy topit tak dobře jako felicie, prý jim k tomu chybí výkon toho jednoho válce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 ja mam motor plne zohriaty za 4 min plynulej jazdy cca 2000 otacok na 90 stupnov. uplne kuri az po zohriati motora. dovtedy ide vlazny vzduch. ak po odparkovani stojim v zapche a otacky su len na 700-900 plus posuvanie v kolone tak sa motor zohrieva aj 12-15 min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomíno S. Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 Zdar všem, jak píše Carťas,topím taky za chvíli cca do pěti minut.Jinak když se rozfajruje na plný kulky,tak to dlouho nevydržíš a musíš ubírat.Jedniný co je trochu problém a to už mám fábošku několikátou je,že je docela složitý najít nějakou "střední polohu"-buď peče nebo chladí,nic mezi tím..... Tomáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 1,2/40kw Mne sa zahreje na 90 C asi po 4 km jazde po meste, a keď zastavím a dlhšie stojím a vent. na trojke tak ručička teploty trochu zlezie dole asi o 3mm. Vtedy cítit, že aj menej kúri. Jeden valec proste chýba. Z teplota -7C ak naštartujem a nechám auto na volnobeh z vent. nap.na stupeň 1 tak sa auto na 90C neohreje vôbec. Skúšal som to tak nechať cca 20 min a teplota bola stále okolo 70 C, teda ručička nedosiahla stred stupnice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mode Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 holt HTP bolo vyvíjané s filozofiou zníženia strát, čiže teplo chýba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gerrik Vloženo 12. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. leden 2009 Pro jistotu jsem jim řekl at vymění termostat, pokud to nepomůže, tak si budu v autě vozit teplé rukavice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 ve válci to není, už jsem to tady někde psal. Mám 1,4 16 V a feldu 1,3. Obě začnou topit +/- stejně, ale felda se na plný výkon roztopí o poznání dřív. Fabie má v tomto směru pomalejší rozjezd, takže v těchto mrazech se mi občas zdá, že netopí. Řekl bych, že je to dané poměrem mezi primárním a sekundárním okruhem chladící kapaliny. Pokuď je ti av autě zima, tak si pořiď výhřevy sedaček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gerrik Vloženo 12. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. leden 2009 Mně je hlavně zima na ruce Proč se nedělají vyhřívané volanty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 vyhrievané volanty existujú, ale vyrába ich iná automobilka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 To je blbost protože mladá co má Fabii 1,2 tak ta topí po šesti km i v těch mrazech.ZMĚN SERVIS! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 No právě po 6, filcka po 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 Mně je hlavně zima na ruce Proč se nedělají vyhřívané volanty? hele a taková blbá otázka - funguje ti správně přepínání topení - nohy, sklo, hlava? Jestli máš klimu, tak si ještě přes VAG projeď serva topení (cirkulace a směšovací klapka). Pokud by byl špatný termostat, tak bys to poznal podle pomalého náběhu teploty chladící kapaliny (na budíkách) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MildaTuning Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 Zkusenost u fabie htp 40 kw ze to trva docela nezu zacne topit... pripadne pokud se zapne topeni u studeneo motoru tak se snad ani neohreje.. za to moje felda topi daleko driv.. a to i kdyz zapnu topeni u studenenho motoru tak po chvili hned fouka uz teply.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrej.n1 Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 Mňe Fabia kuri dore predtim som mal Feliciu ked to porovnam nepocitujem rozdiel Aj mňe je zima na ruky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 A to je problém říct v práci aby Ti koupili jiné auto než je Fabia? A nebo si kup rukavice a máš to nejlevnější řešení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrej.n1 Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 ROMARIOOO: Fabia je moja a na ruky mi je zima lebo musim rano oškrabavať namrazu na čelnom skle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 TAk jsem se na to dneska zaměřil.. venku -5. Motor se zahřál po cca 10min (asi 4km), foukat vlažný až lehce teplý vzduch začal po cca 7min z toho 2min bylo stání na semaforu. Časový rozdíl oproti Oktě jsem neměřil. Rukavice mě nenapadli nikdy, nevím proč.. volant je koženej a studí no.. na šálu jsem si zvykl, ale rukavice ne.. řídím jednou rukou a střídám to pak nastavím ventlátor na volant a jak se zahřeje je to v pohodě i když pak auto zaparkuju (na krátkou dobu - po startu ukazuje tepl. motoru 50°, ale na volant se dá šáhnout) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 Tak to máš dobry.Já měl na PC dnes ráno minus 15 a ta teplota mi vůbec nechtěla jit nahoru.Vozím ráno děti do školy cca 10 km a teprve po 9km se mi hla ručička na 60 stupnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 MInus 15 doufám už na Jižní Moravě nehrozí každopádně se ti to zahřívá docela dlouho.. nebo taky nejezdíš na "moc plynu" jde o to, že převážnou část začátku trasy jedu do kopce a tak tomu musím trošku dát že.. takže to "točím" do 3-3,5tis ot. a pak teprv další stupeň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 Tak nemužeš asi srovnávat benzin a naftu.Benzin se zahřívá podstatně dřive a já to TDi musim nejdřive probudit k výkonu a ohřát na 80 stupnu...pak využívám 118kW výkonu a Nm naplno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 Já si myslel že to je nafta vs. benzin, ale podle tématu jsem zauvažoval i nad tím, že vozíš děti ráno Fábou HTP a poté přesedláš na Octu.. Teď je jasno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 S Fábkou jezdí mladá a ta už je dávno v práci když já budim děti(to víš zdravotnictvi...) Ale když to porovnávám s tim benzinem tak opravdu ten benzin se dokáže probudit dřiv než nafta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
balki Vloženo 13. leden 2009 Sdílet Vloženo 13. leden 2009 čawelo. chlapci nepomohlo by keby sme dali niečo pred chladič? napr. karton Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 13. leden 2009 Sdílet Vloženo 13. leden 2009 nepomohlo, protože chladič je napojen na sekundární okruch chladící kapaliny. Dokud se to neořeje, tak to do něj stejně neteče. Zakrytí chladiče může mít význam pokud ti špatně funguje termostat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
balki Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 a o čom tu pišeme, nie o zlom termostate? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.