Březen 20, 20169 r Samozřejmě,to jsem jen uvedl příklad,taky mi bylo doporučeno i u escorta do 30mm. To jen že to jde i více než jen 30
Březen 20, 20169 r Jde všechno, ale je třeba si uvědomit,že tu radíme lidem, co většinou vůbec netuší jak to ve finále bude s jejich autem (řešil jsem to samé) co rada to originál, každý si to svoje vychvaluje a stejně nevíš co od toho nakonec čekat... Pokud s autem hodlá někdo jezdit denně po běžných cestách, je těch 30mm na Octavii podle mě ideální kompromis mezi vzhledem a komfortem. Upraveno Březen 20, 20169 r od Stringo
Březen 23, 20169 r Ako ja nenajzdim vela cca 10 000km rocne v zime skoro nejazdene iba sem tam cez vikend a sem tam lyzovacka a ostatok cez leto, aj to je taky mix 65% okresky a 35% dialnice. Zase rozdiel medzi 30 a 40mm nevidim nejak horzne ono aj seriove pruziny budu trosku unavene tak pocitam ze to neklesne tych 40mm ale mozno len 30-35mm. Co mi pisali chlapci co predavaju sport. podvozky ak chcem zachovat co najviac komfortu tak mi odporucili iba pruziny na seriove tlmice so znizenim max tych 40mm, alebo max pevny podvozok (sport. pruziny a tlmice) 30/30.
Březen 23, 20169 r To ti napsali podle mě správně. Když si ale dáš do kalkulačky cenu nových Origo tlumičů a nových sport pružin, dostaneš se na vyšší cenu než za set sport podvozku... Upraveno Březen 23, 20169 r od Stringo
Duben 4, 20169 r Kluci je třeba u štelováku měnit i tyčky stabilizátoru,třeba u fabie rs jsem musel. Co u octavie 2 rs??? Díky
Duben 9, 20169 r Kluci je třeba u štelováku měnit i tyčky stabilizátoru,třeba u fabie rs jsem musel. Co u octavie 2 rs??? Díky Ano je. Jinak pro všechny ostatní... Chápu, že jsme limitováni financemi, které do auta chceme vrážet... Narážím na ten fakt, že jsem rok jezdil na podvozku TAtechnix... Za sebe mohu říci... Už nikdy víc! Tolik zklamání jsem u jednoho produktu snad nezažil(kdyby chtěl někdo popsat podrobné problémy, klidně napíšu do zpráv). Včera jsem se vrátil ze servisu s podvozkem v-maxx(vím, není to H&R - ale kvalitativně a provedením úplně jinde než TAtechnix), výškově a tuhostně stavitelným. Je to minimálně o třídu jinde, úplně odlišně "komfortní" svezení.
Duben 9, 20169 r a co docílíš tyčkama? já mam origo a nemam problém Mam taky v-max -70mm a jsem spokojený, ale chci jít o něco níž měl sem jom na golfu iv a po roce to šlo do kopru.
Duben 9, 20169 r Správný funkčnosti, když to pustíš úplně dolů?Možná se pletu, ale 2 lidi ze 2 servisů mi řekli, že je lepší dát tam zkrácené
Duben 9, 20169 r Já jsem včera dotáhnul modrýho technixe,tak uvidíme. Zase nemůžeš srovnávat podvozek za 5 a za 12 litrů. Tam asi rozdíl musí být znát. Tyčky jsem nebral,tak jsem zvědav
Duben 9, 20169 r Jelikož jsem oboje měl/mám, tak srovnávat můžu. Když teda pominu ty jízdní vlastnosti. Věř mi, že tak nešťastně jak má řešený tlumič a jeho "ukotvení" v těhlici tatechnix, snad ani není možný. Nechal jsem si ho montovat přímo v servisu, kde prodávají tatechnix a i jejich člověk si s tím nevěděl rady a proto jsem přešel na vmaxx. Kdyby se mi s tím podvozkem nedělo to, co se dělo... Nechal bych si ho a ušetřil bych 15k.
Duben 10, 20169 r Mam na aute bilstein a jsem max. spokojenej. Jinak tycky je lepsi menit pokud je snizeni vice jak o 30mm... Upraveno Duben 10, 20169 r od Arlo
Duben 12, 20169 r Chlapi, mám dotaz. Octavia RS II najeto 130tis. Před týdnem jsem měnil komplet podvozek- pružiny+ tlumiče vše originál škoda. Svezení parádní ale chtěl bych to trochu snížit( auto se dost naklání) Pročetl jsem to celé a nejsem z toho moc moudrý Otázka zní: Můžu na nové originál tlumiče OII RS dát pružiny Eibach PRO KIT (navrženy a testovány pro komunikaci s originálními tlumiči) ? ? ?
