Clint Vloženo 14. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2016 Já nevim, co lidi na tom SP mají, mám origoš a je to tvrdé jako koza Ano, v zatáčkách to dřepí, ale to člověk musí jet pilu, jinak to nepozná.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 14. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2016 Mám pocit, že má 1.9 oproti RS a klasickemu dvoulitru jiné tlumiče a tudíž i pružiny, ale jistý si nejsem ... no SP je dobrý opravdu na rychlé zatáčky, jinak o komfortu se mluvit nedá, origo RS ještě jde... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďan Vloženo 11. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2016 Zdravím, jaké pružiny mi prosím doporučíte pro OII Tour 2011 lift, BSE 1,6MPI? V TP je hmotnost na nápravu 930/990. Uvažuju správně, že doporučované pružiny Eibach -30/-30 pro OII 1,6MPI - Pro-Kit E10-79-004-01-22 s parametrama zatížení 1050/1100 nejsou zrovna nejvhodnější? Laickým pohledem je ten rozdíl příliš velký. Jde mi především o optické snížení a zachování originál tlumičů (prozatím). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinro Vloženo 16. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2016 Vhodné jsou. Zadní nápravu máš o 110kg jinde což je cca 1 - 1,5 cm a předek máš o 120kg jinde což je cca to samé. Snížení auta bude zhruba 1,5 cm. S tím, že u octy 1 staré pružiny ojetím klesají. Mě to kleslo o 2cm za 250tis. Takže možná tímhle kitem dosáhneš zvýšení o 0,5cm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďan Vloženo 21. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2016 No právě..... obávám se finálního zvýšení . Ba ne, originály ještě sesedlé nemám. Ale teoretický snížení o 15 mm není moc přesvědčující a už vůbec ne inspirující. Čekal jsem, jestli se neozve někdo s OII 1,6 MPI, který už pružiny aplikoval. Přesto díky za reakci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 21. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2016 A oni primo pro tenhle typ nedelaji pruziny ktere by to snizeni opravdu udelaly? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďan Vloženo 22. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2016 Nenašel jsem. 1,6 MPI je ve specifikacích běžně uváděná, ale když si pak stáhnu TÜV, tak hmotnostně jsem mimo o těch +/- 115 kg. Pročetl jsem kdeco, ale nikde nenarazil na zkušenost s Tour sockou. Názory i výsledky jsou různorodý. Nečekám snížení přesně 30 mm, ale teoretických 15 (o kterých se zmiňují i jinde a to nejsou s váhou tolik mimo) mě nijak neohromuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 22. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2016 A co jit cestou celeho podvozku vc.tlumicu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďan Vloženo 22. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2016 Samozřejmě ideální řešení. Mít opotřebeno, tak neváham. Ale nechce se mi momentálně (ani se mi to nehodí) do auta investovat větší částku. Cca 5000 za pružiny unesu. Asi se na to vybodnu. S autem jsem na to moje ježdění relativně spokojenej, vylepšovat jízdní vlastnosti s 1,6kou nemá význam. Jde mi víceméně jen o ten optickej efekt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinro Vloženo 4. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2018 V 16. 3. 2016 na 17:34, Milhauss napsal: TA Technixe jsem měl na fabii RS a byl dobrej,bez problémů,pak jsem ohnul tlumič,i ten jsem bez problémů sehnal. Ale bylo to pro mne dost tvrdé. Protože jsi určitě nepřelisoval puk. To je pak betonáž. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.