Snovotny Vloženo 12. leden 2009 Vloženo 12. leden 2009 zdravim všechny, před nedávnem jsem u své 1,8 20V typ AGN r.v 98. řešil problém se samovlným chcípáním motoru, kdy nechtěl po té nastartovat. V aut.s. vyčistili pouze škrtící klapku. Po několika diagnostikách, kdy neukazla nmic nebo pouze sporadickou chybu snimače otáček došlo k smovolnému chcípnutí a rozsvícení vykřičníku nechal vůz odtáhnout. Ve 21.00 my byl nabídnut neautorizovaný servis Byla provedena púostupně výměna : hallův snímač, snímač otáček, zapalovací cívka na 2 válci, palivový filtr. Vždy vyměněn 1 díl - testy - opět ta samá chyba. Už se zdálo vše OK. Auto už nechcípá, ale tak cca po 3 týdnech došlo k záškubu a "zaseknutí" plynu. Auto neragovalo vůbec na polohu plynového pedálu. Mírně zpomalovalo, ale stále jelo jaksi zakousnuté. pak opět záškub a zase OK. Vždy když takto se zasekne přijde mi jak když jde na tři válce. Kdž zkusím kolýbkou ručně přidat plyn přijde mi že i v levé horní části dochází k podfukování. Při chodu na tři válce jde takto ručně postupně i vytočit. na diagnostice to hází pouze chybu na čidlo teploty nasávaného vzduch a na čidlo množství nasávaného vzduchu. nevím zda by tato čidla způsobil zaseknutí plynu ale hlavně chod na tři válce. Předem díky za Vaše rady a hlavně nevíte o někom kdo by byl schopen se na to kouknout. Citovat
Snovotny Vloženo 12. leden 2009 Autor Vloženo 12. leden 2009 dik za radu, chtěl jsem také hlavně ověřit jestli to nemá souvislost s předešlým servisem. Nebo je to souhra náhod, že se toho vysypalo v takovém krátkém čase více. Dají se sehnat ta čidla za rozumnou cenu a zvládne je vyměnit laik? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.