Publikováno Leden 12, 200916 r zdravim všechny, před nedávnem jsem u své 1,8 20V typ AGN r.v 98. řešil problém se samovlným chcípáním motoru, kdy nechtěl po té nastartovat. V aut.s. vyčistili pouze škrtící klapku. Po několika diagnostikách, kdy neukazla nmic nebo pouze sporadickou chybu snimače otáček došlo k smovolnému chcípnutí a rozsvícení vykřičníku nechal vůz odtáhnout. Ve 21.00 my byl nabídnut neautorizovaný servis Byla provedena púostupně výměna : hallův snímač, snímač otáček, zapalovací cívka na 2 válci, palivový filtr. Vždy vyměněn 1 díl - testy - opět ta samá chyba. Už se zdálo vše OK. Auto už nechcípá, ale tak cca po 3 týdnech došlo k záškubu a "zaseknutí" plynu. Auto neragovalo vůbec na polohu plynového pedálu. Mírně zpomalovalo, ale stále jelo jaksi zakousnuté. pak opět záškub a zase OK. Vždy když takto se zasekne přijde mi jak když jde na tři válce. Kdž zkusím kolýbkou ručně přidat plyn přijde mi že i v levé horní části dochází k podfukování. Při chodu na tři válce jde takto ručně postupně i vytočit. na diagnostice to hází pouze chybu na čidlo teploty nasávaného vzduch a na čidlo množství nasávaného vzduchu. nevím zda by tato čidla způsobil zaseknutí plynu ale hlavně chod na tři válce. Předem díky za Vaše rady a hlavně nevíte o někom kdo by byl schopen se na to kouknout.
Leden 12, 200916 r Autor dik za radu, chtěl jsem také hlavně ověřit jestli to nemá souvislost s předešlým servisem. Nebo je to souhra náhod, že se toho vysypalo v takovém krátkém čase více. Dají se sehnat ta čidla za rozumnou cenu a zvládne je vyměnit laik?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.