Duben 12, 20169 r Dat klidne muzes ja to tak mam akorat k tomu mam tlumice bilstein, ale kamos to ma na origo tlumicich a zadny problem. Ty pro kit jsou navrzeny na seriovy podvozek snizi se ti to cca.o 2cm. Pak delaji jeste sport kit a tam uz je to o tusim 35mm a to uz je potreba menit za tlumice se zkracenou pistnici..
Duben 12, 20169 r Já právě uvažuji o těch Pro kit, ty 2cm to bude v pohodě. Tak v tom případě nechce někdo koupit ty moje nové originál Ještě něco počtu ale zřejmě ještě dnes objednám... nějaké tipy kde objednat ?
Duben 12, 20169 r Ja bral ten pro kit na hothatchshop.cz cca. tri roky nazpet je tam meli nejlevneji, ale momentalne to nesleduji tak nevim jestli je nemaj nekde za lepsi price.
Duben 12, 20169 r JJ tak koukám na ten hothatchshop.cz ale už asi 14 dní tam mám objednanou i výztuhu http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-1z-06/podvozek/vyztuhy-karoserie/dx2-vyztuha-karoserie-5993.html a furt nic :-(
Duben 12, 20169 r No ono to trva trosku dyl jelikoz vetsinou pokud neni skladem tak se to objednava a to chvilku trva, ale standart jsem to mel do mesice vzdycky a vsechny veci tam jsou dobra kvalita. Ne jako ta-technix a podobny firmy.. jinak za me bych radeji nez tu vyztuhu vzal spodni rozpernou tyc od eibachu to mi dava vetsi smysl jak zlepsit jizdni vlastnosti. Upraveno Duben 12, 20169 r od Arlo
Duben 12, 20169 r Taky nevím.... nejsem žádný profík jedu spíš pokus-omyl... ale leze to do peněz- viz koupě nových orig tlumičů
Duben 12, 20169 r Ti jo, já to řešil před půl rokem. Když jsem si spočítal origo RS podvozek byl jsem ještě dražší než s AP sportovním podvozkem...
Duben 13, 20169 r No já platil v autorizovaném servisu za 1ks přední tlumič cca 1100kč zadní cca 2000Kč kus plus pružiny zadní 1400Kč kus a přední kolem 1000Kč. Teda celkem 9000Kč + nějaký ten silentblok a práce. No žádná levná sranda to nebyla. Ale jízda nesrovnatelná a to v podstatě autu původně nic nebylo a mělo najeto 125tis. ale já chtěl podvozek nový. A v kombinace s novými pneumatikami to drží jako prase :-) No když to tak píšu a počítám tak asi raději zůstanu u toho originálu než zase vyhodit 4tis za Eibach Proo kit. Ono to v té škodovce postavili dobře, ale musí to být vše nové- pak je to panečku svezení Upraveno Duben 13, 20169 r od FFLIP3P
Duben 13, 20169 r No tak to není 9000,- ale 11000,- a to jsem původně měl taky takovou kalkulaci a s předním horním uložením, prachovky, silenbloky suma sumárum cca 14000,- a práce 3000,-
Duben 13, 20169 r No tak to není 9000,- ale 11000,- a to jsem původně měl taky takovou kalkulaci a s předním horním uložením, prachovky, silenbloky suma sumárum cca 14000,- a práce 3000,- JJ špatné počty :-) a teď koukám na fakturu a ty přední pružiny 1ks 1990 Kč proboha to je dost. Já totiž dělal vše najednou i rozvody+brzdy atd.. takže jsem to odhadl špatně tu cenu---- no je to raketa
Duben 13, 20169 r Jo jo, já to tady někde počítal, a bylo to komplet výměna kolem 17000,- origo RS na combi OII ale říkám si, že jsem do toho měl jít, ten sportovní podvozek je dost nízko na denní ježdění a dost se mu si přemýšlet o parkingu... Ale zase to vypadá líp, je to něco za něco... U sebe v topicu mám srovnání s origo RSkou... Je to poznat ten rozdíl... Upraveno Duben 13, 20169 r od Stringo
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.